خرید اینترنتی برند بهداشتی کلینیک

خرید اینترنتی برند بهداشتی کلینیک

در سال ۱۹۶۷ مجله ووگ آمریکا یک مقاله با موضوع "آیا می‌توان پوست خوب را ساخت؟" به نویسندگی کارول فیلیپس و نورمن اورنترایک به چاپ رساند. این مقاله به اهمیت بالای مراقبت روزانه پوستی افراد می‌پرداخت. اِولین لادر، عروس خانواده استی لادر که یک شرکت بزرگ برای خرید لوازم‌ آرایشی بهداشتی آمریکایی است، این مقاله را خواند و بلافاصله این دو نفر را برای کمک به تولید برند جدید این شرکت به استخدام استی لادر درآورد. به این ترتیب در آگوست ۱۹۶۸ کلینیک متولد شد.

برند Clinique در فروشگاه معروف Saks Fifth Avenue نیویورک از اولین محصول بدون عطر و تست‌ شده ضد آلرژی جهان که یک محصول سه کاره روزانه شامل شستشو، لایه‌برداری و مرطوب‌کنندگی روزانه بود، رونمایی کرد. تنها یک سال پس از شروع به کار این برند، کلینیک اولین فروشگاه خود را در لندن افتتاح کرد.

همچنین برند کلینیک در سال ۱۹۷۶، اولین برندی بود که انواع مختلف پوست‌ های مردانه و نیاز های آنها را شناخت و خط تولید محصولات مراقبت پوستی مخصوص آنها را به راه انداخت.

کلینیک در سال 2008 با ادغام در شرکت طبی "آلرژن" برند جدید "کلینیک مدیکال"را پایه گزاری کرد تا اهداف شرکت را برای انحصار فروش محصولات خود  از طریق پزشکان پوست تثبیت کند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

امروز مردم برند کلینیک را به عنوان یک برند معتبر، با کیفیت و مطمئن در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شناسند. این برند از به روزترین علوم و فناوری در تولیدات و خدمات مشتریان خود در میان سایر برندها استفاده می کند که همین امر باعث ایجاد محبوبیت ویژه ‌ای برای آن ها است.

یکی از نکات جالب این شرکت این است که مشاورین این برند همگی روپوش‌ های سفید آزمایشگاهی به تن می‌کنند. اِولین لادر که مدیر اجرایی کلینیک نیز محسوب می‌شد، نخستین فردی بود که این ایده را به راه انداخت و روپوش‌ های سفید مخصوص آزمایشگاه کلینیک، که امروزه بر تن مشاوران آن می‌توان دید را، بر تن کرد.

کلینیک را می‌توان به عنوان یک شرکت مبتنی بر راه حل تلقی کرد که مجموعه‌ای از پاسخ‌ها را برای مشکلات پوستی وسیع و متنوع که همه ما به صورت روزمره با آن سروکار داریم، ارائه می‌کند. به عنوان مثال، محصولات بسیار تخصصی کلینیک درمان بیماری های پوستی چون سرخی پوست ، سوختگی ، اگزما ، لک و خال را تسریع می نماید.

هم اکنون محصولات این برند آمریکایی به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر می‌شوند.

 

نوشته شده در 1397-09-27 توسط معرفی برند ها 0 2680

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0