خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای زنانه 2020

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای زنانه 2020

عطر در یک تعریف ساده، رایحه ای خوشبو است که برای خوشبو کردن بدن و محیط از آن استفاده می شود. تاریخچه استفاده از عطر به تمدن های اولیه می رسد و آغاز عطرسازی از زمان رومیان باستان از رودان و مصر بوده است و سپس به روم و ایران رسیده است. اما عطرسازی مدرن در قرن نوزدهم تجاری شده است. به طور کلی واژه عطر به معنای هر رایحه ای برای زنان و واژه ادکلن به معنای هر رایحه ای برای مردان بکار می رود.

برندهای بزرگ عطر سازی برای فروش عطر و ادکلن همیشه در ساخت ترکیبات مختلف و خاص و طراحی شیشه به صورت زیبا در رقابت و چالش بوده و هستند. در این جا ما 10 عطر از پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2018 را به شما معرفی می کنیم.

Miss Dior

عطر میس دیور، عطر اختصاصی برای خانم ها است که رایحه ملایم و شیرین دارد. ترکیبات این عطر به گونه ای است که نت ابتدایی این عطر از رایحه نارنگی ماندارین است، در نت میانی این عطر زرد آلو، رز، گل صد تومنی و هلو وجود دارد و در نت پایانی این عطر رایحه مشک استفاده شده است.

Dolce Gabbana The One

این عطر زنانه از برند دولچه و گابانا دارای رایحه بسیار وسوسه انگیز و جذاب است. در نت ابتدایی این عطر لیچی، ماندارین ایتالیایی، هلو و ترنج قرار دارد. در نت میانی عطر سوسن، آلو برقانی و در نت پایانی این عطر عنبر، مشک و وانیل وجود دارد. یکی از دلایل پرفروش بودن این عطر، حضور امیلی کلارک در کمپین تبلیغاتی این مدل می باشد.

 

Gucci Bloom

این عطر از رایحه گل های مریم، یاس و زنبق تشکیل شده و بسیار ظریف و زنانه است. همچنین این عطر دارای رایحه گلی، پودری است و مناسب خانم هایی است که به رایحه گل یاس و مریم علاقه دارند.این عطر توسط میشل آلساندرو بعد از تعیین به عنوان مدیر گوچی تولید شد.

 

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

Jean Paul Gaultier Scandal

از جمله عطرهای خاص به معنای واقعی برای خانم ها، این عطر است. نت های این عطر از پرتقال خونی، عسل، نعناع هندی، یاسمن و خامه تشکیل شده است و رایحه بسیار جذابی دارد.

 

Victoria’s Secret Love

عطر ویکتوریا سکرت مدل Love عطری با رایحه ملایم و ماندگار است که در نت های ابتدایی آن، کاج ژونیپر وجود دارد و نت میانه دارای رایحه زرد آلو و شکوفه آن و در نت پایانی دارای رایحه گل پنبه است.

 

Zahira EDP

یکی از معروف ترین عطرها در لیست بهترین و پرفروش ترین عطرهای سال 2018، عطر بولگاری مدل زهیرا است. خود بولگاری جز برندهای بسیار معروف و محبوب در میان عطر زنانه محسوب می شود. این مدل عطر از برند بولگاری برای خانم های جوان پیشنهاد بسیار خوبی است. ترکیبات این عطر به گونه ای است که طبعی گرم دارد و دارای رایحه ای شیرین است. این عطر از رایحه های چون دارچین، لوبان و گل یلانگ استفاده می کند و بسیار خوش بو می باشد.

Lazulia

این عطر بولگاری یک پیشنهاد مناسب برای استفاده در تمام فصول است. این عطر رایحه ای شیرین و طبعی سرد دارد و از لحاظ سردی می توان آن را در تابستان نیز استفاده کرد و چون رایحه ای شیرین دارد برای فصول سرد سال نیز مناسب است. نت های این عطر یاس، عود و روایح دودی می باشد.

La Vie Est Belle

لانکوم هم در این لیست دارای نماینده است. این عطر فرانسوی رایحه ای گرم و شیرین دارد و طبعی خنک که حس تازگی و شوق به شما می دهد. در ترکیبات این عطر از رایحه های چون گلابی، زنبق، شکوفه پرتقال، انگور سیاه فرنگی، وانیل، یاسمن بزرگ گیا و نعناع هندی استفاده شده است. این عطر نیز مناسب تمام فصول است که به خاطر طبع خنک خود برای فصل گرم مناسب است و به علت شیرین و گرم بودنش می توان در فصل های سرد استفاده کرد.

Eternity Aqua

این عطر خنک کلوین کلاین رایحه ای شیرین دارد. یکی از ویژگی های پرفروش بودن مدل آکوا، طراحی خاص شیشه عطر آن است که با دیدن این عطر خنکی آن را بیشتر احساس می کنید. نت های این عطر زنانه شامل زردآلو، خیار، یاس، سدر، مشک، گل صدتومانی، سیب سرخ، گاردنیا می باشد و بویی فوق العاده دارد.

 

Chance

عطر شنل مدل Chance طبعی خنک دارد و داراب رایحه ای شیرین می باشد. ترکیبات این عطر شامل وانیل، مشک، فلفل صورتی، یاس و نعناع هندی می باشد و برای فصول گرم سال انتخاب مناسبی برای خانم ها است

همچنین شما عزیزان برای مشاهده سایر عطرها و برندها می توانید به سایت شیک بیوتی مراجعه کنید و برای خرید اینترنتی عطرهای زنانه اقدام فرمایید.

نوشته شده در 1397-10-16 توسط اطلاعات عمومی 1 5148

مقالات مرتبط

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای مردانه 2018

امروزه با وجود افزایش توجه مردم به ظاهر و زیبایی خود، این که بدانیم کدام عطرها پرفروش تر و محبوب تر هستند، می تواند...

خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

کریستین دیور، خالق برند محبوب و لوکس دیور یک جمله معروف دارد که می گوید : عطر زنان نسبت به دست خطشان اطلاعات بیشتری...

1 نظر

  • مونا

    مونا 1397-11-23 پاسخ

    آکوا کلوین کلاین فوق العادست
    من تابستونا ازش استفاده می کنم

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0