خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای مردانه 2018

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای مردانه 2018

از قدیم، برندهای بزرگ عطر سازی برای فروش عطر و ادکلن همیشه در ساخت ترکیبات مختلف و خاص و طراحی شیشه به صورت زیبا در رقابت و چالش بوده اند و امروزه با وجود افزایش توجه مردم به ظاهر و زیبایی خود، می توانند در سلیقه یک شخص نقشی تعیین کننده داشته باشند. این که بدانیم کدام عطرها پرفروش تر و محبوب تر هستند، می تواند در انتخاب به ما کمک کنند. در این جا ما 8 عطر از پرفروش ترین عطرهای مردانه سال 2018 را به شما معرفی می کنیم.

 

ادکلن ساواج دیور Dior Sauvage

یکی از بهترین و معروف ترین عطر های مردانه، عطر دیور مدل ساواج است که قدمت آن زیاد نیست و در سال 2015 توسط خانه ادکلن سازی کریستین دیور تولید شد. رایحه تند و شیرین این ادکلن، معتدل و چهارفصل است و می‌توان آن را در طول سال استفاده کرد.در نت بویایی این عطر از ریشه ی تازه ،خام و مواد تشکیل دهنده ی طبیعی استفاده شده است.

 

ادکلن ژیوانشی پی Pi Givenchy

یک عطر خوشبو و خاص مردانه با رایحه ای خنک و شیرین که مناسب برای استفاده در محافل رسمی و فصول گرم سال است. ترکیبات عطر ژیوانشی پی متشکل از ریحان ، رزماری ، گل برف ،شکوفه بهارنارنج ، وانیل و سدر می باشد.

ادکلن اومو روبرتو کاوالی Roberto Cavali Uomo

این ادکلن، رایحه ای تلخ و شیرین دارد. ترکیبات این ادکلن پایه گیاهی دارد و از بنفشه، اسطوخودوس، زعفران، عسل و سدر تشکیل شده است.

ادکلن مردانه دیور مدل فارنهایت  Dior Fahrenheit

یکی دیگر از پرفروش ترین ادکلن های برند دیور، مدل فارنهایت است و جز بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا می باشد. ادکلن فارنهایت کیفیت استثنایی دارد و با رایحه گرم و تند حس طراوت و تازگی را در شما به وجود می آورد. نت های تشکیل دهنده این عطر، سدر، اسطوخودوس، لیمو، نارنج، گل بنفشه، گل میخک، مشک و نعنا هندی است.

ادکلن مردانه آکوا هوم بولگاری Aqua Homme

بدون شک یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن، آکوا هوم است که در سال 2005 توسط شرکت بولگاری به بازار عرضه شد. این مدل در سبک عطرهای خنک، بسیار معروف و شناخته شده است و بنابر همین محبوبیت، متاسفانه شاهد مدل های تقلبی بسیاری از آن در سطح بازار و فروشگاه ها هستیم.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

ادکلن وان میلیون 1 Million

اگر به دنبال این هستید که با بوی یک عطر، حس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، وان میلیون یک پیشنهاد ویژه است. این عطر بویی بسیار گرم، شیرین و پرطراوت دارد و برای استفاده در هر فصلی مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خاص این عطر که آن را از سایرین متمایز می کند، خاصیت پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی آن به طور همزمان است.

ادکلن دیور هوم اینتنس  Homme Intense

دیور همیشه با نماینده های زیاد در صحنه است. این عطر به قدری معروف و محبوب است که طرفداران آن، لقب شاهکار مدرن دیور و متحول کننده جهان طراحان عطر را به آن داده اند. رایحه تلخ و گرم خوب این عطر، مناسب آقایانی است که می خواهند در قرارهای خود و مراسم و جشن ها بدرخشند.

ادکلن لا نویت د ال هوم ایو سان لوران  La Nuit De L’homme

این ادکلن، بوی بسیار ملایم، لطیف و شیرین دارد. بوی شیرین این ادکلن زننده نیست بلکه مناسب برای جذب شخص مقابل شما می باشد. هل و ترنج در ترکیب این ادکلن، یک بوی خوش و با ابهت را برای یک مرد فراهم می کند. ادکلن لا نویت، پخش بوی قابل قبول و ماندگاری حدود 8 ساعته دارد.

این عطر از جمله عطرهایی است که ارزش دارد حداقل برای یک بار هم که شده از آن استفاده نمایید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

در ضمن فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. برای مشاهده سایر مدل ها و خرید اینترنتی عطرهای مردانه می توانید از طریق دسته مربوطه وارد شوید و انواع مختلف را مشاهده کنید

نوشته شده در 1397-11-09 توسط زیبایی, اطلاعات عمومی 3 6204

مقالات مرتبط

خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

کریستین دیور، خالق برند محبوب و لوکس دیور یک جمله معروف دارد که می گوید : عطر زنان نسبت به دست خطشان اطلاعات بیشتری...

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای زنانه 2020

عطر رایحه ای خوشبو است که برای خوشبو کردن بدن و محیط از آن استفاده می شود. در این مقاله پرفروش ترین آن ها در سال 2018...

3 نظرات

  • sima kabiri

    sima kabiri 1397-11-29 پاسخ

    atre shabihe 1 milion dg chi has mikham bekharam
  • احسان نامداری

    احسان نامداری 1397-11-23 پاسخ

    سلام به همه دوستایی که عطرباز هستن
    من خودم به شخصه عطر مردانه دیور مدل ساواج رو داشتم خیلی خط بو و موندگاری خوبی داره
    جزو عطراییه که حتما باید امتحانش کنید.
  • امیر

    امیر 1397-11-09 پاسخ

    فروش حضوری عطر مردانه هم دارید ؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0