خرید اینترنتی انواع اپیلاتور

خرید اینترنتی انواع اپیلاتور

اپیلاتور دستگاهی برقی برای حذف موقت موهای زائد پا، زیربغل، دست‌ها، ناحیه بیکینی یا حتی صورت می باشد. اپیلاتور در بازار دارای انواع مختلفی است و هر کدام از این مدل ها دارای مزایا و معایبی هستند.

در هنگام خرید اپیلاتور باید به این نکته توجه شود که هدف از خرید لوازم اصلاح مانند اپیلاتور چیست؟ صرفا حذف موهای زائد؟ یا کاهش درد و استفاده های مختلف دیگر؟

 

اپیلاتورها با توجه به موارد بسیاری از جمله قیمت، کیفیت، برند و ... از یکدیگر متمایز می شوند که در اینجا ما سه دسته کلی ساختار آن ها که فروشگاه ها خصوصا فروشگاه های اینترنتی اپیلاتور آن ها عرضه می کنند را مورد بررسی به طور خلاصه قرار می دهیم.

1- نوع فنری :

اولین نوع اپیلاتور ساخته شده، نوع فنری است. این نوع از اپیلاتور، مدل رایجی برای استفاده در رفع موهای زائد صورت می باشد. طراحی این مدل بسیار ساده است و به جای موتور، از یک فنر حلقه‌ای که در یک خط منحنی خم شده تشکیل شده است. اپیلاتور فنری دارای یک مکانیسم چرخشی است به این صورت که خم فنر روی یک طرف، موها را می گیرد و سپس طرف دیگر با حرکت چرخشی، موهای آن سمت را بیرون می کشد و این کار به طور مداوم تکرار می شود.

مزایا : 

استفاده ی راحت و قیمت ارزان

مناسب برای محل های کوچک

بدون ایجاد خراشیدگی

رشد مجدد موها به صورت نازک

 

 معایب : 

کمیاب در بازار

شکسته شدن فنر پس از یک مدت

نامناسب برای محل های بزرگ و همچنین خط بیکینی

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

2- نوع دیسک چرخشی :

عملکرد اپیلاتور نوع دیسک چرخشی شبیه نوع فنری است، با این تفاوت که به جای فنر حلقوی از دیسک دوار فلزی استفاده می‌کند. در قسمت بالایی اپیلاتور دیسک چرخشی، چند دیسک فلزی نصب شده که به سرعت می چرخند و توسط یک محفظه پلاستیکی محافظت می‌شود. هنگامی که نوک دیسک‌ ها به نزدیک هم هستند، موهای زائد را می گیرند و با حرکت چرخشی آن ها را از پوست جدا می کند.

مزایا :

حذف سریع موهای زائد

عمر طولانی دیسک های بالای اپیلاتور

رشد مجدد موها به صورت نازک

موجود در بازار

 

معایب :

احتمال ایجاد درد هنگام استفاده به خصوص در مورد موهای ضخیم

عدم ضدآب بودن برخی مدل ها

هزینه تقریبا بالا نسبت به برند

کاهش طول عمر مفید دستگاه های بی سیم به علت وجود باتری

 

3- نوع موچینی :

طراحی اپیلاتور نوع موچین تا اندازه ‌ای شبیه نوع دیسک چرخشی است. دیسک‌های آن بلند و دراز نیستند و با صفحاتی که مناطق خاص قطع می‌شوند، امکان کشیدن موثرتر مو ها را به دستگاه می‌دهد. در اپیلاتور نوع موچینی، سر صفحاتدر بالای دستگاه در حال حرکت هستند. زمانی که سری در حال چرخش است، این نوک ‌ها به یکدیگر نزدیک شده و موها را بین خود گرفته و از ریشه بیرون می کشد و سپس با هر چرخش آن ‌ها را از هم جدا می کند.

مزایا :

سرعت بالا در رفع موهای زائد

عدم آسیب به سلول های پوستی

رشد مجدد موها به صورت نازک

موجود در بازار

موجود بودن سرهای جایگزین

 

معایب :

احتمال ایجاد درد هنگام استفاده

طراحی نامناسب و خرد کردن موها به جای بیرون کشیدن آن ها

شکسته شدن زودتر سری نسبت حالت دیسک چرخشی در اثر اصطکاک بالا

هزینه بالاتر نسبت به مدل های دیگر

 

با این تفاسیر، اگر شما به دنبال یک مدل ساده برای جایگزین موچین های دستی خود هستید، می توانید از نوع فنری استفاده کنید که طراحی ساده و قیمت ارزانی دارد. اما اگر به دنبال یک اپیلاتور برای اصلاح محل های بزرگتر بدن هستید، بهتر است که از انواع الکتریکی و موتوری اپیلاتور استفاده کنید. در این بین، خیلی از زنان و مردان ترجیح می دهند از مدل موچینی استفاده کنند ولی سایر مردن ترجیح به استفاده از مدل دیسک چرخشی می دهند چون به جای خرد کردن مو، به راحتی مو را بیرون می کشد و بهتر است. در میان برند ها نیز مدل های باکیفیت بسیار است اما پیشنهاد ما به شما خرید اپیلاتورهای براون و خرید اپیلاتور های پاناسونیک می باشد.

علاوه بر این نکات، با توجه به توضیحات داده شده یکی از مشکلات رایج در استفاده از اپیلاتور ها، ایجاد درد می باشد. برای کاهش درد هنگام اصلاح بهتر است چند دقیقه در آب گرم بنشینید تا حساسیت پوست از بین برود و نرم شود. هم‌چنین می توان از اپیلاتور ضد آب نیز استفاده کرد تا زیر دوش و با رطوبت قابل استفاده باشد. اگر هم به صورت خشک می خواهید از اپیلاتور استفاده کنید، باید از تمیز بودن پوست و عدم وجود پوشش چربی و روغن روی آن مطمئن باشید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

 

برای مشاهده و خرید اینترنتی انواع مختلف اپیلاتور از برندهای اروپایی و آمریکایی، وارد دسته اپیلاتورها شوید و سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 

نوشته شده در 1397-10-24 توسط زیبایی, اطلاعات تخصصی 1 1603

مقالات مرتبط

چگونه ریش تراش را تمیز کنیم

ریش تراش ها نسبت به کرم های موبر، تیغ و ... بهتر هستند و به اصلاح سرعت می بخشد. اما نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری...

خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

کریستین دیور، خالق برند محبوب و لوکس دیور یک جمله معروف دارد که می گوید : عطر زنان نسبت به دست خطشان اطلاعات بیشتری...

1 نظر

  • زهرا محمدی

    زهرا محمدی 1397-12-04 پاسخ

    اپیلاتورهای جدید نمیارید؟
    خیلی کمه داخل سایت

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0