5 نوع مدل آرایش ناخن

5 نوع مدل آرایش ناخن

یکی از مهم ترین مراحل آرایش و زیباسازی ظاهری یک خانم، آرایش ناخن است که شاید به اندازه آرایش صورت و مو جلوه نکند ولی لازم است. جدای هرگونه لوازم آرایشی، سالن زیبایی و یا آرایشگری باید به این نکته توجه داشت که فرم ناخن شما به چه شکل است و چه نوع آرایشی مناسب آن می باشد.

در اینجا ما 5 نوع فرم ناخن (مربعی – دایره ای – بیضوی – ترکیب بیضی مربع – بادامی) را به شما معرفی می کنیم تا موقع مانیکور انتخاب بهتری داشته باشید و زیباتر جلوه کنید.


1- مدل مربعی :

ناخن های مربعی شکل، یک ظاهری خیلی آشنا و بدیهی ای دارند. نوک آن صاف است و گوشه های آن به طور خیلی ظریفی زاویه دارد و منحنی است. این مدل یکی از محبوب ترین انواع ناخن ها برای آرایش خانم ها است و بیشتر برای ناخن های کوتاه، بلند و یا باریک بسیار مناسب می باشند.


2- مدل دایره ای :

مدل دایره ای یکی از مدل های محبوب برای کسانی است که می خواهند ناخن های خود را در عین کوتاهی، زیبایی نگه دارند. این مدل هم مانند مدل مربعی نوک تقریبا صافی دارد اما لبه های آن کاملا منحنی است تا شکل ناخن را بسیار شبیه شکل انگشت و متناظر با آن قرار دهد.


 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

3- مدل بیضوی :

مدل بیضوی از شاخه های هم سبک مدل دایره ای است با این تفاوت که گوشه های این مدل بسیار منحنی تر هستند و با اندازه بلند تر باعث می شوند که ناخن ها کشیده تر به نظر برسند.


4- ترکیب مدل بیضی مربع :

این مدل بهترین پیشنهاد برای کسانی است که دوست دارند ناخن هایشان لبه ی صافی داشته باشد اما از گوشه های تیز متنفرند. تقریبا هم خصوصیات مربعی را دارا هستند و هم خصوصیات بیضوی، یعنی با شکل دایره ای و اندازه ای بلندتر.


5- مدل بادامی :

مدل بادامی هم شبیه به مدل بیضوی، گوشه های بسیار منحنی طوری دارد ولی اندازه ناخن در این حالت خیلی بلندتر است و نوک آن به صورت مخروط می باشد که بسیار شبیه به شکل بادام است. ناخن های معمولی برای نگه داشتن این مدل مانیکور معمولا ضعیف هستند و برای نگه داشتن آن ها باید از ژل ها و چسب های مخصوص استفاده کرد.


فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد و مرجع تخصصی لوازم آرایش و بهداشتی است و شما می توانید از دسته های آرایش ناخن، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

نوشته شده در 1397-11-30 توسط زیبایی 2 2856

مقالات مرتبط

آموزش آرایش صحیح چشم ها و لب

در مقاله قبلی، در مورد نحوه صحیح آرایش صورت به طور کامل صحبت کردیم، حالا در این جا به طور خلاصه مراحل کامل آرایش کردن...

آموزش آرایش صحیح صورت

چند درصد از ما اصول کامل آرایش را رعایت می کنیم و با دقت و ظرافت آرایش می کنیم؟ آیا همه ما می دانیم که هر کدام از...

2 نظرات

  • هستی

    هستی 1397-12-26 پاسخ

    وسایل مانیکور ندارید؟
  • maryam

    maryam 1397-12-04 پاسخ

    ببخشید برای کاشت ناخن ، مواد چه برندی بهتر هست؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0