چه نوع شانه ای بخریم؟

چه نوع شانه ای بخریم؟

شانه از اولین ابزار اصلاح و آرایش مو بود که هر کسی با آن آشناست و از آن استفاده می کند. همه ما داخل خانه حداقل یک شانه داریم و شاید به اندازه آرایشگرها، برای ما خیلی مهم نباشد که چه شانه ای استفاده می کنیم در صورتی که در اینجا به شما معرفی می کنیم تا بدانید هر نوع شانه و برس برای چه کاربردی است. پس اگر می خواهید بدانید که موهای شما چه نوع شانه ای نیاز دارد و یا یک آرایشگر تازه کار هستید و می خواهید اطلاعات کافی داشته باشید، با ما همراه باشید


شانه همه کاره

این نوع شانه ها معمولا در هر خانه ای پیدا می شوند. دندانه های ریز و درشت آن ها باعث می شود تا برای هر مو و هر مرد و زنی کاربرد داشته باشند. طراحی ساده در اندازه های مختلف آن، از دلایل عامه بودن این نوع شانه می باشد.


شانه با دندانه های یکسان

اگر می خواهید که همیشه در کمترین زمان با صرف کمترین انرژی، موهای صاف و ساده و مرتبی داشته باشید، این نوع شانه گزینه مناسبی برای شماست. اگر موهای ضخیمی دارید، شاید این شانه برای شما مناسب نباشد چون ممکن است هنگام استفاده بشکند و یا موها را درست صاف نکند و باعث آسیب موها بشود. به هر حال برای اکثر افراد مناسب است و می تواند جایگزین برس شود.


شانه چنگکی

این شانه ها به دلیل داشتن دندانه های ضخیم و درشت و چنگک مانند به این اسم مشهور هستند. با این دندانه ها می توان موهای گره خورده را به راحتی و با کمترین ریزش مو باز کرد. پس بهتر است به جای وقت گذاشتن روی شانه کردن موهای سفت و گره خورده با هر نوع شانه ای، از این شانه ها استفاده کنید تا راحت تر باشید و درد کمتری رو حس کنید.


شانه دم دار

این شانه ها دو نوع هستند، یک سری با دم فلزی و یک سری با دم پلاستیکی هستند. کاربرد هر دو یکی است اما دم فلزی ها باریک تر و بهتر هستند. اگر موهای نرم و نازکی دارید و می خواهید موهای خود را بخش به بخش شانه کنید و یا راحت و دقیق فرق سر را باز کنید، با دم این شانه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید تا تاثیر معجزه آسای آن را هنگام راحتی کار ببینید.


شانه جیبی

شانه های جیبی بسیار کوچک هستند در حدی که مانند اسمشان در جیب جا می گیرند و به راحتی قابل حمل هستند. این شانه ها دارای دندانه های ریز و درشت هستند که بتواند با همه موها سازگاری داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی آن ها این است که با دوام هستند. بسیار راحت در هر مغازه ای پیدا می شوند و ارزان هستند. با این که از نظر رنگ متنوع هستند، رنگ مشکی آن بسیار محبوب تر و از نظر مشتریان ظاهر استاندارد تری دارد.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------


شانه چنگالی

آن هایی که موهای بلندی دارند دیگر نگران شانه زدن موهای خود نباشند. این شانه ها با دندانه های مخصوص باعث می شوند همه موها به راحتی آرایش شوند و صاف و یکدست باشند. اندازه و جنس آن ها معمولا متفاوت است اما اکثرا دندانه های فلزی دارند. برای استفاده از این شانه ها، بهتر است موها را قسمت قسمت انتخاب کنید و هر قسمت را بین 6 تا 10 بار شانه کنید. این کار برای موهای بلند خیلی مناسب است و باعث می شود موها همانی شود که باید باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در 1397-12-21 توسط زیبایی, اطلاعات تخصصی 1 5175

مقالات مرتبط

نکاتی برای رعایت بهداشت آرایشگاهی

رعایت نکات بهداشتی در آرایشگاه های زنانه و مردانه به علت استفاده وسایل اصلاح روی پوست و مو افراد مختلف و احتمال...

یک آرایشگر حرفه ای چه نوع قیچی ای نیاز دارد؟

با یک قیچی با کیفیت پایین نمی توان مدل موی مناسبی به وجود آورد و در صورتی که قیچی کند باشد و یا تیغه های آن مشکل...

علائم روی بسته بندی لوازم آرایشی

تا حالا چقدر به بسته بندی محصولاتی که خریداری می کنید دقت کردید؟ این که هر علامت و نشانه ای چه معنی و مفهومی دارند

خرید آنلاین انواع شامپو

امروزه شامپو ها با انواع مختلف و رنگ های گوناگون در بازار عرضه می شوند که هر کدام برای قشر خاصی از مشتریان به فروش می...

1 نظر

  • علی 1

    علی 1 1397-12-27 پاسخ

    شانه رنگ رو فراموش کردید :)

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0