خرید آنلاین انواع شامپو

خرید آنلاین انواع شامپو

بیایید یه کم به گذشته فکر کنیم، وقتی که شامپو نبود و یا هنوز محبوبیت خودش رو بدست نیاورده بود. همه مردم از صابون برای شستشو استفاده می کردند. حالا از موهای سر گرفته تا نوک انگشتان پا، برایشان فرقی نداشت. خب همین موضوع یکی از عوامل ریزش مو هم میشد چون هر صابونی مناسب هر مویی نبود.

اما حالا شامپو ها با انواع و اقسام مختلف و رایحه و رنگ های گوناگون در بازار عرضه می شوند. به طور کلی 10 نوع شامپو وجود دارد که هر کدام برای قشر خاصی از مشتریان به فروش می رسد. ما در این مقاله قصد داریم این انواع را معرفی کنیم تا بهتر بتوانید در خرید اینترنتی شامپو و یا حتی خرید حضوری تصمیم گیری داشته باشید و اصلا بدانید که آیا شامپوی درستی را استفاده می کنید یا نه.

 

انواع مختلف شامپو :

1- شامپوهای پاک کننده

2- شامپوهای روزانه

3- شامپوهای پرکننده مو

4- شامپوهای مخصوص موهای چرب

5- شامپوهای موهای معمولی

6- شامپوهای مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

7- شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده

8- شامپوهای دوکاره (تمیزکننده و نرم کننده)

9- شامپوهای درمانی

10- شامپوهای مخصوص استخر

 

حالا به بررسی و توضیح هر کدام از این شامپوها می پردازیم :

1- شامپوهای تمیزکننده

این شامپوها برای پاک کردن عمیق موها استفاده می شوند و حاوی اکسیداسیون بالا هستند. وقتی که از اسپری ها و ژل های مو استفاده می کنید و یا در حالت عادی هوای آلوده به موی سر شما می رسد، بهتر است که از این نوع استفاده کنید. این شامپو بسیار مناسب است و اکثر آن ها اکسیداسیون سولفاته دارند. استفاده مداوم آن می تواند چربی معمول نوار مو را از بین ببرد و باعث ایجاد مشکل شود.


2- شامپوهای روزانه

این نوع شامپو متضاد با شامپو تمیزکننده است. اکثرا از این نوع هر روز استفاده می کنند چون یا عادت به آن دارند یا میزان کم چربی موهایشان را به تعادل برسانند. بعضی افراد فقط یک دوش ساده می گیرند و از شامپو استفاده نمی کنند. برای این ها یک شامپو خیلی خفیف و ملایم مثل شامپو روزانه پیشنهاد می شود. همچنین این شامپوها معادل شامپو بچه است که حاوی مقدار کمی اکسیداسیون می باشد.


3- شامپوهای پرکننده مو

همانطور که از نام این شامپو پیداست، وظیفه آن حجم دادن و پر کردن مو ها است. این شامپوها اغلب چربی و روغن را روی مو نمی گذارد. در عوض به خوبی موها را تمیز می کند و با داشتن ترکیبات خاص، می تواند باعث ایجاد اصطحکاک روی ریشه موها و حجم دادن به آن ها شود.


4- شامپوهای مخصوص موهای چرب

این شامپوها خیلی شبیه به شامپوهای تمیزکننده (نوع اول) هستند. شامپوی مخصوص موهای چرب ، با مواد شوینده بسیار قوی و استفاده حداقل از نرم کننده ها در از بین بردن چربی های روی پوست سر کمک زیادی می کند. برخلاف شامپو تمیزکننده، این شامپوها کل نوار مو را در بر نمی گیرند. در ترکیب این شامپوها، اغلب از مواد سولفات استفاده می شود.


5- شامپوهای موهای معمولی

این شامپو مخصوص افرادی است که موهای سالمی دارند و نیاز به درمان ندارند. این شامپوها به خوبی موها را تمیز می کنند و یک لایه نازک نرم فوق العاده روی مو ها به جا می گذارند. در ترکیبات آن ها معمولا مقداری معمول از سولفات استفاده می شود و برای تمیزی چربی پوست سر مناسب هستند.



 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

6- شامپوهای مخصوص موهای آسیب دیده و خشک

موهای آسیب دیده و خشک، معمولا روی یک شامپو هستند زیرا هر دو به اندازه زیادی نرم کننده نیاز دارند. این شامپوها معتدل هستند (نه چرب و نه خشک) و به خوبی موها را تمیز می کنند و یک لایه محافظ روی مو به جا می گذارند. عناصر تشکیل دهنده ترکیب این شامپو، چربی پوست و گرد و غبار هوا که روی مو می نشیند را با محلول آبی خود پاک می کند اما چربی و سیلیکون ها به صورت یک لایه نازک روی ساقه موها می ماند. امروزه اکثر آن ها بدون سولفات هستند اگرچه بعضی از آن ها حاوی سدیم سولفات می باشند.


7- شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده

این شامپوها امروزه منحصرا بدون سولفات هستند. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده ملایم هستند و مانند شامپوی موهای خشک، تمایل به نرم کنندگی دارند. بعضی از این ها دارای تقویت کننده های رنگ برای کمک به احیای سایه مو هستند. خیلی از این شامپوها حاوی عناصر UV و آنتی اکسیدان برای محافظت از رنگ هستند.


8- شامپوهای دو کاره

این شامپوها هم خاصیت تمیزکنندگی و هم خاصیت نرم کنندگی را یکجا دارند. مقدار نرم کنندگی این شامپوها از سایر شامپوهای ملایم که نیاز به نرم کنندگی ندارند، بیشتر است. شامپوهای دو کاره برای موهایی که نیاز به تمیزی و نرم کنندگی مطلوب دارند بسیار مناسب و به جا است. این در حالی است که برای استفاده محدود است و هر کسی نمی تواند از آن ها استفاده کند.


9- شامپوهای درمانی

شامپوهای درمانی به منظور ارائه خدمات بیشتری علاوه بر تمیزی مو و پوست سر طراحی شده اند. اکثر این شامپوها به منظور جلوگیری از پوست پوست شدن و کاهش خارش های پوستی استفاده می شوند. از بین بردن و یا کاهش اثرات چربی روی پوست سر، خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری این ها از دیگر خواص و ویژگی های شامپوهای درمانی است. شامپوهای درمانی به علت داشتن موادی همچون اسید سالیسیلیک، سولفور، سلنیوم سولفید، روی، پروتئین و ... به عنوان دارو های بدون نسخه شمرده می شوند.


10- شامپوهای مخصوص استخر

این شامپوها مخصوصا برای از بین بردن کلر و مس آب استخر از روی مو ساخته شده اند. ساختار آن ها حاوی موادی است که یون های مسی روی مو را حذف می کند و فعل و انفعالاتی که کلر با هوا انجام می دهد را از بین می برد.


 

سخن پایانی :

کافی است که شما تنها یک بار شامپوی مناسب موی سر خود را بشناسید و پیدا کنید. از آن به بعد می توانید به خوبی از موهای خود مراقبت کنید و از کوچکترین آسیبی به موها جلوگیری کنید. قطعا موهای شما هم از این اتفاق خوشحال می شوند و از شما تشکر می کنند :)

 امیدواریم که این مطلب هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشیم که به انتخاب شما هنگام خرید کمک کنیم. همچنین شما می توانید انواع شامپوهای برند لیبل ام و سایر برندهای با کیفیت را با کمترین قیمت از سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی خریداری کنید.

خوشحال می شویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : website design company dubai

 

نوشته شده در 1397-11-27 توسط زیبایی, اطلاعات تخصصی 2 2845

مقالات مرتبط

میلک شیک ، این بار خوراک مو

میلک شیک فقط یک خوراکی خوشمزه توی کافی شاپ نیست. اصلا تا حالا شنیده بودید که بتونه یک ماسک مغذی مو باشه؟

نمایندگی محصولات لیبل ام

برند لیبل ام دامنه ای از حرفه ای ترین محصولات برتر مراقبت از مو می باشد که الهام گرفته از این دنیای مد و زیبایی است و...

فروش اینترنتی محصولات برند تری هات

تری هات از جمله برند های معتبر و با کیفیت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که بیشتر در زمینه لوازم بهداشتی فعالیت می...

خريد اينترنتی لوازم بهداشتی

اهمیت به بهداشت و لوازم بهداشتی از قدیم تا به امروز مورد مهمی بوده که همه ی مردم به آن توجه دارند

2 نظرات

  • fateme karimi

    fateme karimi 1397-12-04 پاسخ

    شامپوهای مخصوص کراتینه مو ندارید؟
  • سپهر 76

    سپهر 76 1397-11-29 پاسخ

    من موهای سرم خیلی شوره میزنه. هر شامپویی هم استفاده کردم جواب نداده.

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0