معرفی بهترین کرم پودرهای دراگ استوری

معرفی بهترین کرم پودرهای دراگ استوری

کرم پودر یکی از فاکتور‌های مهم در آرایش صورت است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم. همه‌س ما می‌دانیم پیدا کردن یک کرم پودر قیمت مناسب که با پوست شما سازگاری داشته باشد کار خیلی راحتی نیست. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که شما معمولا نمی‌توانید از رنگ و فرمولاسیون آنها مطمئن شوید. بنابراین ، خرید یک فاندیشن دراگ استوری یک ریسک به حساب می‌آید. ما برای کمک به شما در راهنمایی این انتخاب، چهار برند برتر موجود در بازار را گردآوری کرده ایم و توضیح داده ایم که چرا این محصولات ارزش خریدن را دارند و ما آن‌ها را دوست داریم. 

1- کرم پودر فیت می میبلین Maybelline Fit Me Matte Poreless Foundation

یکی از بهترین گزینه های رضایت بخش موجود در داروخانه، کرم پودر فیت‌می میبلین Maybelline Fit Me Matte Poreless Foundation است. این فاندیشن کلاسیک برای انواع پوست های چرب بسیار مناسب است زیرا دارای فرمول سبک و مایع است که به پوشاندن منافذ و مات کردن ناحیه چرب صورت ( T-zone shine-tree) کمک می‌کند.کرم پودری دارای بافت کرمی و سبک است که پوست را مات کرده و منافذ پوست را یک دست می کند و نتیجه‌ی نهایی طبیعی دارد. کرم پودر میبلین براقی پوست را کنترل کرده و منافذ پوست را محو می نماید.

2- فاندیشن 24 ساعته بادوام لورال L’Oreal Paris Infallible 24 HR Freshwear Foundation

کرم پودر اینفائیبل لورآل، یک فاندیشن سبک با ماندگاری 24 ساعته و پوشانندگی حداکثری است. این کرم پودر در مقابل رطوبت هوا و تعریق مقاوم می‌باشد و به خوبی عیب‌ها و نواقص را می‌پوشاند. به‌راحتی روی پوست می‎نشیند و کاور خوبی را ایجاد می‎کند. کرم پودر اینفائیبل دارای عوامل رطوبت رسان است که در طول روز رطوبت پوست را حفظ می‎کند. وجود رنگدانه های بی نظیر نیز ظاهری طبیعی را برای شما ایجاد می‎کند. اگر پوست صورت شما مختلط هست، این فاندیشن یک گزینه عالی برای شما می‌باشد.

3- کرم پودر فول کاوریج نیکس NYX Can't Stop Won't Stop Full Coverage Foundation

ضدآب؟ بله. پوشش‌دهی کامل؟ بله. سبک وزن؟ بله. کرم پودر مایع، ضد آب، سبک و غنی از رنگدانه با پوشانندگی کامل. این محصول در رنگ‌های متنوع زیادی موجود می‌باشد و برای همه تناژهای رنگی پوست مناسب می باشد. ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و در این مدت نافرم و ماسیده (بدون انتقال) نمی شود. برای انواع پوست های نرمال، روغنی ، ترکیبی و حساس یا به عبارت دیگر هر کسی که به دنبال چهره‌ای مات است مناسب است.

4- فاندیشن مایع میبلین مدل Maybelline Superstay 24H Full Covarage

یکی از فاندیشن‌های مورد علاقه ما در خرید دراگ استوری این گزینه از Maybelline New York است. ما آن را به دلیل فرمول کرمی و پوشش‌دهی کامل که مخلوط کردن آن آسان است و بدون هیچ زحمتی روی پوست شما سر می خورد، دوست داریم. پایان نهایی آن مات است و ماندگاری بالایی دارد و در ماه های گرم تابستان و برای هر کسی که پوستی مختلط و چرب دارد گزینه ای عالی است.

5- فاندیشن فیس فینیتی مکس فکتور 30 میل Max factor Foundation Face Finity All Day Flawless

کرم پودر مایع سه در یک فیس فینیتی مکس فکتور با پوشش دهی فوق العاده و بافتی سبک تمام نقاط تیره و قرمز، لک ها، جای جوش، عیوب پوست را پنهان می کند و پوستی نرم، لطیف و شفاف را به ارمغان می آورد. این کرم پوشاننده قوی با دوام و ماندگاری بالا در تمام طول روز بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست خواهد ماند. همچنین دارای SPF20 بوده که از پوست در برابر نور خورشید محافظت خواهد نمود.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

نوشته شده در 1399-06-24 توسط زیبایی, معرفی برند ها 0 1779

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0