معرفی برند میبلین

معرفی برند میبلین


شاید داستان چگونگی راه اندازی برند میبلین را بار ها شنیده باشید. همان پسر ۱۹ ساله ‌ای به نام توماس لایل ویلیام (Thomas Lyle Williams) که در سال ۱۹۱۵ متوجه شد خواهرش با آغشته کردن کمی گرد ذغال به وازلین مژه‌های خود را چطور آرایش می‌کند. توماس یک شیمیدان بود. او ایده ای جالب به فکرش رسید و ترکیبی که خواهرش به طور ناخودآگاه ساخته بود را با استفاده از علم شیمی و دانسته های خود، کمی تغییر داد و یک محصول جدید تولید کرد که امروزه ما به آن ریمل می‌گوییم. او پس از این که در تولید این محصول به موفقیت خوبی رسید، تصمیم به تاسیس شرکت گرفت و در سال ۱۹۱۷ به افتخار خواهرش میبل (Mable) که عامل ظهور چنین ایده ای در ذهنش شده بود، نام برند خود را میبلین (Maybelline) گذاشت و در نهایت، شرکت خود را در آمریکا تاسیس کرد.

بعد از گذشت مدتی، اولین ریمل میبلین که به آن آرایش چشم اتوماتیک می گفتند، به خاطر طرز استفاده سریع و راحتی که داشت، بسیار معروف شد. در آن دوره، این ریمل که به «ریمل کیکی» مشهور بود، جز اولین لوازم آرایش های مدرن به شمار می رفت که برای آرایش روزمره خانم ها طراحی شده بود. چیزی نگذشت که ریمل میبلین باعث جلب توجه اکثر خانم ها شد و آن ها برای آرایش صورت خود، این وسیله را بسیار مناسب می دانستند و برای خرید آن در مغازه ها و داروخانه ها صف می بستند.

توماس، این پسر ۱۹ ساله که موفق شد در صنعت بزرگ آرایش تاریخ‌ ساز شود و موجب تحولی جدید در آرایش چشم شود، بالاخره در سال ۱۹۶۰ توانست بازار لوازم آرایش را در دست بگیرد و اولین لوازم های آرایشی چشم که استفاده از آن ها برای هر کسی ساده و راحت باشد را طراحی و عرضه کند. کارخانه لوازم آرایشی میبلین در طول این سال ها ۲ بار به شرکت ‌های دیگر فروخته شد تا سال ۱۹۹۱ که زیر مجموعه برند فرانسوی معروف لورآل قرار گرفت.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

لوازم آرایش Maybelline نیز مانند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی برند L’oreal کاملا با کیفیت است و با رعایت تمام اصول و قوانین بهداشتی تولید می‌شود. یکی از ویژگی های مهم میبلین، این است که هنگام تست، این مواد را روی حیوانات تست نمی کنند و همچنین در ساخت لوازم آرایشی از مواد شیمیایی استفاده نمی کنند.

از جمله شخصیت های معروف این برند که همیشه نقش موثری در پیشرفت آن داشته اند و باعث رشد و معرفی هر چه بهتر و بیشتر به بازار جهانی می شود، مدل ‌هایی مانند لیندا کارتر ملکه زیبایی و بازیگر معروف هستند. همچنین شخصیت های برجسته ای از جمله جی جی حدید و آدریانا لیما، از مدل های معروف این برند می باشند.

 

 

cheap website design Dubai

نوشته شده در 1397-08-29 توسط معرفی برند ها 0 6235

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0