معرفی برند فلورمار

معرفی برند فلورمار

برند فلورمار، یکی از با کیفیت ترین برند های محصولات آرایشی و بهداشتی، در سال ۱۹۷۰ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد و اکنون سابقه ی آن به نیم قرن می رسد. لاک ناخن، اولین محصول موفق فلورمار بود. پس از این موفقیت، فلورمار شروع به تولید رژگونه، سایه چشم، ریمل، رژ لب و سایر محصولات آرایشی بهداشتی نمود (امروزه در تولید محصولات فلورمار ۱۲۰۰۰۰۰۰ عدد رژ لب وجود دارد که در انواع مختلف عرضه می شود). در سال ۲۰۰۲ فعالیت آن به بازارهای بین المللی معطوف شد و رشد نمود به طوری که در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور دنیا و در ۴ قاره حضور دارد. در سال ۲۰۱۱ میزان تولید محصولات فلورمار نسبت به سال قبلش ۳۹ درصد افزایش یافت.

محصولات فلورمار حاوی روغن زیتون، روغن سبزیجات، روغن نارگیل و بادام می باشند. تکنولوژی به کار رفته در ریمل های فلورمار دست یابی به مژه های بلند، پر حجم و مجزا را برای خانم ها امکانپذیر نموده است و در پودرهای آن، از تکنولوژی میکرونیزاسیون استفاده شده. این تکنولوژی موجب می شود که محصول آرایشی پس از استفاده عیوب پوست را پنهان نماید.

 

محصولات برند فلورمار، شامل محصولات آرایشی، عطریات، محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی می باشد که محصولات آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش لب و آرایش ناخن در دسته محصولات آرایشی و عطرهای زنانه و مردانه و دئودورانت ها در دسته عطریات یافت می شوند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

همچنین پاک کننده آرایش چشم، دستمال مرطوب، پاک کننده آرایش صورت و ژل پاک کننده صورت از دسته های محصولات مراقبت شخصی هستند.

در بخش لوازم آرایش جانبی نیز محصولات گسترده ای از جمله سوهان ناخن، مژه مصنوعی، پد پن کک (برای استفاده از کرم پودر)، برس ۵ تایی، سایه چشم، مژه های تکی، برس حرفه ای رژگونه، برس کانسیلر و ... ده ها نوع محصول مختلف دیگر از این برند وجود دارند.

منبع : web site design and development in Dubai

نوشته شده در 1397-09-11 توسط معرفی برند ها 0 3287

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0