معرفی برند هدی بیوتی

معرفی برند هدی بیوتی

هدی کتان متولد دوم اکتبر سال 1983 در شهر اکلاهما آمریکا می باشد که پدر مادر عراقی دارد. هدی فارغ التحصیل رشته امور مالی از دانشگاه میشیگان است اما چند سال بعد از فارغ التحصیلی در یک آموزشگاه داخل شهر لس آنجلس، چهره پردازی را یاد گرفت. بعد از چند وقت در دبی توسط کمپانی آرایشی رِولون به عنوان آرایشگر استخدام شد. او در سال 2010 یک بلاگ آرایشی راه اندازی کرد که درباره زیبایی و آموزش آرایش بود و نام آن را Huda Beauty گذاشت. در سال 2013 خط تولید لوازم آرایش خودش را به همان نام Huda Beauty راه اندازی کرد که اولین محصول تولیدی آن، مژه مصنوعی های بود. کمپانی هدی بیوتی بعد از این که در تولید مژه های مصنوعی موفق شد، پالت های سایه چشم، رژ لب های مایع، مداد لب، هایلایتر، کرم پودر و ناخن مصنوعی را نیز به بازار عرضه کرد.

هدی بیوتی در سال 2017 یکی از معروف ترین پالت های سایه چشم به اسم Rose Gold معرفی کرد که طیف رنگ های صورتی و قرمز آن توجه اکثر آرایشگر ها را جلب کرد و سال بعد پالت سایه Desert Dusk را معرفی کرد که رنگ های متالیک و اکلیلی بیشتری نسبت به پالت قبلی داشت. از آخرین محصولات هدی بیوتی می توان به پالت های Obsession اشاره کرد که در هر پالت از یک تن رنگ در طیف های تیره و روشن استفاده شده است.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

از معروف ترین رژ لب های هدی بیوتی نیز، سری Liquid Matte آن است که در سایز نرمال و کوچیک در شید های مختلف و جذاب تولید می شود.

در ادامه ی موفقیت های هدی بیوتی می توان پیشرفت این برند را در اینستاگرام متذکر شد. صفحه اینستاگرام هدی بیوتی در سال 2017 فقط 20 میلیون فالور به خاطر آرایش و زیبایی بدست آورد. هدی جزو یکی از ده افراد برتر و تاثیر گذار اینستاگرام می باشد و در سال 2017 توسط مجله تایم در لیست 25 فرد تاثیر گذار اینستاگرام قرار گرفت.

 

منبع : website development agency in Dubai

نوشته شده در 1397-09-12 توسط معرفی برند ها 0 3649

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0