سرم تونیک فنتی بیوتی

جدید

5,379,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

سرم تونیک فنتی بیوتی   FENTY SKIN FAT WATER

این محصول که ترکیبی از سرم و تونیک می باشد، منافذ پوست را سفت کرده و لکه های تیره پوستی را از بین می برد. این محصول بافتی ضخیم و منحصر به فرد دارد. این محصول یکی از محصولات روتین پوستی مورد علاقه می باشد. پوست را زیبا و روشن می کند. منافذ پوستی را کوچک کرده و پوست را روشن و شفاف می کند. با یکنواخت شدن رنگ پوست لکه های تیره پوستی به مرور کم می شوند. چربی اضافی پوست را به سرعت تنظیم کرده و از چرب شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند. این محصول با بافت ضخیم و منحصر به فرد خود فورا جذب می شود. این محصول را در کف دست خود بریزید و بر روی پوست بمالید تا سریع جذب پوست شود. این محصول تمام فواید سرم را دارد. این محصول با فرمول مغذی پوست شما را مرطوب می کند و بدون لایه برداری و خشک کردن، پوست شما را سفت، صاف، حجیم و شاداب می کند. این محصول بوی گیلاس شیرین می دهد. عصاره انجیر موجود در تونیک به سفت شدن منافذ و تنظیم چربی پوست کمک می کند. در حالی که سرم ها مواد قدرتمند تری را ارائه  می دهند که مشکلات پوستی مانند لکه های تیره را درمان می کند. این سرم مقوی نیز می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیضد لک
سایز150 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیFENTY SKIN FAT WATER
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

 ضد لک

مرطوب کننده

دارای بافت ضخیم

کوچک کننده منافذ پوستی

موارد سازنده اصلی
سایز150 و 250 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA/WATER/EAU, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) WATER, BUTYLENE GLYCOL, NIACINAMIDE, POLYSORBATE 20, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, BACKHOUSIA CITRIODORA LEAF EXTRACT, CAMELLIA OLEIFERA LEAF EXTRACT, CEREUS GRANDIFLORUS (CACTUS) FLOWER EXTRACT, FICUS CARICA (FIG) FRUIT EXTRACT, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, HOVENIA DULCIS FRUIT EXTRACT, MALPIGHIA PUNICIFOLIA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSS, POLYMERIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, BENZOIC ACID, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, RED 33 (CI 17200).

 
روش مصرف

برای استفاده درپوش زا به سمت راست چرخانده و بردارید سپس محصول را وارونه کرده و فشار دهید. صبح و شب بر روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید. محصول را کف دست خود بریزید سپس به آرامی روی صورت خود پخش کنید تا جذب پوست شود.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0