پاک کننده توتال فنتی بیوتی

جدید

3,050,000 تومان

- +

 
توضیحات

پاک کننده توتال فنتی بیوتی    FENTY SKIN TOTAL CLEANS'R

مهم ترین قدم برای برداشتن پوستی سالم پاک کردن آرایش قبل از رفتن به رختخواب است. این پاک کننده پوست شما را به صورت عمیق و در کوتاهترین زمان تمیز می کند. این پاک کننده آلودگی های پوست شما را نیز پاک می کند. این پاک کننده کرمی به صورت فوم می باشد که پوست شما را بدون احساس زبری تمیز و لایه برداری کرده و از خشک شدن پوست شما جلوگیری می کند. منافذ پوستی را به صورت عمیق تمیز می کند . این محصول حاوی عصاره گیلاس باربادوس و نارگیل بوده و غنی از آنتی اکسیدان می باشد. این محصول بوی گیلاس و نارگیل می دهد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولفوم
اثر بخشیپاک کننده
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی FENTY SKIN TOTAL CLEANS'R 
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

پاک کننده عمیق

لایه بردار

حاوی عصاره گیلاس باربادوس و نارگیل 

حلوگیری از خشکی پوست

غنی از آنتی اکسیدان 

موارد سازنده اصلی
سایز45 و 145 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOYL GLYCINATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, POLYGLYCERYL-10 LAURATE, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, GLYCOL DISTEARATE, SUCROSE, MALPIGHIA PUNICIFOLIA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT, CHAENOMELES SINENSIS FRUIT EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, FICUS CARICA (FIG) FRUIT EXTRACT, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, COCONUT ACID, SODIUM COCOATE, SODIUM METABISULFITE, POLYQUATERNIUM-7, SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, BENZYL SALICYLATE, BLUE 1 (CI 42090), RED 40 (CI 16035), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), YELLOW 5 (CI 19140), YELLOW 6 (CI 15985).

 
روش مصرف

برای استفاده از این محصول آن را بچرخانید و فشار دهید. درپوش را برداشته و به سمت راست بچرخانید، سپس لوله را وارونه کرده و فشار دهید. درب را به عقب برگردانید تا لوله بسته شود. صبح و شب از آن استفاده کنید تا آرایش و آلودگی از روی پوستتان پاک شود. پوست خود را خیس کرده سپس محصول را به صورت کف روی صورت زده و پوست را بشویید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0