اسپری فیکس کننده آرایش نیوول

T935

جدید

600,000 تومان

- +

 
توضیحات

اسپری فیکس کننده آرایش نیوول Satin Foundation

Makeup Fixer تضمین می کند که آرایش شما برای مدت طولانی تری دست نخورده باقی می ماند. پلیمرهای موجود در آن یک دیواره محکم روی پوست ایجاد می کند و از لیز خوردن محصولات آرایشی روی پوست جلوگیری می کند. بنابراین آرایش شما تحت تاثیر عوامل خارجی و فرسودگی زمان قرار نمی گیرد. به خصوص اگر همیشه نیاز به آرایش دارید و در یک برنامه کاری شلوغ هستید، اسپری های فیکس کننده آرایش محصول ایده آل شما هستند. اگر پوست تان چرب است و بیش از حد عرق می کنید، نیازی نیست آرایش خود را با استفاده از اسپری فیکس کننده تازه کنید. در تابستان در کنار دریا یا در روزها و شب های خاص، خطر آسیب دیدن آرایش شما بیشتر است. هنگامی که از تثبیت کننده استفاده می کنید، این خطر از بین می رود و آرایش شما به همان شکلی که در زمان استفاده از آن بود باقی می ماند.

ویژگی های اسپری فیکس کننده آرایش نیوول

مدت اثر اسپری فیکس کننده آرایش 24 ساعت می باشد. شما می توانید ماندگاری آرایش خود را به غیر از رژ لب و تعادل رطوبت پوست خود را در تمام طول روز حفظ کنید. اسپری فیکساتور که شادابی آرایش را حفظ می کند. تحت تأثیر عواملی مانند رطوبت، آب، عرق و گرما قرار نمی گیرد.  پس از استفاده،  اسپری Makeup Fixative که بافتی براق و ابریشمی دارد با دو رنگ متفاوت خود با هر نوع پوستی سازگاری دارد و پوست شما را سالم تر نشان می دهد. باور نخواهید کرد که با این اسپری معجزه آسا نتیجه چقدر عالی است.

طریقه مصرف اسپری فیکس کننده آرایش نیوول

اسپری را از فاصله 20 تا 30 سانتی متری می توانیدروی آرایش بزنید.باید مطمئن شوید که مایع ثابت کننده روی تمام قسمت های صورت شما تأثیر می گذارد و صبر کنید تا خشک شود.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
سایز75 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0