اسکراب پاک کننده فنتی بیوتی

جدید

5,870,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

اسکراب پاک کننده فنتی بیوتی    FENTY SKIN Cookies N Clean

این محصول بافتی سبک، کرمی و بی بو دارد و به از بین بردن کثیفی و ناخالصی ها کمک می کند و در عین حال چربی اضافی پوست را تنظیم می کند. این ماسک حاوی مواد ذغالی ریز است که با ایجاد اثر ماساژ بر روی پوست باعث ایجاد سم زدایی عمیق و اثر پاک کنندگی می شود. اسید سالیسیلیک به پاکسازی منافذ و پاکسازی پوست کمک می کند. فورا بافت پوست را بهبود می بخشد و منافذ پوستی را کاهش می دهد. چربی اضافی پوست را سریع تنظیم می کند و براقیت پوست را در طول روز کاهش می دهد. این محصول برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولاسکراپ
اثر بخشیپاک کننده
سایز75 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیFENTY SKIN Cookies N Clean
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

 کوچک کننده منافذ

تنظیم کننده کننده چربی پوست 

 بافتی سبک، کرمی و بی بو

سم زدایی عمیق و اثر پاک کنندگی بالا

از بین بردن کثیفی و ناخالصی ها 

مناسب برای انواع پوست از جمله پوست های حساس

موارد سازنده اصلی
سایز75 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA/WATER/EAU, KAOLIN, GLYCERIN, BENTONITE, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ETHYLHEXANOATE, SALICYLIC ACID, CHARCOAL POWDER, RHEUM PALMATUM ROOT EXTRACT, ZINGIBER OFFICINALE (GINGER) ROOT EXTRACT, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, MANNITOL, SORBITAN STEARATE, CITRIC ACID, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, POLYSORBATE 60, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, POLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6, SODIUM POLYACRYLATE STARCH, POTASSIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891).

 
روش مصرف

محصول را به صورت یک لایه بر روی پوست تمیز، مرطوب  یا خشک بمالید. محصول را بر روی پوست ماساژ داده تا رنگ آن از سفید به خاکستری تبدیل شود. 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست بماند. 2 الی 3 بار در هفته می توانید از این محصول استفاده کنید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0