کرم مرطوب کننده و تقویت کننده شیسیدو

جدید

5,870,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

کرم مرطوب کننده و تقویت کننده شیسیدو    SHISEIDO WASO Moisturizer That Strengthens The Skin Barrier

این محصول پوست شما را تا 48 ساعت مرطوب نگه می دارد و رطوبت را در سرتاسر پوست نگه می دارد. بافت کرمی آن کاملا جذب پوست می شود و برای پوست مغذی بوده و پوست را متعادل می کند تا سالم به نظر برسد. پوست را شاداب و با طراوت می کند. نیازهای پوست را برآورده می کند. برای پوست های معمولی و خشک مناسب می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی SHISEIDO WASO Moisturizer That Strengthens The Skin Barrier
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

مرطوب کننده

مغذی

ماندگاری 48 ساعته

شاداب کننده

موارد سازنده اصلی
سایز75 میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU),HOMOSALATE,BUTYLENE GLYCOL,ETHYLHEXYL SALICYLATE,OCTOCRYLENE,CAPRYLYL METHICONE,ALCOHOL,SILICA,GLYCERIN,CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE,TITANIUM DIOXIDE (CI 77891),BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,DIPROPYLENE GLYCOL,POLYBUTYLENE GLYCOL/PPG-9/1 COPOLYMER,ZEA MAYS (CORN) STARCH,ERYTHRITOL,C30-45 ALKYL METHICONE,PEG-150,TREHALOSE,C30-45 OLEFIN,IRON OXIDES (CI 77492),PHENOXYETHANOL,SODIUM CHLORIDE,PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT WATER, CELLULOSE GUM,MICA,BIS-BUTYLDIMETHICONE POLYGLYCERYL-3,TRISODIUM EDTA,IRON OXIDES (CI 77491),POLYESTER-1,SILICA DIMETHYL SILYLATE,ALUMINUM HYDROXIDE,POLYSILICONE-2,SODIUM METABISULFITE,CITRUS DEPRESSA PEEL EXTRACT,

 
روش مصرف

از آن به عنوان آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. از محصول به اندازه دو قطره یا یک مروارید از محصول را روی نوک انگشتان خود بریزید و کرم را روی پوست خود پخش کنید. صبح و شب بعد از پاکسازی استفاده شود. این محصول برای پوست های نرمال و خشک مناسب می باشد.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0