کرم مرطوب کننده سبک بنفیت

جدید

5,940,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم مرطوب کننده سبک بنفیت   BENEFIT COSMETICS Weightless Moisture Moisturizing Cream

این کرم مرطوب کننده فوق سبک به پوست شما رطوبت مورد نیاز روزانه را می دهد و در برابر نور خورشید از پوست شما محافظت می کند. این محصول حاوی ترکیبی است که به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می کند. این محصول با عصاره هندوانه غنی شده که به حفظ رطوبت 24 ساعته پوست کمک می کند. این مرطوب کننده روزانه با SPF 15 از پوست شما محافظت می کند و به سرعت جذب می شود و پوست شما را شفاف، نرم و ابریشمی می کند. این محصول دارای بافتی سبک می باشد. جذب این کرم بالا می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیBENEFIT COSMETICS Weightless Moisture Moisturizing Cream
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

بافت سبک

جذب بالا

حاوی SPF 15

مرطوب کننده

هیدراته نگه داشتن پوست 

حاوی عصاره هندوانه

ماندگاری 24 ساعته

 شفاف، نرم و ابریشمی کننده پوست

موارد سازنده اصلی
سایز 
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA (WATER), DIISOPROPYL ADIPATE, NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTOCRYLENE, POLYSILICONE-11, HOMOSALATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PENTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CETEARYL GLUCOSIDE, CAMELLIA JAPONICA SEED OIL, CITRULLUS LANATUS (WATERMELON) FRUIT EXTRACT, CHLORPHENESIN, LENS ESCULENTA (LENTIL) FRUIT EXTRACT, PYRFUM (FRAGRANCE), LENS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LAURETH-12, SODIUM LACTATE, SODIUM PCA, LINALOOL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, GLUCOSE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, CITRIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, SODIUM HYDROXIDE.

 
روش مصرف

این کرم بافتی سبک و حداکثر آبرسانی را دارد. ابتدا پوست خود را تمیز کنید. کرم مراقبتی را به آرامی به صورت و گردن خود بمالید تا پوست خود را در طول روز مرطوب کرده و محافظت کنید. این محصول برای تکمیل روتین مرطوب کردن پوست شما مناسب می باشد.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0