محصولات برند Lancome

محصولات برند Lancome

در سال ۱۹۳۵ آرماند پتیژن Armand Petitjean با کمک گیموم دورناندو Guillaume d’Ornando برند لانکوم را تاسیس کردند که در ابتدا یک خانه عطر بود . نام برند لانکوم از نام جنگل لانکوم Lancosme که جنگلی زیبا در قلب فرانسه است الهام گرفته شده است و لوگوی این برند هم که یک گل رز ساده است از گل‌ هایی که در این جنگل می‌ روید اقتباس شد .

پتیژن با دارا بودن تجربه قبلی در زمینه فروش محصولات لوازم آرایشی و فروش عطر و ادکلن، با یک شریک جدید به نام فرانسوا کوتی Francois Coty کسی است که به عنوان پدر صنعت عطر سازی مدرن شناخته می‌ شود شروع به همکاری کرد. او در طول دوره فعالیت خود توانست عطر هایی کمیاب و اختصاصی تولید کند اما پتیژن به دنبال بازار های گسترده و ایجاد پرستیژ برای برند خود بود و برای رسیدن به این هدف به کمک افراد بیشتری نیاز داشت. به همین دلیل از تعدادی شیمی دان و بازاریاب متخصص دیگر نیز در گروه خود دعوت به همکاری نمود.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

برند لانکوم در اولین سال تاسیس خود در نمایشگاه جهانی بروکسل پنج عطر به نام‌ های Tendre Nuit ,  Bocages , Conquete , Kypre  , Tropiques  معرفی کرد که با استقبال زیادی روبرو شد. عطر‌ های معرفی شده در شیشه هایی زیبا و تزئین شده با طلا ارائه شده بودند که ظاهری بسیار زیبا و شیک داشتند. در دهه ۱۹۳۰ میلادی شیشه ی عطرها معمولا شکلی گرد یا مستطیلی و تخت داشتند ولی فرم‌ های عطر لانکوم که خیلی خاص بود، برای مخاطبان جذابیت زیادی به وجود آورد.

پس از آن تصمیم به این گرفتند که وارد محصولات لاکچری مراقبت از پوست شوند و اولین محصول برند را با عنوان کرم بازسازی همه کاره در سال ۱۹۳۶ معرفی کردند و در سال ۱۹۳۸ در بازار آشفته ی لوازم آرایشی، فعالیت خود را در این زمینه به ثبت رساندند. در سال ۱۹۳۹ یعنی ۴ سال بعد از تاسیس آن، لانکوم به یک برند مشهور بین‌ المللی تبدیل شده بود و بازار خرید لوازم آرایشی را در دست گرفت.

در سال ۱۹۶۱ برند لانکوم از نظر اقتصادی دچار مشکلات جدی شده بود و در معرض ورشکستگی قرار داشت تا این که سه سال بعد برند لورآل l’Oreal که یکی از موفق‌ ترین برند های فرانسوی در زمینه لوازم آرایش بوده و هست لانکوم را خریداری کرد و پس از آن یعنی از سال ۱۹۶۴ برند لانکوم تحت مالکیت لورآل به حیات خود ادامه می‌ دهد.

 

نوشته شده در 1397-09-18 توسط معرفی برند ها 0 1518

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0