فروش اینترنتی محصولات برند لورئال

فروش اینترنتی محصولات برند لورئال

در سال ۱۹۰۹ میلادی، یک شیمی‏دان فرانسوی به نام اوژن پل لوئی شولر Eugène Paul Louis Schueller، یک برند لوازم آرایشی و بهداشتی تأسیس کرد که بعدها به بزرگترین شرکت آرایشی-بهداشتی جهان تبدیل شد. اوژن شولر کار خود را با اختراع یک فرمول بی‏ضرر رنگ مو شروع کرد. او نام این محصول را اورآل Oréale گذاشت. حنا و نمک‏ های معدنی موجود در اورآل باعث درخشش بیشتر موها می‏شدند. شولر شرکت خود را به نام «رنگ موی بدون ضرر فرانسوی» ثبت کرد. این نام بعدها به لورآل L’Oréal تغییر پیدا کرد.

شرکت لورال فعالیت خود را با تولید رنگ مو آغاز کرد. پس از پایان جنگ‏ های جهانی، زنان بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دادند و به دنبال راهی برای پنهان کردن موهای خاکستری خود بودند. به همین خاطر فروش رنگ موهای لورال با استقبال مواجه شدند و به خارج از پاریس و کشورهایی مانند ایتالیا، انگلستان، اتریش، هلند و حتی آمریکا نیز صادر شدند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

پس از موفقیت در تولید رنگ مو، لورئال تولید محصولات آرایشی دیگر را نیز شروع کرد. موفقیت در فروش محصولات برند لورئال باعث شد تا با نوآوری بیشتری به ادامه ی کار بپردازد و محصولی را به بازار ارائه کرد که هایلایت ملایم طلایی رنگی روی موها ایجاد می‌کرد و حتی به موهای بلوند ظاهر طبیعی‏ تری می‏داد. این تصمیم در دورانی بود که طرفداران موهای بلند زیاد شده بودند و به همین خاطر، این ایده مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در ادامه نوآوری های لورئال در زمینه آرایشی و بهداشتی، می توان به تولید شامپو های بدون صابون، انواع حالت دهنده ی های مو، محصولات بر پایه فناوری نانو مانند مرطوب کننده ها، محصولات مراقبت از پوست و ضدآفتاب ها، نانو کپسول ها نیز اشاره کرد. لورئال در حال حاضر ۴۳۷ اختراع در زمینه‏ ی محصولات آرایشی و بهداشتی ثبت کرده و این برند محصولات خود را در ۵ قاره‌ی جهان و ۱۳۰ کشور به فروش می ‌رساند.

در ابتدای امر، این شرکت برای گسترش پژوهش ‏های خود، ۳ شیمی‏ دان استخدام کرد. ۳۰ سال بعد تعداد اعضای تیم تحقیقاتی لورآل به ۱۰۰ نفر رسید و این روند رو به رشد در طول زمان ادامه یافت تا جایی که در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰۰ نفر کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند.لورئال در حال حاضر مالک ۳۶ شرکت‌ بزرگ از جمله لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل، رالف لوران، پولو و ... است.

این برند در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت فروش سنتی و فروش اینترنتی محصولات آرایشی و زیبایی در جهان محسوب می‏شود و بیشتر سهام آن متعلق به لیلیان بتنکور (Liliane Bettencourt) دختر اوژن شولر و شرکت نستله است.

 

منبع : website design price in Dubai

نوشته شده در 1397-09-13 توسط معرفی برند ها 0 2251

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0