خرید اینترنتی برند Mac

خرید اینترنتی برند Mac

شرکت لوازم آرایشی مک Mac  در اصل توسط یک عکاس و هنرمند مشهور کانادایی به نام فرانک توسکان در تورنتو تاسیس شد. یکی از دوستان فرانک آنجلو که یک متخصص زیبایی بود با فرانک همکاری کرد و آن دو ایده های زیادی ارائه دادند. یکی از این ایده ها، تاسیس یک خط آرایشی جذاب بود که کیفیت و تنوع بالایی را همراه با قیمت مناسب داشته باشد.

این کمپانی با ارائه محصولات جدید و خلاقانه بازار فروش لوازم آرایشی را در دست گرفت. در واقع این شرکت، اولین شرکت آرایشی بود که علاوه بر فروش محصولات خود در زمینه پرورش متخصصین آرایشی نیز سرمایه گذاری کرد. از جمله روش های خلاقانه مک برای فروش محصولات این بود که در کنار فروش محصولات و یا قبل از فروش آن ها، اشانتیون هایی ارائه دادند تا مصرف کنندگان از کیفیت محصول آن ها اطمینان حاصل کرده و سپس خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

 

یکی از محبوب ترین محصولات برند mac که در به شهرت رسیدن این کمپانی کمک کرد، یک رژ لب قرمز رنگ بود که در عکس های مدونا که در آن زمان یکی از ستاره های مشهور بود، استفاده شد. به جز این، مک از سوپر استارها و افراد معروفی برای تبلیغ برند خود استفاده کرد. اما یکی از مواردی که معروفیت مک کمک زیادی کرد، این بود که در آن زمان بیشتر کمپانی ها، محصولات مراقبت از پوست تولید می کردد اما مک بر روی فروش محصولات آرایشی تمرکز کرد و با توجه به تنوع بالا و کیفیت خوب، شهرت و طرفداران خود را افزایش داد.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

 

علت دیگر شهرت و محبوبیت شرکت آرایشی مک Mac ، ارتباط صمیمانه آن با مشتریان و توجه به نیاز هر نوع مشتری خاص و عام است. محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی می شوند که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرد.


در سال 1994 که ویروس ایدز شناخته شد، موسسین و کارکنان نمایندگی های برند آرایشی مک Mac سازمان های خیریه ای تاسیس کردند تا این بیماری را به مردم شناسانده و از بیماران این بیماری حمایت کنند که این خود دلیل دیگری برای محبوبیت این کمپانی شده است و نکته دیگری که دغدغه فکری موسسین این کمپانی بوده است، حمایت از حیوانات و عدم استفاده از آن ها برای انجام آزمایشات مختلف است که از همان ابتدا سعی کرده اند به این موضوع عمل کنند.

 

نوشته شده در 1397-09-19 توسط معرفی برند ها 1 2264

1 نظر

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0