فروش اینترنتی محصولات برند کایلی جنر

فروش اینترنتی محصولات برند کایلی جنر

کایلی جنر، متولد 1997، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه ‌های اجتماعی آمریکایی ست. او جوان ترین عضو خانواده مشهور کارداشیان هاست که در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز او را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی که میان نوجوانان دارد، معرفی کرد.

کایلی اواخر سال 2015، برند محصولات زیبایی خودش را با تولید ست های فروش رژ لب و خط لب به قیمت 29 دلار روانه بازار کرده است. شرکت او جزو یکی از بهترین شرکت های خرید لوازم آرایشی شناخته می شود. مجله فوربز ارزش شرکت کایلی را که تماما متعلق به خودش می باشد، 900 میلیون دلار تخمین زده است.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

در شرکت او 7 کارمند تمام وقت و 5 کارمند پاره وقت مشغول به فعالیت هستند. البته مادر او، کریس جنر، نیز در برخی کارها به کمک اش می آید و به ازای آن 10% از سود حاصل از فروشش را می گیرد.

کایلی از دوران کودیک به کارآفرینی علاقه داشت. تا جایی که در یکی از مصاحبه هایش در این مورد صحبت کرد: من از همان دوران دوست داشتم که برای خودم کار کنم. من از بچگی زیر ذره بین بودم، از این رو دوست داشتم همیشه زیبا و جذاب به نظر آیم. حتی در دوران دبستان هم آرایش می کردم و سایه چشم بنفش می زدم. در حقیقت آرایش به من اعتماد به نفس بیشتری می داد.

او آرایش کردن را از ویدیوهای آموزشی یوتیوب و برنامه های تلویزیونی و عکس های مدل ها یاد گرفت. او فرم لب هایش را دوست نداشت و از همان ابتدا خط لب را بالاتر از لب هایش می کشید تا بزرگ تر به چشم آیند. این کار او آنقدر در شبکه های اجتماعی درخشید که چالشی به نام «چالش لب های کایلی» به راه انداخت.

کایلی برای شروع کار از سرمایه گذار خاصی استفاده نکرد و سعی کرد که مقداری از پس اندازش از کار مادلینگ را که حدود 250000 دلار بود، برای اولین تولید رژ لب هایش(حدود 15000 عدد رژ لب) صرف کند. او چندین ماه وقت خود را به تبلیغ فروش لوازم آرایش خود در اینستاگرام صرف، سپس آنها را در تاریخ 30 نوامبر 2015، روانه بازار کرد.

پس از آن، تولید شرکت او گسترش پیدا کرد تا جایی که در نوامبر 2016 او در عرض 24 ساعت، 19 میلیون سفارش گرفت. در اواخر سال 2017، درآمد او چیزی حدود 307 میلیون دلار تخمین زده شد. در واقع او توانست در عرض 2 سال و نیم به یکی از پردرآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود.

 

نوشته شده در 1397-09-24 توسط معرفی برند ها 1 11313

1 نظر

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0