خريد اينترنتی لوازم آرايشی

خريد اينترنتی لوازم آرايشی

تاريخچه شروع آرايش به مصريان قديم مي رسد. آن ها همیشه به نظافت و زیبایی اهمیت زیادی می دادند و براي مراسم مذهبي از عطريات و مواد آرايشي استفاده مي کردند و حمام هاي مخصوص براي خوشبو کردن پوست بدن مي گرفتند و بعد از حمام از مواد خوشبو کننده و روغني براي نرم نگه داشتن پوستشان استفاده مي کردند. از اولين لوازم آرايشي مورد علاقه همه خانم ها و آقايان، شانه و آیینه بود.

اما امروزه ساختار لوازم آرایشی تغییر کرده و بیشتر دارای ترکیبات شیمیایی است و همین امر در فروش لوازم آرایش تاثیر گذار بوده است. انواع این اقلام آرایشی ساخته شده از رنگ ها، اسانس ها، فیلترهای رنگی و.... است که به مرور زمان باعث می شود پوست صورت تغییر رنگ دهد و همچنین در خوشبو تر کردن، براق شدن و یا مات شدن پوست صورت تأثیرگذار است.

برخی از ترکیبات لوازم آرایشی، طبیعی و یا به صورت مصنوعی است که هر کدام در جایگاه خود مشکلات خاصی را برای پوست صورت ایجاد می کنند که همیشه باید در خرید لوازم آرایش به این موارد توجه داشت. افلاتوکسین ها مواد تولید شده توسط قارچ ها به شمار می روند که سمی و خطرناک هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرابش، با وجود سرب و افلاتوکسین ها در ترکیبات آرایشی باعث تحریک پوست می شود و صدمات و بیماری هایی مانند قرمزی، خارش، تورم و تاول های زیر پوستی می شود. برخی عوارض کوتاه مدت و برخی دیگر بلند مدت هستند که معمولاً در تماس پوست با مواد گیاهی یا شیمیایی آلوده واکنش های پوستی یا عفونی بروز پیدا می کند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

یکی از مواردی که در خرید لوازم آرایش باید توجه داشت این است که میزان سرب و آرسنیک موجود در ساختار لوازم آرایش نباید بیشتر از 10PPM  باشد. نکته دیگر این که به طور کلی سرب به هیچ وجه خاصیت ایجاد سرطان پوست را ندارد ولی به دلیل این که ممکن است در محصولاتی مثل رژ لب که خورده و جذب دستگاه گوارش می شوند، ایجاد مسمومیت کند.این نکات تاثیر بسیار زیادی بر قیمت لوازم آرایش خواهد گذاشت.

امروز برند های بسیار بزرگ ایرانی مانند سینره و برند های خارجی از جمله برند مک، برند لورال، برند لانکوم، برند میبلین و ... در سرتاسر دنیا نمایندگی دارند و به مشتری برای خرید لوازم آرایش اصل کمک می کنند چون این برند ها با کیفیت هستند و همیشه طرفداران و مشتریان خود را راضی نگه داشته اند که این امر عامل اصلی موفقیت آن ها بوده. این برند ها اکثرا هم به صورت سنتی و هم به صورت آنلاین فعالیت می کنند و به مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لوازم آرایشی کمک زیادی می کنند.

 

نوشته شده در 1397-10-03 توسط اطلاعات عمومی 1 1418

1 نظر

  • محدثه خانم

    محدثه خانم 1397-11-23 پاسخ

    برای خرید لوازم آرایشی جایی برای دیدن محصولات دارید؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0