خريد اينترنتی لوازم بهداشتی

خريد اينترنتی لوازم بهداشتی

اهمیت به بهداشت و لوازم بهداشتی از قدیم تا به امروز مورد مهمی بوده که همه ی مردم به آن توجه دارند. با پیشرفت علم و نیاز بیشتر مردم، انواع این محصولات متنوع تر و بیشتر شد تا جایی که امروزه برند های بزرگ ایرانی و خارجی فروش لوازم بهداشتی و آرایشی در سرتاسر دنیا با نمایندگی های متعدد هم به صورت سنتی و هم به صورت اینترنتی در این زمینه فعالیت می کنند.

اما دایره تنوع محصولات در این زمینه بسیار گسترده است و خیلی از مردم از نحوه کاربرد آن ها اطلاعی دقیق ندارند. در این مقاله چند مورد از این محصولات به طور خلاصه معرفی شده تا در هنگام خرید به خصوص خرید اینترنتی لوازم بهداشتی، اطلاعات بیشتر و بهتری داشته باشید.

نرم کننده مو

استفاده از نرم کننده یکی از کارهای ضروری در مراقبت و بهداشت از مو است. نرم کننده رطوبت از دست رفته مو را به آن باز می‌گرداند و گاهی نیز می‌تواند جایگزین شامپو باشد. نکته مهم در انتخاب نرم کننده توجه به جنس مو است.

شامپو

از ضروری ترین محصولات هنگام خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی مو، شامپو است. موها به مرور زمان بر اثر چربی سطح پوست و آلودگی‌های محیطی کثیف می‌شوند و لازم است که هفته‌ای دو تا سه بار شامپو شوند. شامپو نیز باید بر اساس نوع مو های انتخاب شود که ترجیحا پیشنهاد می شود از شامپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده شود.

لوسیون بدن

مرطوب کننده و لوسیون بدن تقریبا معادل کرم پودر برای بدن است و کاربرد آرایشی و زیبایی دارد. این لوسیون‌ها با یک دست کردن رنگ پوست و پوشاندن لکه‌ ها زیبایی آن را بیشتر می‌کنند و اگر خاصیت ضدآفتابی هم داشته باشند، بهترین گزینه برای پوست بدن هستند.

کرم مرطوب کننده بدن

از جمله مواردی که خانم‌ ها در بهداشت بدن خود اهمیت می دهند، مرطوب کردن پوست صورت خود است اما اکثرا اهمیتی به پوست بدن نمی دهند یا آن را فراموش می‌کنند. هرچند پوست بدن نسبت به صورت در معرض آسیب کمتری است اما لازم است که هر بار پس از استحمام (به خصوص حمام آب گرم که باعث خشکی پوست می شود) از کرم مرطوب کننده مناسب روی پوست بدن استفاده شود.

پاک کننده صورت

از ضروری‌ترین نیاز های هر فرد، پاک کردن پوست و شستن صورت به صورت روزمره است تا بتواند از آلودگی و ورود میکروب به بدن جلوگیری کند. استفاده از پاک کننده صورت به خصوص برای خانم ها که از لوازم آرایشی استفاده می کنند، امری ضروری به شمار می رود.

کرم ضد آفتاب

آفتاب از عوامل آسیب رسان به پوست صورت و بدن است و بهترین روش برای جلوگیری از این آسیب‌ها (که گاهی ممکن است خطرناک هم باشند) استفاده روزمره از کرم ضد آفتاب است. کرم ضدآفتاب را متناسب با نوع پوست خود و شدت تابش نور خورشید در محل زندگی خود انتخاب کنید.

کرم دور چشم

نازک‌ترین و خشک‌ترین قسمت پوست بدن، پوست اطراف چشم است و به همین دلیل همیشه اولین چروک ‌ها در این قسمت تشکیل می‌شود. برای پیشگیری از این اتفاق لازم است از همان جوانی و حدود 30 سالگی به بعد از کرم های دور چشم استفاده کرد که کرم‌ هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند بهترین نوع کرم دور چشم هستند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

کرم دست

دست یکی از اعضای بدن است که بیشترین تماس با مواد شوینده و آب را دارد و به همین دلیل ممکن است پوست دست در اثر این عوامل خشک و ملتهب شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است هر شب از کرم دست و صورت مناسب با پوست و یا آبرسان های با کیفیت که کارشان لایه برداری و ایجاد حس تازگی در پوست است استفاده شود و پوست دست نرم و مرطوب نگه داشته شود.

دئودورانت

تعریق بدن یک امر کاملا طبیعی است اما بوی بد آن از مشکلاتی است که هر شخصی در بهداشت فردی بدن خود با آن مواجه است. آقایان به علت فعالیت بدنی بالاتر، بیشتر در معرض این مشکل هستند. برای کم کردن تعریق و از بین بردن بوی آن لازم است هنگام خرید لوازم بهداشتی حتما دئودورانت یا همان اسپری بدن لحاظ شود و هر روز استفاده شود.

نوشته شده در 1397-10-04 توسط اطلاعات عمومی 2 3413

مقالات مرتبط

ضرورت رعایت بهداشت در سفر

بهتری است که نکات لازم جهت رعایت بهداشت فردی در طول سفر را بدانیم تا از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کنیم و سفر...

رژیم زیبایی در دوران بارداری

خیلی از خانم ها در دوران بارداری به دلیل عدم آگاهی، از مراقبت پوست و بدن خود غافل می شوند. نکاتی ساده که می تواند به...

2 نظرات

  • Farzaneh

    Farzaneh 1399-07-24 پاسخ

    جالب بود و کاربردی.مرررسییی ????????????????
  • بهناز

    بهناز 1397-11-23 پاسخ

    مقالات خوبی دارید
    از سایتتونم خوشم اومد
    حتما ازتون خرید میکنم

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0