نمایندگی محصولات لیبل ام

نمایندگی محصولات لیبل ام

یکی از مشخصات آرایشگر حرفه ای، استفاده از محصولات فوق حرفه ای با تنوع بسیار برای بدست آوردن مدل های حرفه ای و بی نظیر می باشد.

برند لیبل ام Label.m دامنه ای از حرفه ای ترین محصولات برتر مراقبت از مو می باشد که الهام گرفته از این دنیای مد و زیبایی است که توسط متخصصین مد حرفه ای زیر نظر تیم خلاق و هنرمند بین المللی فعال تونی اند گای Toni & Guy به سرپرستی تونی ماسکولو مدیرعامل تونی اند گای و ساشا ماسکولو مدیر بین الملل لیبل ام تولید و به بازار عرضه گردیده است.

شرکت تونی اند گای به دلیل موفقیت های بسیار زیاد که در عرصه مد و آرایش مو و تکنولوژی پیشرفته در زمینه سلامت مو در دنیا بدست آورده، بزرگترین شرکت آرایشی موی دنیا می باشد که نمایندگی محصولات لیبل ام را با دانش و محصولات مراقبت های بهداشتی و تکنولوژی تولید کرده است.

محصولات حرفه ای لیبل ام زیر نظر هنرمندان بین المللی Toni & Guy طراحی شده اند که نیازهای تکنیکی آرایشگران حرفه ای را که به طور متدوال در حال تغییر است را برآورده ساخته و همیشه پیش رو در صنعت آرایش گری در سطح جهان بوده است و با طراحی بی نظیر بسته بندی محصولات بار دیگر موفق شده اند بهترین رنج محصولات در سطح جهان باشند. همچنین قیمت محصولات لیبل ام از نقاط قوت آن است که گستره بسیاری از مشتریان را شامل می شود.

 

از سال 2004 نیز، تیم حرفه ای تونی اند گای از محصولات فوق حرفه ای لیبل ام برای آرایش مو در شوی هفته مد لندن در هر فصل استفاده نموده اند و گروه حرفه ای تونی اند گای محصولات لیبل ام را به عنوان تنها مارک تجاری حرفه ای جهت استفاده در پشت صحنه هفته مد لندن معرفی می نماید.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

ترکیبات منحصر به فرد این برند، در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به عنوان بزرگترین اسپانسر هفته مد لندن معرفی شده. به همین دلیل از سال 2014 تا به حال، با این همکاری و مشارکت انحصاری، محصولات حرفه ای لیبل ام دارای لوگوی رسمی London Fashion Week را بر روی تمامی بسته بندی های محصولات خود هستند.

شش کمپلکس منحصر به فرد در دامنه محصولات لیبل ام وجود دارد که همگی برگرفته از منابع طبیعی و روغن های ضروری می باشند و هر یک برای پاسخگویی به نیازی ویژه تولید شده اند. ترکیب این کمپلکس های انحصاری و فرمول های ابداعی، عملکردی برتر و نتایجی بی عیب و نقص را تضمین می کند.

شامپوها و نرم کننده های فوق حرفه ای لیبل ام سرشار از ساختارهای زیبا و جذاب هستند که به طرز محسوسی موها را ترمیم، تمیز و سالم می کنند.

حالت دهنده های چندکاره لیبل ام نیز برای محافظت، تقویت، حالت دادن به موها، فر کردن و حجم دادن موها استفاده می شوند.

محصولات تکمیلی لیبل ام با تنوع بسیار بالا که موجب درخشندگی، صاف کردن، حفظ حالت موها و ... می شوند.

کلکسیون لوکس محصولات پودر الماس و مجموعه ای بی نظیر شامل میکرو الماس که باعث زیبایی و ترمیم کامل مو می شود. ذرات پودر الماس سیاه و سفید، روغن گلبرگ رز سفید و پودر مروارید باعث از بین بردن سموم زاید پوست سر و مو می گردد و به طور چشم گیری باعث بهبود وضعیت مو و تغذیه کامل مو می شود.

محصولات مداوا کننده و درمانگر ضد پیری لیبل ام نیز نخستین مجموعه از محصولات لوکس مراقبت از مو حاوی REJUVEN-8 Complex می باشد که جهت درمان مو طراحی گردیده است و احیا و ترمیم موها کمک می کند. این محصولات فاقد پارابن و سولفات می باشند و باعث ترمیم، تقویت، درخشش، شفافیت و سلامت مو می شوند.

با استفاده از کلکسیون درخشان کننده و ترمیم کننده بلوند لیبل ام و ترکیبات گیاهی منحصر به فرد بتانیکال موجود در این محصولات دستیابی به موهایی نرم و صاف تر و زیباتر همچون ابریشم به آسانی امکان پذیر می باشد و در نهایت موجب افزایش حجم، براقیت، ترمیم و سلامت مو می گردد.

محصولات ضخیم کننده مو نیز با به کارگیری تکنولوژی منحصر به فرد، ضخامتی باورنکردنی در موهای نازک و کم حجم ایجاد می کند. در نتیجه دستیابی به موهایی حجیم، ضخیم و پرپشت و زیبا به آسانی قابل امکان است.

محصولات ارگانیک لیبل ام هم کاملا طبیعی بوده و فاقد هرگونه پارابن، سولفات، مواد مصنوعی و سدیم لوریل می باشند.

و در نهایت محصولات مردانه Label.m Men طوری طراحی شده اند تا عملکرد مطلوب و نتیجه سریع را به موها بدهد. عنصر ELEMENT مجموعه ای از مواد تشکیل دهنده گیاهی منحصر به فرد می باشد که کمک به پاکی پوست سر، بازگرداندن موهای سالم و حمایت از رشد مو و سالم نگه داشتن مو و ترمیم مو می کند. ریشه هویج و روغن دانه، منبع عالی از ویتامین های A و E برای تغذیه مو و مواد گرفته شده از درخت چای نیوزلند باعث تسکین پوست و تغذیه ریشه ها می شود. نعنا نیز سبب افزایش گردش خون شده و رشد مو را افزایش می دهد و در عین حال باعث درخشندگی مو می گردد.

 

فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی آماده فروش اینترنتی محصولات لیبل ام به شما عزیزان می باشد.

یکی از ویژگی های محصولات لیبل ام در فروشگاه شیک بیوتی، این است که شما با خرید اینترنتی شامپوهای لیبل ام، خرید اینترنتی نرم کننده های لیبل ام و سایر محصولات آن، می توانید در کمتر از 24 ساعت سفارش خود را تحویل بگیرید.

نوشته شده در 1397-11-06 توسط زیبایی, معرفی برند ها 1 2724

مقالات مرتبط

چگونه ریش تراش را تمیز کنیم

ریش تراش ها نسبت به کرم های موبر، تیغ و ... بهتر هستند و به اصلاح سرعت می بخشد. اما نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری...

خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

کریستین دیور، خالق برند محبوب و لوکس دیور یک جمله معروف دارد که می گوید : عطر زنان نسبت به دست خطشان اطلاعات بیشتری...

فروش اینترنتی محصولات برند تری هات

تری هات از جمله برند های معتبر و با کیفیت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که بیشتر در زمینه لوازم بهداشتی فعالیت می...

فروش اینترنتی محصولات برند لورئال

لورال در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی محصولات آرایشی و زیبایی در جهان محسوب می‏شود و بیشتر سهام آن متعلق به...

1 نظر

  • احمد بابایی

    احمد بابایی 1397-12-04 پاسخ

    ایول لیبل ام دارید
    هیچ جا ندیده بودم
    چجوری میشه سفارش داد؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0