میلک شیک ، این بار خوراک مو

میلک شیک ، این بار خوراک مو

خیلی از ما برای این که به مراقبت مو اهمیت بدیم و همیشه سالم و قوی نگهشون داریم از شامپوها و نرم کننده های مختلفی استفاده میکنیم. حالا یه سری از ما هم از ماسک مو استفاده می کنیم. ماسک مو چیزی نیست که فقط تو مغاره ها باشه. میتونیم از یک مغازه لوازم بهداشتی اونو بخریم یا بشینیم خونه و از طریق اینترنت یک خرید آنلاین ماسک مو داشته باشیم ( توی این زمینه، فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی میتونه بهتون کمک کنه تا یه ماسک موی فوق العاده با کیفیت بخرید و تجریه خوبی از اون داشته باشید) و یا حتی توی خونه خودمون دست به کار بشیم و ماسک خونگی درست کنیم. دیگه ترجیحش به خودمون بستگی داره.

حالا یه نکته جالب این که همه میدونیم میلک شیک یک خوراکی خوشمزست و اکثر ما تجربه تست کردنشو داریم و توی کافی شاپ ها اونو میبینیم اما خیلی ها نمیدونیم یه خاصیت دیگه هم داره اونم یه درمان واسه مو هست.

پس با ما همراه باشید تا توی این مقاله ما به شما طریقه تهیه یک ماسک مو متفاوت و ساده رو آموزش بدیم که باعث تقویت رشد، براق کردن و درخشان سازی مو ها میشه. این ماسک رو هر دو هفته یک بار استفاده کنید تا موهایی قوی تر، براق تر، درخشان تر و صاف تر داشته باشید.

 

ترکیبات این ماسک :

عسل – ماست یونانی – چای بابونه ( یا دارچین و آب لیمو ) – آب

 

طرز تهیه :

قدم اول : توی یک لیوان، 3 قاشق غذاخوری ماست یونانی و 2 قاشق غذاخوری عسل رو با هم میکس کنید تا خوب مخلوط بشه.

قدم دوم : حالا یه مقدار آب رو بجوشونید. دو عدد چای بابونه کیسه ای رو توی ظرف ریخته و بعدش آب جوشیده رو روی مخلوط بریزید و خوب هم بزنید. مقدار این ترکیب باید تا ربع لیوان باشه که با آب جوش قابل تنظیمه.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

بابونه باعث میشه یک رنگ قرمزی خاصی به ترکیب اضافه بشه. برای موهای سبزه مانند و یا قرمز طور باید از بابونه در این ترکیب استفاده بشه اما اگر بابونه نداشتید مشکلی نیست، میتونید به جاش از 3 قاشق غذاخوری دارچین و 2 قاشق غذاخوری آب لیمو استفاده کنید. برای موهای بلوند هم باید از 5 قاشق آب لیمو استفاده بشه.

قدم سوم : مخلوط ماست و عسل رو که از قبل درست کردین با معجون چای بابونه و آب جوش میکس کنید. واسه این کار میتونید در ظرف رو محکم ببندید و خوب هم بزنید یا تکان بدید.

قدم چهارم : به مدت 10 دقیقه اجازه بدید تا میلک شیک خوب سرد بشه. بعدش به آرومی با استفاده از قلم رنگ مو روی موهاتون بزارید. دقت کنید که روی تمام قیمت های مو به خوبی پخش بشه.

قدم پنجم : بعد از اینکه تماما روی موهاتون پخش کردید، حالا به مدت 30 تا 45 دقیقه از ماسک مراقبت کنید و بزارید خوب به خرد موهاتون بره. بعدش میتونید حالا با یک دوش آب معمولی، سرتون رو بشورید.

اگه این کار رو به طور متوالی و پی در پی انجام بدید توی دراز مدت تاثیرش رو میبینید و از داشتن موهای سالم، براق و صاف لذت میبرید.

امیدوارم این مطلب واستون مفید باشه

حتما نظراتتون را با ما در میون بذارید عزیزان

 

 

 

نوشته شده در 1397-11-18 توسط زیبایی, اطلاعات تخصصی 3 1594

مقالات مرتبط

نمایندگی محصولات لیبل ام

برند لیبل ام دامنه ای از حرفه ای ترین محصولات برتر مراقبت از مو می باشد که الهام گرفته از این دنیای مد و زیبایی است و...

خريد اينترنتی لوازم بهداشتی

اهمیت به بهداشت و لوازم بهداشتی از قدیم تا به امروز مورد مهمی بوده که همه ی مردم به آن توجه دارند

خرید اینترنتی برند بهداشتی کلینیک

کلینیک اولین برندی بود که خط تولید محصولات مراقبت پوستی مخصوص آقایان را به راه انداخت.

3 نظرات

  • mohadese

    mohadese 1397-12-04 پاسخ

    forushe hozuri nadarid?
  • mohadese

    mohadese 1397-12-04 پاسخ

    forushe hozuri nadarid?
  • مینا احری

    مینا احری 1397-11-21 پاسخ

    سلام. برای خرید ماسک صورت چجوری باید سفارش بدم؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0