معرفی برند مکس فکتور

معرفی برند مکس فکتور

مکس فکتور، یک پسر خلاق با دیدگاه جدیدی بود که کمک بزرگی در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی ایجاد کرد. او وقتی به کرم‌ های گریم سینمایی که بر پایه گریس ساخته می شد دقت می کرد، با علم به این که در صنعت فیلم سازی آن زمان بسیار مورد استفاده می‌گرفت، این موضوع را وحشتناک می دانست. در سال ۱۹۱۴، او برای جلو گیری از صدمه رسیدن به پوست بازیگران آن زمان، اولین ایده به ذهنش رسید و  اولین محصول برند مکس فکتور که یک کرم جدید برای گریم بود را تولید کرد. او محصول آرایشی خود را به گونه ای ساخت که در برابر نور شدید چراغ‌ های صحنه‌ فیلم برداری در آن زمان ذوب نمی‌شد و نور را از صورت بازیگران خیلی زیاد منعکس نمی ‌کرد.

همچنین مکس فکتور در اواخر دهه ۱۹۲۰ ، برای جلوگیری از خشکی و ترک لب ها اولین پماد را که امروزه به آن برق لب می گویند، برای بازیگران فیلم های سیاه و سفید آن زمان ساخت. چند سال بعد، اولین پودر پنکیک آرایشی توسط مکس فکتور ساخته شد و به بازار عرضه شد. این پنکیک تمام استاندارد های لازم برای گریم را در صنعت فیلم ‌سازی تغییر داد و اصطلاحا انقلابی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود آورد. به خاطر همین تولید خلاقانه و به دلیل ارتقا صنعت گریم در سینما، او در سال 1928 موفق به دریافت عنوان بهترین گریم و برنده جایزه اسکار شد.

فلسفه ی طراحی لوازم آرایشی مکس فکتور به گونه ای است که نه فقط در سینما و برای بازیگران هالیوود، بلکه برای همه خانم ‌ها در اقشار مختلف جامعه قابل استفاده بوده و به دلیل کیفیت بالا، گستردگی و عمومیت مصرف، محبوبیت ویژه ای در بازار محصولات آرایشی پیدا کرد. به همین خاطر به مکس فکتور لقب «پدر آرایش مدرن دنیا» را دادند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

مکس فکتور طی سال های مختلف، چندین سالن آرایشی با نام‌ های جذاب تاسیس کرد که در آ‌ن‌ها خدمات ویژه ‌ای برای آرایش ارائه می‌شد. شعار آن‌ها “Make-up for the stars and you”  به معنی آرایش برای ستاره‌های سینما و شما بود.

website development in Dubai

website development company in Dubai

website design agency in Dubai

نوشته شده در 1397-09-01 توسط معرفی برند ها 0 3776

مقالات مرتبط

معرفی برند میبلین

داستان تاسیس شرکت بزرگ میبلین در سال 1917 توسط یک دانشمند 19 ساله که نام این برند بر گرفته از نام خواهر خود توماس می...

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0