بی بی کرم سی سی کرم و دی دی کرم چیست

بی بی کرم سی سی کرم و دی دی کرم چیست

خواص بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم

تاریخچه بی بی کرم

بی بی کرمها اولین بار در دهه 1950 توسط یک متخصص پوست آلمانی به نام کریستین شرامک ساخته شدند. هدف از ساخت این محصول تولید کرمی بود که علاوه بر آبرسانی و مرطوب کردن پوست، لک های پوستی را درمان و پوست را لایه برداری کند. در حال حاضر از بی بی کرم ها برای مراقبت از پوست نیز استفاده می شود. این کرم ها پوست را مرطوب کرده، خاصیت درمانی آنتی اکسیدانی دارند ودر برابر نور خورشید از پوست ما محافظت می کنند. این محصول چند وجهی دارای مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و SPF است. این محصول یک مرحله ای اولین بار در آسیا مورد استقبال قرار گرفت که استفاده از چند محصول مراقبت از پوست را در طول روز کاهش داده است.


بی بی کرم

بی بی کرم ها از دسته کرم هایی هستند که مرطوب کننده خوبی دارند. مرطوب کننده ها برای رطوبت رسانی، سرامیدها برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت، اسیدهای چرب ضروری برای نرمی و برخی دارای SPF برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید هستند. بسیاری از خانم ها از بی بی کرم به جای کرم پودر استفاده می کنند. بسیاری از بی بی کرم ها حاوی ترکیبات ضد پیری مانند پپتیدها، ویتامین های C,A,E هستند. پپتیدها زنجیره ای از اسیدهای آمینه هستند که به عنوان بلوک های سازنده پروتئین عمل می کنند. برای پوست ویتامین A,C,E آنتی اکسیدانی هستند که با اکسیداسیون در سطح پوست مبارزه می کنند و به علائم پیری کمک می کنند. بی بی کرم ها روکش سبکی داشته و برای کسانی که آرایش طبیعی را ترجیح می دهند مناسب می باشد.


انتخاب بی بی کرم مناسب

بی بی کرم ها مانند سایر مرطوب کننده باید بر اساس نوع پوست انتخاب شوند. انواع مختلف پوست نیازهای متفاوتی دارند، در حالی که بی بی کرم ها می توانند ظاهر انواع پوست را تکمیل کرده و بهبود ببخشند. بی بی کرم ها بر پایه روغن،مغذی و آبرسان برای پوست های خشک مناسب هستند، در حالی که محصولات مبتنی بر آب، فاقد چربی و مات برای پوست های چرب مناسب هستند تا منافذ پوست را به حداقل رسانده و به یکنواخت شدن رنگ پوستتان کمک می کند. هم چنین برای پوست های مختلط استفاده از دو بی بی کرم مختلف می تواند مناسب باشد. با توجه به مزایای بالای بی بی کرم ها استفاده از آن ها کار مراقبت روزانه از پوست را راحت تر می کند. هم چنین بی بی کرم ها با خواص چند گانه شان بسیار مقرون به صرفه می باشند.


سی سی کرم

سی سی کرم ها در واقع کرم های اصلاح کننده رنگ هستند و جزو محصولات مراقبت از پوست هستند که پوست را آبرسانی کرده، لکه های تیره پوست را کاهش داده و از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت می کنند. سی سی کرم ها مشابه بی بی کرم ها هستند که هم به عنوان مرطوب کننده و هم به عنوان زیر ساز عمل می کنند. سی سی کرم ها حاوی موادی برای کاهش لکه های ناشی از افزایش سن و آکنه هستند. تولید کنندگان سی سی کرم ها این کرها را به عنوان ضد پیری یا کاهش دهنده خطوط ریز،لکه های پوستی و قرمزی ها معرفی و روانه بازار کرده اند. هنگامی که شما از سی سی کرم به تنهایی استفاده می کنید به عنوان یک محصول آرایشی و زمینه آرایش پوششی متوسط و ظاهری طبیعی و مینیمال دارند. اگر علاقمند پوشش دهی بالاتری در آرایش هستید می توانید از سی سی کم ها به عنوان پرایمر زیر کرم پودرتان استفاده کنید. برخی از سی سی کرم ها به عنوان پرایمر به خوبی عمل می کنند و می توانید به عنوان روتین از آن استفاده کنید و برخی از آن ها دارای رنگدانه کافی بوده و پوشش بالاتری دارند. برای استفاده از سی سی کرم مانند فاندیشن می توانید از براش استفاده کنید.


ویژگی هایی برای انتخاب بی بی و سی سی کرم ها

  1.       محافظت در برابر آفتاب: برخی از محصولات دارای SPF هستند. بهتر است از بی بی کرم یا سی سی کرمی استفاده کنید که SPF30 دارد زیرا 97% از اشعه UVB خورشید را مسدود می کند.
  2.       انتخاب رنگ: رنگی از محصول را انتخاب کنید که نزدیکترین رنگ با پوستتان باشد.
  3.       آبرسانی: محصولات حاوی آبرسان بهترین گزینه به خصوص برای پوست های خشک هستند. این مواد مرطوب کننده شامل هیالورونیک اسید و گیلیسیرین هستند که می توانید در ترکیبات محصول مد نظرتان چک کنید.
  4.       خواص ضد پیری: کرم هایی که در برابر آفتاب از پوست شما محافظت می کنند و حاوی ویتامین C هستند، ضد پیری نیز می باشند. در سال 2017 محققان دریافتند که ویتامین C می تواند به بازسازی پوست و بهبود زخم کمک کند.


شباهت ها و تفاوت های بی بی کرم و سی سی کرم

بی بی کرم و سی سی کرم ها دارای خواص آبرسانی و پایه آرایش بوده و پوشش دهی متوسط دارند. این محصولات برای کسانی مناسب است که می خواند کرم های مراقبت از پوست روزانه کمتری را خریداری کرده و آرایش سبک تری را داشته باشند. بی بی کرم ها آبرسان بوده و پوشش می دهند. سی سی کرم ها مشابه بی بی کرم ها بوده اما خاصیت ضد پیری نیز دارند. هر دو کرم بی بی کرم ها و سی سی کرم ها حاوی SPF می باشند. انواع بی بی کرم و سی سی کرم را می توانید در فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید.


دی دی کرم

دی دی کرم ها برای مصرف روزانه بوده و سبک تر از سی سی و بی بی کرم ها هستند. دی دی کرم ها برای پوست های خشک مناسب می باشند. از دی دی کرم ها می توان به عنوان پرایمر و برای محافظت از پوست استفاده کرد و خواص محافظتی بی بی کرم و تصحیح رنگ سی سی کرم را دارا می باشد. دی دی کرم دارای SPF بوده، از از دست دادن رطوبت پوستتان جلوگیری می کند و رنگ پوست شما را یکدست می کند. دی دی کرم دارای ترکیبات ضد پیری بوده و بر تقویت دفاع از پوست شما تمرکز دارد. بافت دی دی کرم شبیه به بی بی کرم بوده و کرمی و مرطوب کننده می باشد. چون دی دی کرم ها دارای خواص ضد پیری می باشند و با خطوط ریز و علائم پیری مبارزه می کنند برای افرادی که پوست بالغی دارند و دنبال راه حل های ضد پیری هستند مناسب ترند. هم چنین آن ها برای پوست های خشک و نسبتا بالغ مناسب هستند.


نحوه استفاده از دی دی کرم

می توانید از دی دی کرم به عنوان پرایمر و پایه آرایش خود استفاده کنید. هم چنین می توان از آن به عنوان مرطوب کننده نیز استفاده کرد. یک لایه سبک از دی دی کرم برای پوشاندن عیوب پوست شما کافی است.


تفاوت های بی بی، سی سی و دی دی کرم

برای خرید محصولات بی بی، سی سی و دی دی کرم ابتدا باید آن ها را خوب بشناسید و تفاوت های آن ها را درک کنید تا بتوانید با توجه به نوع پوستتان بهترین محصول را انتخاب کنید. ممکن است در نگاه اول همه آن ها شبیه به هم به نظر برسند اما از بسیاری جهات با یک دیگر اختلاف هایی دارند. بی بی کرم ها سبک تر بوده و برای ارائه ظاهری شاداب و طبیعی به پوست جوان تر استفاده می شوند. سی سی کرم ها بیشتر برای پوشاندن لکه های تیره و قرمزی و روشن کردن پوست های بالغ و چرب مناسب هستند. دی دی کرم ها برای پوست های بالغ و خشک مناسب بوده و آبرسانی و محافظت در برابر اشعه های خورشید را فراهم می کنند.

 

 

برگرفته از:

website design company in dubai

نوشته شده در 1401-06-08 توسط زیبایی 0 789

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0