10 ابزار آرایشی که هر خانمی به آن نیاز دارد

10 ابزار آرایشی که هر خانمی به آن نیاز دارد

خواه هر روز آرایش می‌کنید یا فقط در آخر هفته‌ها آرایش می‌کنید، داشتن ابزارهای آرایشی مناسب از برس آرایشی گرفته تا اسفنج و قیچی برای کارایی بهتر و کاربردی و ظاهری که می‌خواهید بسیار مهم است. و اگر سال‌ها پیش یک مجموعه براش خریده‌اید و حتی نمی‌دانید نیمی از آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که زمان آن رسیده است که مجموعه خود را با چند ابزار قدرتمند ویرایش کنید. تفاوتی که یک اسفنج زیبایی و برس فونداسیون می تواند ایجاد کند صادقانه نجومی است، و ما قول می دهیم که آرایش کردن را سرگرم کننده تر می کند. ما از سه آرایشگر حرفه‌ای درباره ابزارهای آرایشی مورد علاقه‌شان پرسیدیم، و پاسخ‌های آنها مطمئناً اطلاعات آرایشی شما را به سطح بالاتری می‌برد. پیش از این، 10 ابزار آرایشی را که همه در زرادخانه خود به آن نیاز دارند، همراه با نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.

--------------------------------


-------------------------------- 

10 ابزار آرایشی ضروری 

1. فرمژه 

فرمژه

احتمالاً تکنیک های فر کردن مژه ها را در فضای مجازی را دیده‌اید، و اگر شما را به همان اندازه که ما را می‌ترساند می‌ترساند، خوشحال خواهید شد که بدانید برای داشتن یک مژه زیبا و خوب نیازی نیست عملاً چشم‌های خود را از حدقه بیرون بیاورید. در واقع، تنها چیزی که نیاز دارید یک فرمژه عالی است – و بله، برند مهم است، زیرا متوجه شده ایم که برخی از آنها به سادگی کار نمی کنند. اگر می خواهید مژه هایتان بلند به نظر برسند و در تمام طول روز سر جای خود بمانند، خرید فر مژه مناسب بسیار پیشنهاد می شود.

اگر می‌خواهید مژه‌هایتان بلندتر و بلندتر به نظر برسند، یک فرکننده عالی ضروری است. فرمژه شیسیدو که نمادی قدیمی در صنعت زیبایی است جزو پرفروش ترین هاست. شکل و طراحی این فرمژه در بلند کردن انواع مژه‌ها تا بالاترین حد خود فوق‌العاده است. این فرمژه‌ها با تمام اشکال چشم بدون نیشگون گرفتن پوست سازگار است. فرمژه مک گزینه دیگری است که ما آن را دوست داریم وقتی سعی می‌کنید بهترین فر را برای مژه‌های کوتاه‌تر و دست‌رس‌تر داشته باشید.

2. پد اسفنجی 

پد آرایشی

من نمی‌دانیم که چگونه بدون پد های اسفنجی آرایشی زنده مانده‌ایم، آنها یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت بازی آرایش شما با ترکیب آسان هر محصولی هستند. برای داشتن ظاهری یکپارچه تر و زیباتر، این ابزار کلیدی است. و نه، یک پد اسفنج آرایشی تمام محصول شما را جذب نمی کند: در عوض، آن را به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش می کند و ظاهر طبیعی تری به شما می دهد.

به عنوان یک آرایشگر، من همیشه از پد اسفنجی زیبایی برای ترکیب فونداسیون، کانتور، هایلایت، کرم، رژگونه استفاده می کنم. پد اسفنجی کیکو پرفروش‌ترین کالای در فروشگاه شیک بیوتی است. پد اسفنجی لورال یک فریب عالی هستند و شما یک بسته شش تایی دریافت می‌کنید که امکان تعویض مکرر را فراهم می‌کند  چند ماه است که احتکار کنید. پد اسفنجی آرایشی شما برای استفاده از لوازم آرایشی بدون انتقال باکتری و جلوگیری از بخش کردن آلودگی جوش مناسب است.

3. براش رژگونه 

براش رژگونه

اگر از کرم پودر مایع، کرم یا سرم استفاده می‌کنید، ترکیب درست آن با رژگونه نکته کلیدی برای ماندگاری آرایش شما است و با یک براش رژگونه خوب، تفاوت بیشتری ایجاد می‌کند. چه با یک پودر شفاف برای ست کردن استفاده کنید و چه از سایه ای که با رنگ پوست شما مطابقت دارد به عنوان زیرسازی استفاده کنید، یک برس رژگونه کرکی بهترین دوست شما خواهد بود.

چه به سمت فونداسیون‌های مایع و چه پودری جذب می‌شوید، داشتن یک براش رژگونه سراسری بسیار مهم است. می‌توان از آن برای کم کردن محصولات یا برای لمس کردن در طول روز استفاده کرد. این مدل براش هر چه نرم‌تر باشد، بهتر است، زیرا هدف افزایش پوشش نیست، بلکه توزیع یکنواخت پودر - هم فشرده و هم شل - به طور یکنواخت است. برس رژگونه کیکو توصیه می شود و همچنین برس رژگونه و پودر کیکو نیز انتخاب بسیار مناسبی است.

4. براش سایه چشم دوسر

براش سایه چشم دوسر

برای آرایش چشم و پلک های خود واقعاً نیازی به داشتن میلیون‌ها برس مختلف ندارید. به همین دلیل است که ما براش سایه چشم دو طرفه را بسیار دوست داریم، به خصوص در مورد سایه چشم. آنها نه تنها فضا را آزاد می کنند، بلکه بسیار کاربرپسند هستند.

وقتی نوبت به آرایش چشم می‌رسد، گزینه‌های زیادی وجود دارد. شما به یک برس سایه چشم اولیه و یک برس با جزئیات کوچکتر نیاز دارید—پس چرا آنها را یکجا تهیه نکنید؟ برس سایه چشم دو سر کیکو جزو انتخاب های خوب است. یک طرف آن یک برس نرم و کرکی برای جارو کردن است. سایه‌های چشم و ترکیب لبه‌ها، و طرف دیگر یک قلم موی کوچک با جزئیات دقیق برای ایجاد خطوط و اشکال گرافیکی است. براش سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز یک گزینه قوی دیگر است که یک سر آن برای حالت دادن به مژه ها نیز استفاده می شود.

5. براش کانسیلر 

براش کانسیلر

برس کانسیلر برای همه ضروری نیست، زیرا می توانید با استفاده از انگشتان خود یا پد اسفنج زیبایی کاملاً از آن دور شوید. با این حال، وقتی به دنبال پوشش کمی بیشتر بدون چین و چروک هستید، داشتن برس مناسب یک ضرورت است.

زیر چشم ناحیه پیچیده ای است که پر از خطوط ریز است، چه چروک داشته باشید چه نداشته باشید. این ناحیه به دلیل لبخند زدن و حالات صورت چین و چروک می شود و پوست این ناحیه به طور کلی نازک تر است. داشتن براش کانسیلر عالی امکان پوشش و اعمال بهینه را فراهم می کند. براش کانسیلر سیگما یکی از بهترین ها است که پوشش نهایی را به ارمغان می آورد و به آرایش اجازه می دهد تا به جای نشستن روی پوست، در پوست ذوب شود.

6. براش کرم پودر

براش کرم پودر

جدیدا ویدیوی در فضای مجازی وایرال شده که کاربر گلامزیلا را با استفاده از یک براش کرم پودر با قیمت معمولی را استفاده می کند و تاثیر بسزایی در انتها با آن برخودر می کنیم. براش کرم پودر برای کسانی که براش ها را به پد های اسفنجی ترجیح می دهند عالی است و پیدا کردن یک برس مناسب پایه شما را کاملاً خیره کننده نشان می دهد.

این بهترین دوست شما برای ایجاد آن فونداسیون صورت خواهد بود. محصولاتی را توصیه می شود که با کرم پودر های پودری و مایع بدون جذب بیش از حد محصول به خوبی کار می‌کنند، مانند براش کرم پودر فلورمار، که محصول را در چند ثانیه روی صورت می‌آمیزد. برای گزینه دیگر، براش فاندیشن مایع کیکو است پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید تا به طور یکپارچه محصولات پوست صورت خود را بسازید و ترکیب کنید.

7. مداد تراش آرایشی

مداد تراش آرایشی

اگر از خط چشم، خط لب یا حتی مداد ابرو استفاده می‌کنید  داشتن یک تراش خوب در کیف لواز آرایش شما ضرروی است. نکته کلیدی در اینجا این است که به دنبال مواردی باشید که دقیق هستند و محصولات شما را نمی کشند و آنها را پوسته پوسته و تیز می کنند، بسیاری از محصولات آرایشی مداد هستند، به این معنی که برای بهترین نتیجه به یک تراش عالی نیاز دارید. مداد تراش نارس دو بشکه ای  یک ابزار کلاسیک است من سال هاست که این ابزار را در لوازم آرایشی خود داشته باشید. 

8. نوار مژه 

نوار چشب آرایش مژه

خط چشم بلند و بالدار می تواند به شدت مشکل ساز باشد. دستیابی به یک خط چشم مستقیم و مختصر در حال حاضر به اندازه کافی سخت است و به دست آوردن یک بال مشابه تقریبا غیرممکن است تا زمانی که چسب مژه را امتحان کنید، که تمیز کردن را آسان می کند و زمانی که نوبت به ایجاد خط چشم رویاهای شما می رسد، کاملاً بی اشتباه است. مطابق با نام آن، می توانید هنگام استفاده از مژه مصنوعی برای محافظت از پوست خود، آن را زیر چشمان خود قرار دهید یا حتی از آن برای مشاهده ریزش سایه چشم استفاده کنید.

اگر برای ایجاد بال یا زاویه واضح در هنگام استفاده از سایه تلاش می‌کنید، نوار مژه Jassins بهترین دوست جدید شماست. این فوق العاده مقرون به صرفه است، برای پوست ملایم است و استفاده از آن فوق العاده آسان است. یک تکه را جدا کنید، آن را از خط مژه پایینی خود زاویه دهید و تا ابروی خود ادامه دهید. اکنون می توانید تیزترین بال یا خط سایه زندگی خود را ایجاد کنید. 

9. براش استپلینگ

براش استیپلینگ

یکی دیگر از سبک های براش که ما دوست داریم از آن به همراه فرمول های مایع و کرم استفاده کنیم، برس استیپلینگ است. این گزینه مخصوصاً برای کسانی است که ترجیح می دهند یک آرایش پوستی بیشتر و "بدون آرایش" داشته باشند. از آنجایی که این برس ها چگالی کمتری دارند، انتخابی عالی برای ترکیب و ایجاد یک روکش سفارشی هستند.

برس‌های استیپلینگ یا برس‌های رنگی با تراکم کمتر، افزودنی عالی برای هر مجموعه‌ای برای دستیابی به پوششی طبیعی و سبک تا متوسط هستند. برس‌های چسبنده که منحصراً برای فرمول‌های مایع یا کرم در نظر گرفته شده‌اند، به شما کنترل کامل بر شدت محصولات پوست صورتتان را می‌دهند.

10. قیچی آرایشی

قیچی آرایشی کوچیک

آخرین، اما مطمئناً نه چندان مهم در جمع بندی لوازم ضروری لوازم آرایش ما، یک جفت قیچی خوب است – و نه قیچی خانگی شما. در عوض، به دنبال یک جفت کوچک و دقیق باشید که به طور خاص با در نظر گرفتن زیبایی ساخته شده است. چه بخواهید موهای ابرو، موهای صورت خود را کوتاه کنید یا حتی طول موهای کاذب خود را سفارشی کنید، وقتی می گوییم قیچی یک ضرورت است، به ما اعتماد کنید، حتی اگر هر روز از آن استفاده نمی کنید.

درشر می‌گوید: «داشتن یک جفت قیچی ناخن یا قیچی سبیل در زرادخانه آرایش شما یک امر ضروری است. "آنها برای باز کردن محصولات، برش تگ ها و سایر مراحل در روال آماده شدن شما بسیار مفید هستند، اما هنگام استفاده از مژه ها که تقریباً همیشه نیاز به کوتاه شدن دارند نیز ضروری هستند. ابتدا مژه را تا پلک اندازه بگیرید و آن را کوتاه کنید. هر اضافی که ممکن است به جای ایجاد توهم یک چشم بلند شده و قاپیده، چشم را به پایین بیاندازد - سپس، اعمال کنید." قیچی ناخن استیل ضد زنگ بخرید و قیچی آناستازیا بورلی هیلز گزینه های دقیق و قابل اعتمادی برای تمام نیازهای زیبایی شما هستند.




نوشته شده در 1402-12-20 توسط اطلاعات عمومی 0 183

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0