کرم مرطوب کننده پروتینی پلی پپتابد درانک الفنت

P10013694

جدید

10,550,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم مرطوب کننده پروتینی پلی پپتابد درانک الفنت Protini Polypeptide Cream - Moisturizing Cream

این مرطوب‌کننده پروتئینی، مجموعه‌ای بی‌سابقه و با غلظت بی‌سابقه از پپتایدهای سیگنال، فاکتورهای رشد، اسیدهای آمینه حمایت‌کننده  را برای بهبود فوری و قابل مشاهده در ظاهر رنگ، بافت و استحکام پوست ترکیب می‌کند.

ویژگی های فرومول کرم مرطوب کننده پروتینی پلی پپتابد درانک الفنت

 فرمول اختصاصی پروتینی تقریباً از اولین استفاده، پوست جوان‌تر و احیا شده را بازسازی می‌کند.

علائم خطوط، چین و چروک و آسیب ناشی از نور خورشید کاهش یافته و پوست قوی و هیدراته به نظر می رسد.

موارد دیگری که باید در مورد کرم مرطوب کننده پروتینی پلی پپتابد درانک الفنت بدانید

اضافه کردن Protini™ را در روتین مراقبت از پوست درانک الفنت خود در نظر بگیرید،این کرم سرشار از پروتئین و مواد مغذی است که پوست شما را مجدداً تکمیل و تجدید می کند تا آن را قوی تر و سالم تر کند. Protini™ با pH ایده آل 4.0 فرموله شده است.

مواد ضروری در مورد کرم مرطوب کننده پروتینی پلی پپتابد درانک الفنت

کمپلکس پپتیدی سیگنال (عوامل رشد).با  پپتید سیگنال (متشکل از اسیدهای آمینه که پروتئین های موجود در پوست را می سازند) در سطح سلولی با هم ارتباط برقرار می کنند و رطوبت را به پوست متصل می کنند، آن را حجیم، سفت و دوباره پر می کنند. - با کمک به حمایت از خود نوسازی پوست، ظاهر پوست را احیا می کند. - عصاره سلول های بنیادی نیلوفر آبی یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی برای بازسازی پوست است. بسیار مرطوب کننده، نرم کننده و آرامش بخش؛ در حمایت از پوست سالم و جوان موثر است.

100% بدون اسانس، سیلیکون و عطر.

این کرم وگان است و روی حیوانات آزمایش نشده است.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

Protini Polypeptide Cream - Moisturizing Cream

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
احیا پوست
کاهش چین و چروک
مرطوب کننده
سفت کننده پوست
موارد سازنده اصلی
سایز50 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفصبح و شب روی پوست تمیز و خشک بمالید تا دوز پروتئین و رطوبتی دوباره تامین شود که نقشی حیاتی در حفظ ظاهر جوان پوست دارد. 
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
 
روش مصرف

صبح و شب روی پوست تمیز و خشک بمالید تا دوز پروتئین و رطوبتی دوباره تامین شود که نقشی حیاتی در حفظ ظاهر جوان پوست دارد.

 
ترکیبات

WATER/AQUA/EAU، کربنات دیکاپریلیل، گلیسیرین، الکل سیتاریل، الیویات سِتاریل، زیتون سوربیتان، روغن دانه اسکلروکاریا بره، باسیلوس/اسید فولیک اسید فولیک، حاوی عصاره اسید فولیک، اسید فولیک SH-POLYPEPTIDE-9، SH -پلی پپتید-11، پالمیتویل مس هپتاپپتید-14، هپتاپپتید-15 پالمیتات، پالمیتویل تتراپپتید-7، پالمیتویل تریپپتید-1، آلانین، آرژینیستین، ایزوله، ایزوله، ایزوله، ایزوله ری لوتامین، آلکان نارگیل، کوکو کاپریلات /کاپرات، هیالورونات سدیم، اسید آسپارتیک، اسید لینولئیک، اسید لینولنیک، لسیتین، بوتیلن گلولیکولیا PCOLDIH، SOLICOLA PCOLI، SOLIDOHVIA L. ایزواستئارات قهوهای مایل به زرد، کربوهیدرات، کربن 20، کربن، کربن 20، کربن، 6. کوپلیمر اسید/گلیکولیک اسید، هیدروکسی اتیل آکریلات/سدیم آکریل یل دی متیل کوپلیمر تورات، صمغ زانتان، ایزومالت، 1،2-هگزاندیول، کاپریل گلایکول، کلرفنزین، فنوکسی اتانول، توکوفرول، بنزوپانات سدیم، PHENYAPLYCEPROLATE، PHENYAPLYCEPROLATE، PHENYAPLYCEPROLATE، PHENYAPLYCEPROLATEEXPLYCE

منو
مقایسه 0