سرم دور چشم شابا کامپلکس درانک الفنت

P10013692

جدید

10,550,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم دور چشم شابا کامپلکس درانک الفنت Shaba Complex Eye Serum - Eye Serum

یک سرم چشم ساتنی که با ترکیبات قوی برای رفع علائم اصلی پیری زیر و اطراف چشم، مانند خطوط ریز، چین و چروک و آسیب های ناشی از نور خورشید، فرموله شده است.

ویژگی های فرومول سرم دور چشم شابا کامپلکس درانک الفنت

سرم چشم Shaba Complex™ حاوی دوزهای قدرتمندی از تخمیر چای سیاه، نیاسینامید، پپتیدهای مس و سلول های بنیادی ادلویس است تا ظاهری صاف تر و جوان تر به اطراف چشم ها ایجاد کند. نتیجه ظاهری آرام و جوان تر است. .

موارد دیگری که باید در مورد سرم دور چشم شابا کامپلکس درانک الفنت بدانید

آنتی اکسیدان قوی کشت سلولی مریستم، غنی از اسیدهای لئونتوپودیک با خواصی که به مبارزه با علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک کمک می کند. -نیاسینامید ماده ای است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، به کاهش ناهمواری تون کمک می کند و بافت را بازسازی می کند. - یوبی کینون یک آنتی اکسیدان قوی است که به راحتی نفوذ می کند، به حذف عوامل ساینده محیطی و جلوگیری از علائم اولیه پیری کمک می کند.

مواد ضروری در مورد سرم دور چشم شابا کامپلکس درانک الفنت

هر روز صبح و شب در زیر، اطراف و روی پلک بمالید تا با طراوت به ناحیه چشم کمک کنید. می توان آن را با کرم دور چشم مولتی ویتامین C-Tango ترکیب کرد. نکته: Shaba Complex™ را در یخچال نگهداری کنید تا یک درمان با طراوت و آرامش بخش داشته باشید.

100% بدون اسانس، سیلیکون و عطر.

این کرم وگان است و روی حیوانات آزمایش نشده است.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیجوان سازی
سایز15 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
روش مصرف

صبح و شب در زیر چشم، اطراف استخوان اربیتال و روی پلک بمالید تا اثر خنک کنندگی دور چشم داشته باشد. می توان آن را با کرم دور چشم مولتی ویتامین C-Tango ترکیب کرد.

 
ترکیبات

WATER/AQUA/EAU, OCTYLDODECANOL, GLYCERIN, BORON NITRIDE, SACCHAROMYCES/XYLINUM/BLACK TEA FERMENT, COCONUT ALKANES, CETYL ALCOHOL, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, NIACINUMPERTEMIDE ULTIMATE COPTION, NIACINAMIDE DIPTON-1 URE, DIPEPTIDE-2, PALMITOYL TRIPEPTIDE-1, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, COPPER LYSINATE/PROLINATE, HESPERIDIN METHYL CHALCONE, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) EXTRACT, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTERPO, GLYCINE HIPLERAUEPHORIA, OJICINE HELICOREA, OJILIAM BIRREA SEED OIL, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, STEARETH-20, LECITHIN, PANTHENOL, N-HYDROXYSUCCINIMIDE, UBIQUINONE, CITRIC ACID, THIOCTRYLATE/CAPRATE, CHIOCTHYSUCCINIMIDE, UBIQUINONE, CITRIC ACID, THIOCTRYLATE/CAPRATE, CHIOCTHYSLUPHERUM, TOCOCTHYPHERUM , TOCOCTHIPHERUM ATE, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE , CHLORPHENESIN, CAPRYLYL GLYCOL,SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, PENTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN

 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

Shaba Complex Eye Serum - Eye Serum

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
از بین برنده چین و چروک پوست
ایجاد خاصیت ارتجاعی
جوانساز
موارد سازنده اصلی
سایز15 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفهر روز صبح و شب در زیر، اطراف و روی پلک بمالید تا با طراوت به ناحیه چشم کمک کنید
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0