سرم روز ویتامین سی درانک الفنت

P10017929

جدید

12,480,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم روز ویتامین سی درانک الفنت  C-Firma™ Fresh Day Serum - Vitamin C Serum

C-Firma™ این سرم روزانه 15 درصد ویتامین C فوق‌العاده قدرتمند، حاوی یک مجموعه آنتی اکسیدانی قوی، مواد مغذی ضروری و آنزیم‌های میوه است که با هم کار می‌کنند تا ظاهر پوست را سفت و درخشان کنند و در عین حال علائم پیری زودرس را بهبود بخشند.

ویژگی های فرومول سرم روز ویتامین سی درانک الفنت

سرم روز تازه C-Firma به گونه ای طراحی شده است که قبل از اولین استفاده مخلوط شود، بنابراین تأثیر ماده ظریف (و در عین حال قوی) آن در عین تازه نگه داشتن فرمول به حداکثر می رسد. این سرم آنتی اکسیدانی قوی ویتامین C دارای 15٪ اسید ال اسکوربیک، 0.5٪ اسید فرولیک و 1٪ مجموعه ویتامین E است تا پوستی روشن تر، محکم تر و صاف تر نشان دهد. C-Firma™ با فرمولاسیون قوی با عصاره تخمیر کدو تنبل و کراس پلیمر هیالورونات سدیم به حل آنزیمی سلول های مرده سطحی پوست کمک می کند و در عین حال پوست را مرطوب و نرم می کند. نتیجه درخشندگی و درخشش باورنکردنی است که جایگزین کاهش چشمگیر علائم پیری و ظاهر آسیب خورشید می شود.

موارد دیگری که باید در مورد سرم روز ویتامین سی درانک الفنت بدانید

کمپلکس آنتی اکسیدانی قدرتمند (15٪ اسید ال اسکوربیک به اضافه 0.5٪ اسید فرولیک و 1٪ ویتامین E): ظاهر و لمس پوست را سفت و روشن می کند و در عین حال آسیب ناشی از آلودگی و سایر عوامل استرس زا محیطی و همچنین علائم پیری زودرس را به حداقل می رساند. .
تخمیر کدو تنبل و عصاره انار: باعث افزایش نفوذ کمپلکس آنتی اکسیدانی C-Firma می شود و یک لایه برداری آنزیمی ملایم را ارائه می دهد.
کرونوسایکلین: یک کرونوپپتید که مزایای آنتی اکسیدانی ویتامین D را برای پوستی شاداب تر تقلید می کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیروشن کننده
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
روش مصرف

صبح، یک پمپ را روی صورت، گردن، سینه و پشت دست تمیز و خشک بمالید یا آن را با اسموتی مراقبت از پوست درانک الفنت خود مخلوط کنید. فراموش نکنید که روی آن ضد آفتاب بزنید! هشدار: فقط طبق دستورالعمل استفاده کنید. تنها برای استعمال خارجی می باشد.

 
ترکیبات

WATER/AQUA/EAU, DIMETHYL ISOSORBIDE, ASCORBIC ACID, LAURETH-23, GLYCERIN, TOCOPHEROL, LACTOBACILLUS/PUMPKIN FERMENT EXTRACT, SCLEROCARYA BIRREA SEED OIL, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE (GLYCYRRHIZATE, GLYCYRRHIZA) GRAPE) JUICE EXTRACT, FERULIC ACID, PHYLLANTHUS EMBLICA FRUIT EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, LACTOBACILLUS/PUNICA GRANATUM FRUIT FERMENT EXTRACT, PROPANEDIOL, GLUCONOLACTONE, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER GLATECT, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER GLATECT, ODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER GLATECT, ODIUM LAMIDOETHYL IMIDAZOLE, TETRAHYDROBISDEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, TETRAHYDRODEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, TETRAHYDRODIFERULOYLMETHANE, PENTYLENE GLYCOL, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, SORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, CAPRYLYL GLYCOL, CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) EXTRACT, ETHYLERINEXYLGLYC

 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

C-Firma™ Fresh Day Serum - Vitamin C Serum

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
سفت کننده پوست
روشن کننده پوست
از بین برنده سلول های مرده پوست
موارد سازنده اصلی
سایز30 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفصبح ها روی صورت تمیز و خشک بمالید
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0