سرم شب گلیکولیک درانک الفنت

P10014008

جدید

13,650,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم شب گلیکولیک درانک الفنت  TLC Framboos Glycolic Night Serum- Night Serum with Glycolic Acid

ژل AHA/BHA با تکنولوژی بالا که به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد، پوست کدر و گرفتگی را بازسازی می کند، ظاهر رنگ و بافت پوست، خطوط ریز، چین و چروک و منافذ را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

ویژگی های فرومول سرم شب گلیکولیک درانک الفنت

فرموله شده با تیم رویایی ما از اسیدهای گلیکولیک، تارتاریک، لاکتیک، سیتریک و سالیسیلیک و مخلوط با عصاره تمشک و شاه بلوط اسب، TLC Framboos ™ شفافیت و درخشندگی بیشتری را تقریباً در طول شب نشان می دهد، در حالی که چربی اضافی را کنترل می کند. همچنین با هموار کردن راه برای حداکثر جذب، عملکرد سایر محصولات را بهبود می بخشد.
TLC Framboos™ به سرعت غرق می شود و لایه برداری شیمیایی موثری را بدون عوارض جانبی شدید خشکی یا حساسیت فراهم می کند. تقریباً یک شبه از یک ظاهر مات به یک ظاهر کاملاً درخشان بروید.

موارد دیگری که باید در مورد سرم شب گلیکولیک درانک الفنت بدانید

اگر AHA ها اگر به درستی فرموله نشده باشند می توانند حساس شوند. ما عصاره‌های گیاهی تسکین‌دهنده را اضافه کردیم و TLC Framboos™ را با pH ایده‌آل 3.5 فرمول‌بندی کردیم، که معتقدیم کلید یک فرمولاسیون مؤثر است.

مواد ضروری در مورد سرم شب گلیکولیک درانک الفنت

- مخلوط TLC Framboos™ AHA ((G) گلیکولیک به علاوه (T) تارتاریک، (L) لاکتیک و (C) اسیدهای سیتریک) سلول های مرده پوست انباشته شده در سطح پوست کدر و زبر را لایه برداری می کند و آن را صاف تر، روشن تر و یکنواخت تر می کند. -به دنبال یک پوست را آشکار می کند
- اسید سالیسیلیک (BHA) سبوم را شل می کند تا منافذ را باز کند و در عین حال پوست را تسکین دهد.
- عصاره میوه تمشک پوست آسیب دیده را آبرسانی و تسکین می دهد، دارای خواص آنتی اکسیدانی است.
- با کمک به آرامش پوست در حین استفاده از عصاره کاکتوس AHA، قرمزی و حساسیت را تسکین دهید.
- شاه بلوط اسبی به بهبود و تسکین ظاهر مویرگ بریده کمک می کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیجوان سازی
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
روش مصرف

عصرها روی صورت تمیز و خشک، سینه و بالای دست ها بمالید. برای حداکثر اثربخشی، با روغن ویرجین مارولا مخلوط کنید. سوزن سوزن شدن خفیف به خصوص در روزهای اول استفاده ممکن است احساس شود. این معمولاً با عادت کردن پوست شما از بین می رود. به آرامی شروع کنید و هر شب از آن استفاده کنید.
هشدار: فقط طبق دستورالعمل استفاده کنید. از تماس با چشم جلوگیری کنید در صورت بروز تحریک، فورا مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید. در حین استفاده از این محصول و تا یک هفته پس از قطع مصرف روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید. 

 
ترکیبات

WATER/AQUA/EAU, GLYCOLIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, LACTIC ACID, SALICYLIC ACID, TARTARIC ACID, VITIS VINIFERA (GRAPE) JUICE EXTRACT, ALOE BARBANTICADENSIS LEAF-BARBANTICADENSIS LEAF JUICE EXTRACT, ALOE BARBANTICADENSIS LEAF JUCYLIC (HORSE CHESTNUT ) SEED EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, RUBUS IDAEUS (RASPBERRY) FRUIT EXTRACT, SACCHAROMYCES CEREVISIAE EXTRACT, BUDDLEJA DAVIDII MERISTEM CELL CULTURE, SCLEROCARYA BIRREA ALLCEL SEED OILRONATEMERLYSELUSSETO, SODIUM HYALUSSET, SODIUM HYALUSSETHY, SODIUM HYALUSSHY, , GALACTOARABINAN, PROPANEDIOL, CITRIC ACID, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE , XANTHAN GUM, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, CAPRYLYL GLYCOL, POTASSIUM SORBATE, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM CARBONATE, SODIUM CHLORIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN.

 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

TLC Framboos Glycolic Night Serum- Night Serum with Glycolic Acid

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
لایه بردار
یکنواخت کننده پوست صورت
روشن کننده پوست
موارد سازنده اصلی
سایز30 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفشب ها روی صورت تمیز و خشک بمالید
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0