اهمیت استفاده از لوازم آرایشی معتبر

اهمیت استفاده از لوازم آرایشی معتبر


هر روز بیشتر خانم‌ها از انواع محصولات آرایشی استفاده می کنند. همه‌ی ما دوست داریم طیف گسترده ای از سایه چشم، رژ لب و کرم پور را داشته باشیم، که برای داشتنشان باید بودجه قابل توجهی را اختصاص دهیم. به خصوص اگر شما عاشق مارک های آرایش با کیفیت بالا هستید. همانطور که همه ما می دانیم، آرایش برند گران قیمت است.

در بیشتر موارد وسایل آرایشی که در وب سایت‌هایی مشاهده کنید که محصولات لوکس و با ظاهری مشابه با فروشگاه های اصلی ارائه می دهند اما با قیمت های قابل توجهی پایین تر، تقلبی هستند. مشتریان این محصولات فریب می‌خورند و اگرچه این مقرون به صرفه تر هستند اما می توانند عواقب جدی برای سلامتی ما به همراه داشته باشند، زیرا معمولا  این محصولات با ترکیباتی تولید می‌شوند که منشأ آن ناشناخته است، و حاوی فلزات سنگین مانند جیوه و سرب (ممنوع از تولید محصولات آرایشی) و در حالت بد‌تر، می توانند حاوی موادی مانند ادرار و مدفوع موش باشند.

چگونه می توان تشخیص داد؟
بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مارک مورد علاقه خود را بشناسید، آن‌ها را شبکه اجتماعی دنبال کنید و به وب سایت رسمی آنها مراجعه کنید تا 100٪ از کالا‌هایی که تولید می‌کنند، دامنه رنگ ، قیمت و بسته بندی مارک مطلع شوید. اولین تفاوتی که مشاهده می‌کنید قیمت است، زیرا این کالاهای جعلی آنها را با قیمت پایین یک سوم از قیمت اصلی خود به فروش می رسانند.

همچنین تفاوت در جزئیات بسته بندی را نیز متوجه می‌شوید. از آنجایی که جعبه این محصولات می‌تواند در اندازه و رنگ تفاوت های جزئی داشته باشد، تایپوگرافی برچسب ها  نیز در بیشتر موارد از اصل آن متفاوت است.

در صورت آشنایی با برند تجاری، توصیه‌های کلی که هنگام خرید آرایش باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

بوی محصول: عطر محصول آرایشی را بررسی کنید، بیشتر محصولات جعلی بویی مانند پلاستیک می‌دهند و مانند محصول اصل رایحه ای شیرین ندارند.
بسته بندی را بررسی کنید: محصولات تقلبی همیشه آرم را در جایی که در جعبه اصلی قرار دارد قرار نمی‌دهند و بالاتر یا پایین تر است.
تأیید نام یا کد محصول: نام محصول برای شناسایی مهم است، آن را در وب سایت بررسی کنید. اگر پیدا نشود یا متغایر باشد، ممکن است محصول جعلی باشد.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

عوارض استفاده از محصولات جعلی

برخی از خسارات وارده این نوع از محصولات می تواند به سلامتی شما باشد:

سوزش پوست و چشم
آلرژی
احساس نازک شدن پوست
تورم
آکنه
پوست خشک

لوازم آرایش دراگ استوری

راه حل و گزینه ها؟

محصولات با کیفیت مناسب با مواد مناسب و آزمایش های پوستی وجود دارد که می توانند کاملا مفید و موثر باشند.

به یاد داشته باشید که بهتر است در انتخاب آرایش ارزانتر اما با کیفیت تضمینی و همیشه مراقب سلامتی خود باشید.

برخی از مارک های ارزان قیمت که می توانید انتخاب کنید: Maybelline، NYX، Max Factor ، NEUTROGENA، GoldenRose ، L’oréal

نوشته شده در 1399-05-01 توسط زیبایی, اطلاعات عمومی 1 2030

1 نظر

  • مونیکا

    مونیکا 1399-05-01 پاسخ

    کاش عکس چند تا محصول فیک و اصل هم نشون میدادید

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0