خانمی که فکر میکرد چشمانش عفونت کرده اما زنبور ها در چشم او زندگی می کردند !!

خانمی که فکر میکرد چشمانش عفونت کرده اما زنبور ها در چشم او زندگی می کردند !!

یک زن تایوانی که فکر میکرد به عفونت شدید چشم دچار شده ، به بیمارستان مراجعه نمود که در عوض ، پزشکان چهار زنبور عسل کوچک را در زیر پلک های او پیدا کردند.

به گزارش نیویورک تایمز ، این بیمار با نام خانوادگی "وی" شناخته می شود ، هنگام شرکت در سنت جارو کشیدن مقبره ، یک رویداد سالانه برای بازدید از مقبره نیاکان ، "احساس درد شدیدی" در چشم چپ خود کرد. در این مراسم برای ادای احترام به در گذشته گان گورهای آنها را تمیز می کنند و مراسم آیینی اجرا می کنند . به گفته خود او شن و ماسه ،در هنگام بیرون کشیدن علفهای هرز از یک سنگ قبر وارد چشمانش شده که با آب شستشو می دهد. وقتی به خانه رسید ، دیگر نمی توانست حتی گریه کند که اشک چشم باعث تمیزی چشمانش شود.

چشم او کاملا متورم شده بود و درد غیر قابل تحمل بود. به نظر می رسید عفونت در حال بدتر شدن است.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

هنگامی که وی به بیمارستان دانشگاه فویین در تایوان رسید ، پزشکان عفونت باکتریایی پیدا نکردند. در عوض ، رئیس چشم پزشکی بیمارستان ضمن بررسی چشمان وی از طریق میکروسکوپ ، گزارش داد که چهار زنبور عسل از مجاری اشکی او در حال تغذیه کردن هستند.

به گزارش تایمز ، دکتر هونگ چی تینگ ، سوپروایزر تیم چشم پزشکی دانشگاه فویین ، در یک کنفرانس خبری که هفته گذشته توسط رسانه های محلی پخش شد ، گفت: "زیر میکروسکوپ ، من آنها را به آرامی بیرون کشیدم."


زنبورهای خارج شده از چشم او به عنوان "زنبورهای عرق" شناخته می شوند و آنها بخشی از خانواده حلزون هستند. طول آنها تقریباً یک چهارم اینچ است و رنگ آنها تیره و فلزی است. آنها در درجه اول از گرده و شهد زندگی می کنند و طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده "هرگز گلی را که دوست نداشته باشد استفاده نمی کنند و بندرت گلهایی را می یابند که گرده یا شهد آن غیرقابل تحمل باشد."
آنها همچنین برای تکمیل رژیم غذایی خود به نمک نیاز دارند ، بنابراین از عرق و اشک چشم تغذیه می کنند.

ماتان شلومی ، استادیار حشره شناسی در دانشگاه ملی تایوان ، به واشنگتن پست گفت: "تا آنجا که من می دانم ،" از نظر من ، این اولین مورد زنبور است که در بخشی از آناتومی فرد گرفتار شده است. " . "من مطمئن هستم که زنبورهای عرق اگر وارد چشم شوند حتما بین چشم و پلک له می شوند. آنها در زمان اشتباه در مکان اشتباه بودند. "

شلومی گفت: "به نظر نمی رسد كه مردم آنها را اذیت كنند ، بنابراین به هر منبع نمكی سر می زنند." " آنها درک نکرده اند که ما چه هستیم.

نوشته شده در 1399-10-24 توسط 0 1047

مقالات مرتبط

ضرورت رعایت بهداشت در سفر

بهتری است که نکات لازم جهت رعایت بهداشت فردی در طول سفر را بدانیم تا از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کنیم و سفر...

علائم روی بسته بندی لوازم آرایشی

تا حالا چقدر به بسته بندی محصولاتی که خریداری می کنید دقت کردید؟ این که هر علامت و نشانه ای چه معنی و مفهومی دارند

آموزش آرایش صحیح چشم ها و لب

در مقاله قبلی، در مورد نحوه صحیح آرایش صورت به طور کامل صحبت کردیم، حالا در این جا به طور خلاصه مراحل کامل آرایش کردن...

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0