بهترین مسواک های برقی برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان

بهترین مسواک های برقی برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان

آیا مسواک دستی دارید؟ خوب، پس امیدواریم که با حرکات دایره ای با زاویه 45 درجه در برابر خط لثه مسواک بزنید. اوه، و در حالی که در حال مسواک زدن هستید، دندان های عقب خود را فراموش نکنید.

بنابراین، اگر کم مسواک زدید چه می شود؟ دو دقیقه مسواک زدن شما هنوز تمام نشده است! اگر احساس می‌کنید این اطلاعات برای پردازش در حین مسواک زدن بسیار زیاد است، و خقظ زیبایی و سلامت دندان های برای شما مهم است پیشنهاد می کنم مسواک دستی را کنار بگذارید و برای خرید مسواک برقی اقدام کنید. از شما چه انتظاری می رود؟ فقط باید برس را نگه دارید و اجازه دهید ارتعاشات مسواک برقی کار خود را انجام دهند تا زمانی که تایمر خودکار خاموش شود. به طور مرتب نگه دارید (اوه، منظور ما مسواک زدن بود) و شاهد بهبود چشمگیر سلامت دهان خود باشید.

---------------------------------------------------------------

مزایای استفاده از مسواک برقی

  • در یک مسواک برقی سنسورهای فشار تعبیه شده است که هنگام مسواک زدن دندان‌ها و لثه‌ها به شما هشدار می‌دهند که نیروی زیادی وارد کنید. هیچ چیز بدتر از آسیب زدن به لثه های ظریف خود نیست.
  • این مانند سفر به دندانپزشکی با تنها یک کلید خاموش و روشن است و چگونه؟ حرکات میکرو با موهای چرخان پاک کردن پلاک را حتی از نقاط نه چندان قابل مشاهده آسان تر می کند. این کار از ایجاد تارتار و حفره ها جلوگیری می کند و در نتیجه بهداشت دهان و دندان شما را به حداکثر می رساند.
  • عمل تمیز کردن چرخشی و نوسانی، تجمع پلاک را می شکند و می چرخد تا پاک شود. پلاک سرسخت Toodle-oo.
  • مسواک زدن دندان ها می تواند سخت باشد، به همین دلیل است که 30 ثانیه برای مسواک زدن آن کافی به نظر می رسد. یک مسواک اتوماتیک مجهز به یک تایمر است که نشان می دهد چه زمانی کل تمیز کردن 2 دقیقه تمام شده است تا بتوانید بدون احساس گناه بشویید.
  • گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک تکان دادن است تا در نهایت همان ناحیه دندان هایتان را برای مدت طولانی مسواک نزنید و در عین حال بقیه را نادیده بگیرید. این مسواک هر 30 ثانیه مملو از وزوز هشدار دهنده است.
  • این مسواک های برقی دارای سر برس قابل تعویض هستند. این به این معنی است که شما از بین انواع سری مسواک‌ هایی انتخاب می‌کنید که دغدغه‌های مختلفی مانند حذف پلاک، سفید کردن، نخ دندان کشیدن و دندان‌های حساس را برطرف می‌کنند.
  • از آنجایی که برای تمیز کردن نقاط صعب العبور با موها و سر پویا شناخته شده است، به خلاص شدن از شر ذرات غذای به دام افتاده که در غیر این صورت جدا کردن آنها دشوار است، کمک می کند. نفس تازه؟ آسان-پیزی.
  • این یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای مسواک دستی است زیرا شما از همان مسواک به مدت یک سال استفاده می کنید در حالی که به سادگی هر سه ماه یکبار سر مسواک را تعویض می کنید.

---------------------------------------------------------------

نحوه استفاده از مسواک برقی 

  • مسواک برقی شارژی خود را در واحد شارژ ارائه شده شارژ کنید. برای اطمینان از شارژ کامل، نشانگر سطح شارژ را در صورت تعبیه شده بررسی کنید.
  • برس خود را زیر یک شیر آب بکشید تا خیس شود و سپس یک خمیر دندان به اندازه یک نخود را روی سر برس فشار دهید.
  • با سطوح خارجی دندان شروع کنید. مسواک خود را با زاویه 45 درجه در برابر خط لثه خود نگه دارید. قبل از اینکه به دندان بعدی بروید، سر مسواک را چند ثانیه روی دندان اول قرار دهید و در امتداد شکل دندان دنبال کنید.
  • مرحله قبل را روی سطوح داخلی دندان، سطوح دندان جونده و دندان های عقب تکرار کنید.
  • سپس سر برس را در امتداد منحنی های لثه بدون فشار زیاد هدایت کنید. این کار لثه ها را به آرامی تمیز می کند.
  • اکنون سر برس را از پشت به جلو در امتداد سقف دهان و زبان خود بچرخانید. این به تازه کردن نفس شما کمک می کند.
  • تایمر 2 دقیقه خاموش می شود و روال مسواک زدن شما کامل می شود. دهان خود را با آب بشویید و برس خود را تمیز کنید.

---------------------------------------------------------------

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از مسواک برقی

  • برای مسواک برقی با باتری، مطمئن شوید که نوع صحیح باتری‌ها را طبق دستورالعمل وارد کرده‌اید.
  • برس مسواک برقی خود را برای علائم آسیب بررسی کنید. در صورت مشاهده هر گونه عیب بلافاصله مسواک را تعویض کنید.
  • اجازه ندهید کودکان زیر 3 سال از مسواک برقی استفاده کنند. کودکان بالای 3 سال می توانند از مسواک های برقی استفاده کنند که برای بچه پسند بودن طراحی شده اند و موهای نرم تری دارند.
  • شارژر و سیم مسواک برقی خود را دور از سینک قرار دهید تا تصادفی آب روی آن نریزد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض آب می تواند به دستگاه آسیب برساند.
  • هنگام استفاده از مسواک هوشمند، نیازی به مالش دادن سخت تر یا فشار بیش از حد نیست. این می تواند موهای برس مسواک را ضعیف کرده و اثربخشی آنها را کاهش دهد.
  • مسواک برقی خود را بدون آنکه خشک شود، در قفسه و یا کمد دراور نگذارید. آن را در حالت عمودی قرار دهید تا در هوا خشک شود.
  • برای عملکرد بهتر باتری، مسواک برقی را فقط زمانی شارژ کنید که کاملا خالی شده باشد. بین هر بار استفاده از شارژ خودداری کنید.
  • سری مسواک برقی را هر سه ماه یکبار تعویض کنید.

بهترین مسواک های برقی در بازار ایران

ما لبستی از بهترین مسواک برقی ها را گردآوری کرده ایم که به شما انگیزه می دهد تا برای خرید مسواک برقی تصیمیم گیری صحیحی داشته باشید.

1. مسواک برقی اورال بی جینیوس Oral-B Genius 1000N 

مسواک برقی Oral-B Genius 10000

اگر شما در حال فکر کردن و رویاپردازی هستید او را هنگام مسواک زدن فعال کرده اید، برای شما خوب است. با این حال، ما در مورد دندان های ناهموار مسواک زده شما همین را نمی گوییم. شما می توانید با مسواک طراحی شده برای شما انجام دهید. هر 30 ثانیه یکبار به شما اطلاع می دهد تا بدانید که زمان تغییر مکان است و جایی را از دست ندهید. چشمگیر است، نه؟ خوب اینجا متوقف نمی شود. زمانی که به خودتان خیلی سخت می‌گیرید (بخوانید: لثه‌ها) تشخیص می‌دهد و به شما برای کنترل فشار هشدار می‌دهد. زمانی فروخته شدیم که می‌دانستیم این برس فرموله شده 3 بعدی دارای 2 حالت است: تمیز کردن روزانه و مراقبت از لثه.

مشاهده : مسواک برقی جینیوس 1000N اورال بی - Oral-B Genuis

---------------------------------------------------------------

2. مسواک برقی و جرم گیر اکسی جت اورال بی Oral-B Shower Pro-Care Oxyjet

مشاهده این محصول: جرم گیر و مسواک برقی اورال بی - Oral-B Shower Pro-Care Oxyjet Md20

---------------------------------------------------------------

3. مسواک برقی ویتالیتی 100 - Oral-B Cordless Vitality

مسواک برقی مبتدی، اگر نگران پیچیده شدن اوضاع هستید، نگران نباشید. مسواک شارژی برقی ویتالیتی در رنگ بندی مختلف را بخرید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سری مسواک مورد نظر خود را تعمیر کنید و زندگی شما آسان تر شود. با فناوری تمیز کردن دوبعدی خود، نوسان می‌کند و می‌چرخد تا تمام قسمت‌هایی را که از دست داده‌اید تمیز کند. همچنین، این یک امتیاز قهوه‌ای را به دلیل کوتاهی نکردن در سبک کسب می‌کند. چقدر شیک است

مشاهده : مسواک برقی شارژی ویتالیتی 100 اورال بی - Oral-B Cordless Vitality

نوشته شده در 1402-11-02 توسط زیبایی 0 74

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0