آیا سشوار سوپر سونیک دایسون بهترین سشوار در بازار است ؟

آیا سشوار سوپر سونیک دایسون بهترین سشوار در بازار است ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه مدل سشواری و از چه برند بخرم؟

در این مطلب سشوار دایسون Dyson را بررسی خواهیم کرد و من نظر خودم را در مورد این وسیله خاص را پس از 2 سال آزمایش سشوار سوپرسونیک به اشتراک می‌گذارم. زمان زیادی برد تا بین سشوار سوپرسونیک و فر کننده مو دایسون و سایر مارک های سشوار مقرون به صرفه را انتخاب و تصمیم نهایی رو بگیرم، در نهایت سشوار سوپرسونیک دایسون را انتخاب کردم. تبلیغات زیادی در مورد Dyson برای مو وجود دارد، و من تعجب کردم که چه چیزی Dyson را علاوه بر فناوری، طراحی آینده‌نگر و معروف بودن به غیر از جاروبرقی‌هایش بسیار خاص می‌کند.

سشوار سوپر سونیک دایسون

برند دایسون ادعا می کند که سشوار های این مارک از آسیب حرارتی از طریق توانایی آن در خشک کردن سریع موها جلوگیری می کند. با وجود اینکه من عاشق ظاهر براق یک موی خوب هستم، اما دوست ندارم موهایم را سشوار کنم، و می دانم که استفاده زیاد از آن می تواند به موهای حساس من آسیب وارد کند.

با این حال، آیا سشوار گرانقیمت دایسون ارزش خرید دارد در حالی که سشوارهای سنتی قیمت های خیلی کمتری دارند، آیا گران بودن دایسون توجیه منطقی دارد؟ بالاخره من این را خریدم و در یک کلام می گویم این همان هدیه ای است که می توانید هسرتان را با آن تحت تاثیر قرار دهید.

----------------------------------------------------------

مزایا و معایب سشوار دایسون

من در نهایت سشوار سوپر سونیک را به فرکننده و حالت دهنده مو دایسون ترجیح دادم زیرا فرکننده دایسون موهای شما را کاملاً خشک نمی کند و عمدتاً روی حالت دادن تمرکز دارد. بنابراین اگر فرکننده را بخرم، یک ابزار استایل دیگر برای اضافه کردن به مجموعه خود نیاز دارم و اما همچنان به یک سشوار نیاز دارم.

فر کننده مو دایسون

من هم تصمیم گرفتم به سراغ سشوار مشکی دایسون بروم زیرا مشکی شیک تر از نقره ای به نظر می رسد (البته بعدا رنگ طلایی سشوار اضافه شد و الان طلایی رو ترجیح می دم) . به علاوه همسر من می تواند از آن استفاده کند و تقریبا زنانه و مردانه ندارد.

----------------------------------------------------------

مزایای سشوار فوق حرفه ای سوپرسونیک دایسون

اینها مواردی هستند که سشوار دایسون ارائه می دهد که در دفترچه آن هم می توانید بخوانید:

  • طراحی بدون تیغه
  • از موتور دیسون دیجیتا V9 استفاده می کند: تا 110000 دور در دقیقه می چرخد و در هر ثانیه 13 لیتر هوا را به سمت آمپلی فایر می رساند.
  • از یک پدیده آیرودینامیکی به نام اثر کوآندا استفاده می‌کند که موها را از طریق جریان‌های هوای جت به سطوح جذب می‌کند.
  • با تکنولوژی کنترل حرارت هوشمند که دمای جریان هوا را بیش از 40 بار در ثانیه اندازه گیری می کند از آسیب مو جلوگیری می کند
  • فن آوری Air Multiplier که باعث ایجاد مسیر های هوا با سرعت بالا برای خشک کردن موها سریعتر از سشوارهای سنتی می شود.
  • پنج اتصال مغناطیسی برای جابجایی آسان به داخل و خارج
  • سری Flyaway که نیاز به استفاده جداگانه از اتو مو را برطرف می کند
  • ساخته شده با در نظر گرفتن انواع مو
  • 3 تنظیم حرارت
  • 4 تنظیم سرعت
  • سبک تر و کوچکتر از نسخه های سنتی سشوار

----------------------------------------------------------

چه سری هایی با سشوار دایسون ارائه می شود

سوپر سونیک با پنج سری مختلف ارائه می شود:

  1. اتصال هوای ملایم: هوا را در جریانی ملایم و خنک‌تر از هوا پخش می‌کند. ایده آل برای پوست سر حساس و موهای نازک تر.
  2. دیفیوزر: دیفیوزر بزرگتر برای موهای مجعد یا موج دار. با پخش کردن هوا در سطح وسیع تری از خشک شدن هوای طبیعی تقلید می کند.
  3. شانه دندانه پهن: برای موهای نوع 4c عالی است
  4. متمرکز کننده یک ظاهر طراحی شده: برای فوران دقیق. برای حالت دادن و خشک کردن بخش های کوچکتر مو با جریان دقیق هوا استفاده می شود.
  5. سری فلای وی Flyaway: پس از خشک شدن مو استفاده می‌شود تا هرگونه وز و وز مو را صاف کند تا جلوه‌ای براق بیشتر داشته باشد.

سری های سشوار دایسون

آنچه باید در مورد سشوار سوپر سونیک بدانید

چیزی که قبل از خرید سشوار Dyson نمی دانستم این است که باید ماهی یک بار فیلتر را تمیز کنم. هم قفس فیلتر بیرونی سشوار و هم توری فیلتر داخلی باید به طور مرتب با یک پارچه خشک پاک شوند. برای چیزی بسیار گران، می خواهید مطمئن شوید که عمر محصول را با مراقبت مناسب طولانی می کنید.

همچنین، در حالی که من از مغناطیسی بودن اتصالات Dyson خوشحال بودم، آهنرباها بسیار قوی هستند و جدا کردن آنها کمی دشوار است. شما در نهایت به آن دست پیدا می کنید، اما در ابتدا آهنرباها به طرز شگفت آوری قوی بودند.

در حالی که فناوری Dyson فراتر از انتظارات من بود، در بخش نویز کوتاه آمد. ممکن است یک دهه دیگر (یا هرگز؟) باقی بماند تا سشوارهای بی صدا وجود داشته باشند. سومین و قوی ترین تنظیم روی سشوار دایسون بسیار بلند است در حالی که تنظیم دوم برای گوش من بسیار قابل تحمل تر است.

----------------------------------------------------------

نحوه استفاده صحیح از سشوار دایسون

فهمیدن نحوه استفاده از سری های سشوار موی دایسون یک فرآیند یادگیری است. برای به حداکثر رساندن نتایج Dyson Supersonic مهم است که بدانید از هر سری چگونه و برای چه چیزی استفاده کنید.

به عنوان مثال، من متوجه شدم که دیفیوزر برای بخش عمده ای از فرآیند خشک کردن مو بهترین عملکرد را دارد و اتصال متمرکز کننده حالت دهنده در نهایت ایده آل بود. بهترین راه استفاده از آن این است که:

  • نازل را از پوست سر دور کنید
  • آن را در حدود نیم سانت از موها قرار دهید
  • مرحله آخر اگر وقت داشته باشم و بخواهم ظاهری جذاب به نظر برسم، ضمیمه فلایوی است که به راحتی جایگزین اتوی موی من می شود. من فقط از ریشه هایم کوتاه شروع می کنم و از طول ها پایین می روم و متوجه می شوم که ظاهری براق و براق به من می دهد. ضمیمه Flyaway Dyson زمانی که در بالاترین حالت استفاده می شود بیشترین تأثیر را دارد.

روش استفاده از سشوار دایسون

اگر صحبت از آن شد، بالاترین تنظیم سرعت دایسون می تواند کمی قوی باشد که نمی توان به راحتی برای کل فرآیند خشک کن استفاده کرد. از قضا، تیم Dyson باید سرعت سوم را کمی کمتر می‌کرد که احتمالاً باعث می‌شد سر و صدای کمتری نیز داشته باشد. من معمولا تنظیمات دوم استفاده می کنم، اما ای کاش می توانستم از قدرت Dyson بیشتر استفاده کنم.

----------------------------------------------------------

بررسی صادقانه من از سشوار دایسون

اجازه دهید با پاسخ دادن به اینکه آیا فکر می کنم باید سشوار Dyson را بخرید شروع کنم و سپس توضیح می دهم که چرا آن را برای خودم تهیه کردم. نه، آن را نخرید. چرا؟ زیرا بسیار گران است و شاید هرکس در زندگی خود به یک سشوار با این قیمت نیاز نداشته باشد. شاید با خود فکر کنید واقعا کسی همچین سشوار گرانی را می خرد یا نه. آنها واقعاً آن را به عنوان یک محصول انحصاری و لوکس قرار می دهند. زندگی (و موهای من) قبل از اینکه دایسون را برای موهایم تهیه کنم واقعاً خوب بود و بدون آن خوب بود.

سشوار دایسون
به همین دلیل است که من شخصا دایسون را برای موهایم خریدم. «یک بار بخرید، خوب انتخاب کنید و سال های استفاده کنید» توسط طراح مد و محیط بان نمادین، ویوین وست وود برای همیشه روش مصرف من را تغییر داد. من ترجیح می دهم به جای اقلام ارزان قیمت، روی محصولاتی سرمایه گذاری کنم که برتر هستند و برای همیشه ماندگار هستند. من همچنین از نظر مالی در جایی هستم که می توانم از پس خرید این سشوار بر آیم ، شما نمی توانید چیزی را بخرید مگر اینکه بتوانید سه مورد از آنها را بخرید. در 20 سالگی، زمانی که که دانشجو بودم و به قولی شپش در جیب هایم پرواز می کرد هرگز حتی فکر نمی کردم چنین چیز گرانی بتوانم بخرم.

سشوار دایسون

در نهایت، من به دلیل چندین دهه پردازش شیمیایی، سفید کردن، رنگ کردن و غیره موهای بسیار آسیب دیده‌ای دارم. بیشتر مردم موهای خود را از طریق آنچه من انجام داده‌ام قرار نداده‌اند. در واقع، همه دوستان من موهای سالمی دارند که ممکن است یک بار در زندگی خود آنها را رنگ کرده یا چند رنگ برجسته برای کادربندی صورت قرار داده باشند. موهای آن‌ها در برابر آسیب‌های گرمایی گاه به گاه به خوبی می‌ایستد و به سرعت بهبود می‌یابد. مال من نه چندان مال من به سختی از یک تار نگه می دارد.

آیا سشوار دایسون یک ابزار موی بسیار خنک است؟ بله قطعا. جنبه های زیادی وجود دارد که من آن را دوست دارم. سوپرسونیک تا حد زیادی پیشرفته ترین سشوار است که من تجربه کرده ام و فناوری بدون شک چشمگیر است. من عاشق طراحی مینیمالیستی غیر حجیم هستم. در دست گرفتن آن بسیار آسان است و حتی با وصل بودن سری های آن، بخش عمده ای از وزن دستگاه در دسته است. تقریباً تمام سشوارها شبیه به سشوارهای ConAir با دسته و بدنی شبیه به سر اسب هستند. در حالیکه سشوار های کلاسیک که قسمت بالایی در مقایسه با دسته بسیار حجیم است، دستان من همیشه خسته می شوند، مانور دادن با سشوار های قدیمی در اطراف سرم ناخوشایند می شود و مجبور شدن به پایان خشک کردن موهایم به یک ماموریت طولانی و دشوار تبدیل می شود.

بله سشوار Dyson زمان خشک شدن را کاهش می دهد. من موهای خیلی بلندی دارم که کمی از وسط پشتم می گذرد و دایسون آن ها را در حدود 11-12 دقیقه خشک کرد.

----------------------------------------------------------

خرید سشوار دایسون برای چه کسی منطقی است؟

شما باید حداقل دو مورد از این موارد زیر را داشته باشید تا خرید آن منطقی باشد:

  • پول آن مهم نیست
  • موهای شما به شدت آسیب دیده، نازک، مستعد شکستن، به شدت فرآوری شده و غیره هستند
  • زمان شما بسیار محدود و با ارزش است - شما زمانی برای خشک کردن موهای خود به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز ندارید
  • شما روزانه موهای خود را سشوار می کنید به دلیل شغل یا شغلی که با مردم مواجه است و نیاز دارد که ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید.
  • اگر معمولاً یک بار در هفته یا چند بار در ماه فقط برای موارد خاص از سشوار استفاده می کنید، Dyson Supersonic ارزش آن را ندارد. اگر شغلی پر استرس و سخت دارید که به شما نیاز دارد همیشه شیک به نظر برسید و زمان آزاد بسیار کمی دارید، این سشوار در وقت، تلاش و سلامت روان شما صرفه جویی می کند.

نوشته شده در 1402-11-01 توسط معرفی برند ها 0 63

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0