سال نو ، پوست نو با بهترین محصولات سراوی سال جدید را شروع کنید

سال نو ، پوست نو با بهترین محصولات سراوی سال جدید را شروع کنید

با توجه به اینکه سال 1403 نزدیک است، می توان تصور کرد که به فکر خرید محصولات مورد اعتمادی برای بهبود پوست خود باشید. بنابراین، در حالی که قصد دارید محصولات بهداشتی قدیمی  خود را کنار بگذارید - و همچنین آن را جشن بگیرید - و راه را برای شروعی جدید باز کنید، از شما می خواهیم که نگاهی دقیق تر به رژیم فعلی مراقبت از پوست خود بیندازید. چه محصولات آرایشی برای آب و هوای خشک ایران کم دارید؟ آیا یک مرطوب کننده مناسب فصل چهار فصل سال نیاز دارید؟ و یا شاید یک پاک کننده مناسب صورت؟
با سراوی، برند محبوب و یکی از برترین ها در زمینه محصولات بهداشتی، توصیه شده توسط متخصصین پوست در ایالات متحده، که اکنون در شیک بیوتی در دسترس است، آشنا شوید، که وعده می دهد کمبودها و شکاف های روتین فعلی شما را پر کند. با بیش از 70 محصول با کارایی بالا که تمام نیازها و نگرانی های پوست شما را برطرف می کند، پیشنهادات سراوی توسط فناوری جدید ام و ای پشتیبانی می شود و تحت نظارت متخصص فرموله شده است، با داشتن سرامیدها برای بازگرداندن سد پوست شما و فناوری برای هیدراتاسیون 24 ساعته.
سراوی یک برند محصولات مراقبت از پوست است که محصولات متنوعی از جمله شوینده‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌ها ارائه می‌دهد. این برند به خاطر همکاری با داروسازان و درجه‌بندی مرطوب‌ کننده مهم در ترکیبات محصولات خود شناخته می‌شود. یکی از عوامل محبویت این برند لیپیدهای مولکولی هستند که به بازسازی و حفظ مانع طبیعی پوست کمک می‌کنند و مرطوب‌کنندگی لازم را فراهم می‌کنند و در برابرعوامل محیطی از پوست محافظت می‌کنند.

بهترین محصولات سراوی

طیف وسیعی از محصولاتی که از نظر فناوری سالم هستند، ضد حساسیت، غیر کومدون زا، بدون پارابن و بدون عطر است. بنابراین، با توجه به اینکه سال جدید در آستانه شماست، CeraVe را به رژیم زیبایی روزانه خود دعوت کنید. اجازه دهید تا شما را با پرفروش ترین های این برند آشنا کنیم.
--------------------------------------------------------------

لوسیون مرطوب کننده پوست های خشک و خیلی خشک سراوی

لوسیون مرطوب کنده سراوی
ایده‌آل برای ماه‌های سرد سال، لوسیون مرطوب‌کننده  سراوی برای پوست‌های فوق‌خشک مناسب است و دارای سه سرامید ضروری و اسید هیالورونیک برای حفظ رطوبت طبیعی پوست شماست. با تکیه بر فناوری MVE، این محصول سبک وزن و بدون چربی به پوست شما احساس نرمی، لطافت و طراوت می دهد و در عین حال از سد اپیدرمی شما محافظت می کند.
-------------------------------------------------------------- 

کرم مرطوب کننده پوست بدن و صورت مخصوص پوست خشک سراوی

کرم مرطوب کننده پوست بدن و صورت سراوی
کرم مرطوب کننده CeraVe یکی دیگر از موهبت های ماه های سخت زمستانی است که برای استفاده در صورت، بدن و دست ها مناسب است. محصول اصلی مراقبت از پوست غنی، هرچند غیر چرب، غیر کومدون زا، عطر و پارابن دارای فرمول منحصر به فردی است که به طور مداوم عوامل مرطوب کننده را برای آبرسانی تمام روز آزاد می کند.
-------------------------------------------------------------- 

پاک کننده صورت آبرسان CeraVe برای پوست های نرمال تا خشک: دارای 3 سرامید ضروری + اسید هیالورونیک

پاک کننده پوست صورت سراوی
یک فرمول ملایم با قوام لوسیون مانند، پاک کننده صورت آبرسان بدون کف CeraVe پوست را عمیقاً بدون از بین بردن رطوبت طبیعی آن تمیز می کند. آغشته به سه سرامید ضروری (1، 3، 6-II) و اسید هیالورونیک، هیدراتاسیون اپیدرم را بازیابی می کند و از دست دادن رطوبت را محدود می کند.
لطفاً توجه داشته باشید که انواع پوست افراد ممکن است به طور متفاوت به محصولات مراقبت از پوست واکنش نشان دهند، بنابراین همیشه خوب است محصولات جدید را در یک ناحیه کوچک از پوست تست کرده و در صورت وجود مشکلات خاص یا بیماری‌های پوستی با یک داروساز مشورت کنید. همچنین، فرآیند تولید و دسترسی به محصولات ممکن است با توجه به منطقه و زمان تغییر کند.
نوشته شده در 1402-11-09 توسط زیبایی 0 70

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0