امولسیون روز ضد چروک شیسیدو

جدید

14,050,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

امولسیون روز ضد چروک شیسیدو   SHISEIDO Benefiance

پوست شما را شاداب می کند. این محصول گیرنده های حسی پوست شما که در طول زمان قدرت خود را از دست داده اند کمک می کند و پوست شما را بهبود می بخشد. این محصول از پوست شما مراقبت می کند. این امولسیون ضد پیری بوده و پوست شما را مرطوب و ابریشمی می کند و پوستتان جوان تر به نظر می آید. این محصول حاوی SPF 20 بوده و از پوست شما در برابر عوامل خارجی، اشعه UV و خشکی پوست محافظت می کند. این کرم روز صاف کننده و ضد چروک بوده که برای انواع پوست مناسب می باشد. هدف این کرم بهبود چین و چروک پوستی، برطرف کردن خشکی پوست، سفت کننده، درخشان کننده و جوان کننده می باشد. بهد از استفاده از این کرم پوست شما صاف تر و پرتر می شود. بعد از 4 هفته استفاده از این محصول خطوط ریز پوستی کاهش پیدا کرده، پوستتان پرتر و جوان تر می شود. این محصول حاوی رایحه ملایم و تسکین دهنده می باشد. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولامولسیون
اثر بخشیضد چروک
سایز75 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیSHISEIDO Benefiance
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

شاداب کننده

نرم کننده

مرطوب کننده

ضد چروک

جوان کننده

صاف کننده

حاوی SPF 20

موارد سازنده اصلی
سایز75 میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

می توان صبح ها از این محصول به عنوان آخرین مرحله روتین مراقبتی پوستی خود از آن استفاده کنید. بعد از پاکسازی و استفاده از سرم آلمیتون می توان از این محصول استفاده کرد. برای اثر ضد پیری می توان در شب از کرم ضد چروک استفاده کرد.

ابتدا پمپ را فشار دهید و کرم را در چهار ناحیه صورت، گونه ها، پیشانی، چانه و بینی پخش کنید و آن را به تمام صورت بمالید و با حرکات به سمت بیرون پخش کنید. استفاده از این محصول به مقدار مناسب، از پوست شما دربرابر اشعه ماورا بنفش محافظت می کند.

 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU), ALCOHOL, DIPROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIMETHICONE, CAPRYLYL METHICONE, XYLITOL, OCTOCRYLENE, DIISOPROPYL SEBACATE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, PHENYLBENZIMIDAZOLE SULFONIC ACID, TRIETHANOLAMINE, PPG-8-CETETH-20, PHENOXYETHANOL, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SILICA, CARBOMER, ISOSTEARIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, AMINOPROPYL DIMETHICONE, ERYTHRITOL, PEG/PPG-14/7 DIMETHYL ETHER, PEG/PPG-17/4 DIMETHYL ETHER, XANTHAN GUM, PHYTOSTERYL MACADAMIATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, FRAGRANCE (PARFUM), BUTYLENE GLYCOL, SODIUM METAPHOSPHATE, CAFFEINE, DISODIUM EDTA, IRON OXIDES (CI 77492), PPG-3 DIPIVALATE, LINALOOL, LIMONENE, TOCOPHEROL, SAPINDUS MUKOROSSI PEEL EXTRACT, BHT, CITRONELLOL, GERANIOL, ANGELICA KEISKEI LEAF/STEM EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, CITRUS JUNOS SEED EXTRACT, ZIZIPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT, IRON OXIDES (CI 77491), EUCHEUMA SERRA/GRATELOUPIA SPARSA/SACCHARINA ANGUSTATA/ULVA LINZA/UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, CURCUMA LONGA (TURMERIC) RHIZOME EXTRACT, POLYQUATERNIUM-51, SACCHARINA ANGUSTATA/UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, CHLORELLA VULGARIS EXTRACT

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0