فیلتر بر اساس
دسته ها
بیشتر کمتر
قیمت
29000 تومان 9600000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
نوع محصول
بیشتر کمتر
اثر بخشی
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

محصولات مراقبت از مو

  • شامپو
    شامپو

    خرید شامپو

    هنگام خرید شامپو باید به نوع مو و نیاز خود توجه کنید. هم چنین در هنگام خرید شامپو قیمت محصول مورد نظر و مقرون به صرفه بودن آن نیز مورد توجه می باشد. کیفیت محصول با قیمت آن نیز ارتباط مستقیم دارد. شما می توانید انواع شامپو را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن بفرمایید و محصول مورد نطر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

    قیمت شامپو 

    شامپو ها بسته به برند، کاربرد و کیفیت در قیمت های مختلف وارد بازار می شوند. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین محصول موجود در بازار را خریداری کنید.

    انواع شامپو

    شامپوها در انواع مختلف در بازار وجود دارند. شامپوهای موجود در بازار در دسته های شامپوهای روزانه، شامپو برای موهای چرب، شامپو آبرسان، شامپو مخصوص موهای رنگ شده، شامپو براق کننده، شامپو حجم دهنده، شامپو بدون سولفات، شامپو مخصوص موهای نرمال، شامپو ارگانیک، شامپو دو در یک، شامپو خشک، شامپو دارویی و شامپو شنا گران به بازار عرضه می شوند.

    شامپو روزانه

    شامپوهای روزانه حاوی موادی می باشند که به موی شما آسیب کمتری بزنند و قدرت پاک کنندگی پایین تری دارند تا موهای شما را خشک و شکننده نکنند.

    شامپو برای مو های چرب

    عوامل زیادی باعث چرب شدن مو می شوند که می توان به شستشوی زیاد و دست کشیدن زیاد روی مو اشاره کرد اما گاهی اوقات ترشح زیاد غدد چربی بر روی سر باعث این امر بوده و ارثی می باشد. اکثر افرادی که دارای مو چرب می باشند باید به صورت روزانه موهای خود را بشویند. شامپو موهای چرب معمولا PH بالا داشته و موهای شما را مرطوب نگه می دارند، چربی پوست سر را کاهش داده اما موهای شما را خشک نمی کنند و به از بین بردن شوره سر نیز کمک می کنند.

    شامپو آبرسان

    شامپو های آبرسان PH پوست سر را در حالت تعادل نگه می دارند. برای تقویت و درخشان کردن موهای خود می توانید از این شامپو استفاده کنید. شامپوهای آبرسان معمولا بدون سولفات و پارابن بوده و ملایم می باشند.

    شامپو مخصوص مو های رنگ شده

    این شامپوها فاقد سولفات و پارابن می باشند. این شامپوها حاوی پروتئین بوده تا موهای شما را تقویت و ویتامینه کند و از کدر شدن مو و خشک شدن آن جلوگیری کند.

    شامپو براق کننده

    این شامپوها مانند یک پاک کننده معمولی عمل کرده و موهای شما را آبرسانی کرده تا از کدر شدن آن جلوگیری کند.

    شامپو حجم دهنده 

    افرادی که دارای موهای نازک و کم پشت هستند می توانند از این شامپو استفاده کنند.

  • نرم کننده
    نرم کننده

    شامپو نرم کننده

    استفاده از شامپو نرم کننده موهای خشک را نرم و لطیف می کند. استفاده از شامپو نرم کننده برای موهای فر باعث می شود تا موها حالت شکننده نداشته باشند. بیرونی ترین لایه مو از کوتیکول ساخته شده است که زیبایی و ظاهر موی شما به یک دست بودن این لایه بستگی دارد. نرمی مو، براق بودن مو و انعطاف پذیری مو به این لایه بستگی دارند. نرم کننده مو بر روی سطح خارجی مو تاثیر می گذارد. نرم کننده مو، موهای شما را براق می کند. نرم کننده خا فقط بر روی سطح خارجی مو اثر گذاشته و تاثیری بر عمق مو ندارند. تاثیر نرم کننده موقت بوده و با شستن مواز بین می رود. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مو، نرم کننده ها برای سطح خارجی مو ساخته شده اند و با ایجاد یک لایه بر روی سطح خارجی مو، آن را صاف و یکدست می کند. نرم کننده ها موها را مرطوب نگه داشته و باعث درخشش آن ها می شوند. الکتریسیته ساکن موها را خنثی می کند. نرم کننده ها حاوی پروتئین بوده و موها را تقویت و لطیف می کند. نرم کننده ها موها را نرم و خوش حالت می کنند.

    انواع شامپو نرم کننده

    نرم کننده ها با عملکردهای گوناگون وجود دارند که هر کدام باید در شرایط مناسب و روی موهای خاص به کار روند. برخی از نرم کننده ها برای استفاده روزانه بوده و برخی دیگر برای استفاده هفتگی و ماهانه هستند. برای موهای آسیب دیده و خشک نیز باید از نرم کننده های قوی تر استفاده کنیم.

    خرید شامپو نرم کننده

    ظاهر شامپو نرم کننده برای جذب و خرید شامپو بسیار مهم می باشد. قبل از خرید شامپو نرم کننده به ترکیبات سازنده آن توجه کنید تا نرم کننده ای متناسب با موی خود را بتوانید انتخاب کنبد. انواع نرم کننده را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت اینترنتی فروشگاه شیک بیوتی خریداری کنید. هم چنین برای تثبیت رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید از نرم کننده استفاده کنید. ابتدا نوع مو خود را شناخته و محصول مورد نظر خود را انتخاب و از طریق آنلاین خرید خود را انجام دهید.

  • ویتامینه
    ویتامینه

    ویتامینه

    برای ویتامینه کردن مو ابتدا موها را شسته و تمیز کنید. سپس موهای خود را خشک کنید به طوریکه تا 80 درصد موها خشک شده باشند. موها را دسته بندی کنید. با استفاده از سرم تقویتی و محلول دوفاز موهای خود را تقویت کرده و پوست سر را نیز ماساژ دهید. بخشی از کرم ویتامینه مو را برداشته و به ساقه موهای خود بمالید. هرگز کرم ویتامینه را به ریشه موها نزنید. لایه های مو را در فویل پیچیده و 30 الی 60 دقیقه صبر کنید. هم چنین از کلاه رنگ بر روی موهای خود استفاده کنید. در پایان موهای خود را آبکشی کرده و به خوبی خشک کنید.

    خرید ویتامینه مو

    ویتامینه مو یکی از روش های احیا و مراقبت از مو می باشد. کمبود ویتامین موجب ضعیف شدن مو می شود و ویتامینه کردن مو، موهای شما را بازسازی می کند. ممکن است بافت مو به دلایل مختلف مانند آب و هوا، ارث و تغذیه آسیب دیده باشد. ویتامینه مو باعث می شود موهایی سالم و براق داشته باشید. محصولات ویتامینه مو رو می توانید از سایت شیک بیوتی به راحتی و به صورت آنلاین خریداری کنید. هم چنین می توانید انواع ویتامینه مو رو را در فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید.

    ویتامینه مو چیست؟

    برخی اوقات مو دچار خشکی، وزی و موخوره می شود که این می تواند ارثی بوده و یا در اثر استفاده از شامپو نامرغوب و یا شرایط آب و هوایی باشد. در این مواقع رسیدگی به مو بسیار حائز اهمیت می باشد. هنگامیکه موی خود را ویتامینه می کنید، محصولات ویتامینه موی شما را آبرسانی و مرطوب می کنند که باعث می شوند موهای شما درخشان و سالم به نظر برسند. محصولات ویتامینه موهای شما را از وزی در آورده و تا حدودی موهای شما را صاف می کنند. استفاده از محصولات ویتامینه باعث می شود تا جلوی آسیب به مو را بگیریم. کرم های ویتامینه مو نیز شامل چندین مواد مغذی و ویتامین های مختلف مورد نیاز مو هستند که می توانید از این کرم ها نیز برای ویتامینه کردن موهای خود استفاده کنید.

  • ماسک مو
    ماسک مو

    خرید ماسک مو

    برای استفاده از ماسک موهایی که حاوی روغن هستند بهتر است موهای شما نم دار یا خشک باشد. برای این که تمام موها به ماسک مو آغشته شوند می توانید موهای خود را تقسیم بندی کنید. هنگام استفاده از ماسک مو دقت کنید تا مواد را به ریشه مو و کف سر نزنید. ماسک موهایی که برای رفع شوره سر می باشند را می توان از کف سر استفاده کرد. در هفته می توانید دو الی سه بار از ماسک مو برای حفظ رطوبت موی خود استفاده کنید. برای شستشوی ماسک مو از آب ولرم استفاده کنید. برای موهای خشک، آسیب دیده، رنگ و دکلره شده و کدر حتما از ماسک مو استفاده کنید. برای خرید ماسک مو مرغوب می توانید انواع آن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کرده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. هنگام خرید ماسک مو به نوع برند و نیاز خود توجه کنید. سعی کنید از برندهای معتبر خرید کنید. برای خرید ماسک مو با کیفیت سعی کنید محصول مورد نظر خود را از برندهای معتبر تهیه کنید. بر اساس نیاز و جنس موی افراد انواع مختلف ماسک مو در بازار وجود دارند که هر کدام دارای کیفیت متفاوتی هستند. برای خرید ماسک مو ابتدا جنس مو و مشکلات موی خود را به درستی تشخیص دهید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

    مزایای ماسک مو

    ماسک مو می تواند سبب جلوگیری از وز شدن، خشکی و موخوره تارهای مو شوند و فولیکول مو را تقویت کنند. این محصول به نرم شدن، درخشندگی و خوش حالت شدن موها کمک زیادی می کند. برندهای لورآل و نوتروژینا از جمله برندهایی هستند که ماسک مو های پر طرفداری دارند. بیشتر این ماسک موها در ترکیبات خود حاوی چندین نوع روغن و انواع ویتامین می باشند که به تقویت مو کمک می کنند.

    ماسک مو و انواع آن

    ماسک مو موهای شما را تقویت کرده و از آسیب های احتمالی پیشگیری می کند. ماسک موها معمولا بر روی ساقه مو استفاده می شوند زیرا ساقه مو همیشه در معرض خشکی و شکنندگی می باشد. ماسک موها به دو دسته قابل شستشو و بدون نیاز به شستشو تقسیم می شوند. ماسک موهای غیر قابل شستشو از مواد شیمیایی کمتری برخوردار بوده و آسیبی به مو وارد نمی کنند. تاثیر ماسک موها بر حسب ترکیبات موجود در آن ها می تواند متفاوت باشد. هنگام خرید ماسک مو حتما به کیفیت و قیمت آن توجه کنید زیرا خرید یک ماسک مو و یا محصول بی کیفیت نه تنها موی شما را درمان نکرده و جلوی آسیب را نمی گیرد بلکه ممکن است به موی شما آسیب وارد کرده و موجب ریزش مو شما شود.

  • روغن مو - سرم مو
    روغن مو - سرم مو

    سرم مو

    سرم های مو مبتنی بر سیلیکون می باشند. این سرم ها برای سطح خارجی مو و ساقه مو به کار می روند. سرم مو مو را آبرسانی براق کرده و از آن محافظت می کند. هم چنین سرم مو از وز شدن مو و گره خوردن آن جلوگیری می کند. سرم های مو انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها می توانند آسیب ها را ترمیم و موها را از آلودگی ها محافظت کنند. کراتین موجود در سرم ها موخوره مو و خشکی و و وزی مو را درمان می کنند. برخی سرم ها حاوی اسطوخودوس بوده که از مو در برابر آفتاب محافظت می کنند. هم چنین سرم هایی که حاوی مواد آبرسان می باشند موهای شما را براق کرده و کدری، خشکی و وزی مو را برطرف می کنند.

    خرید سرم مو و روغن مو

    شما می توانید بسته به نوع جنس مو و نیاز مو خود محصول مورد نظر خود را بخ صورت آنلاین خریداری کنید. هم چنین می توانید انواع سرم مو و روغن مو را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید. سرم های مو، موهای شما را صاف و براق می کنند در حالی که روغن های مو پوست سر و مو را تغذیه می کنند و موهای ما را سالم نگه می دارند.

    روغن مو

    روغن مو، مو را به طور عمیق تغذیه کرده و براق می کند. از روغن مو حتی برای موهای سالم نیز می توان استفاده کرد تا از آسیب های احتمالی پیشگیری کند. مواد موجود در روغن مو در رشته مو نفوذ کرده و به طور عمیق مو را آبرسانی می کند. روغن مو، خشکی مو را برطرف کرده و از خرد شدن و وز شدن مو جلوگیری می کند. روغن مو، موخوره مو را کنترل می کند، ریزش مو را کاهش می دهد، مو را تغذیه می کند، رشد مو را افزایش می دهد، از مو در برابر مشکلات محافظت می کند و بافت مو را زنده می کند.

    روغن مو

  • ضد ریزش مو
    ضد ریزش مو

    ضد ریزش مو

    ریزش مو می تواند در افراد به دلایل مختلف و با میزان مختلفی صورت گیرد. اما گاهی این ریزش بسیار شدید شده و حجم موها کم می شود به طوریکه رشد مجدد مو نیز نمی تواند حجم از دست رفته مو را جبران کند. برای رویش مجدد موهای از دست رفته و تسریع در روش رویش می توانید از انواع قرص، شامپو، تقویت کننده و محلول های ضد ریزش استفاده کنید. محلول های رویش مو حاوی ویتامین بوده و گیاهی هستند که باعث افزایش گردش خون در کف سر وافزایش سرعت رشد مجدد مو می شود.

    خرید ضد ریزش مو

    هنگام خرید محصولات ضد ریزش مو حتما به ترکیبات محلول توجه کرده و از اصل بودن کالا مطمئن شوید. هم چنین توجه به برند و کیفیت محصول از دیگر موارد مورد توجه در خرید محصول می باشد. چربی سر، یکی دیگر از عواملیست که موجب ریزش مو می شود. با کنترل چربی سر می توان جلوی ریزش بیش از اندازه مو را گرفت. هم چنین شما می توانید انواع محصولات ضد ریزش را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن بفرمایید و محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری بفرمایید.

    محلول رویش مو چه زمانی تاثیر دارد؟

    محلول های ضد ریزش مو در ابتدای زمان ریزش مو و زمانی که پیاز مو در زیر پوست باشد می تواند بر روی رویش مجدد موی شما اثر بخش باشد زیرا هرچه ریزش مو بیشتر شود جبران موهای از دست رفته ممکن است سخت تر و یا حتی غیر ممکن باشد. از طرفی فولیکول های مو بعد از مدتی غیر فعال شده و دیگر امکان رشد مجدد مو از دست می رود. سعی کنید از ابتدای ریزش مو اقدام به استفاده از این محصولات را انجام دهید تا با هزینه کمتر بتوانید موهای خود را حفظ کنید. استفاده از این محصولات برای افراد زیر 12 سال، خانم های باردار و شیرده و افراد دارای پوست حساس مناسب نمی باشد و بهتر است زیر نظر پزشک انجام پذیرد. برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است هنگام استفاده از محلول ضد ریزش مو، از قرص های ویتامینه و شامپوهای مخصوص نیز استفاده بفرمایید.

    ضد ریزش مو

در صفحه
نمایش 121 - 180 از 189 آیتم
نمایش 121 - 180 از 189 آیتم

خرید محصولات مراقبت از مو

همان طور که اکثر افراد برای داشتن ظاهری زیبا به پوست خود اهمیت ویژه ای می دهند، داشتن موهایی زیبا و سالم نیز در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است. اگر جزء افرادی هستید که به طور مرتب موهای خود را با حرارت حالت می دهید احتمالا با نشانه های تارهای آسیب دیده مثل خشکی، شکستگی، دو شاخه شدن انتهای مو یا موخوره آشنایی دارید. حتی موهای طبیعی نیز در اثر عواملی مانند برس کشیدن نامناسب، استفاده از نوع نامرغوب برس، بافت مو، اشعه ماورا بنفش، آب شور و کلر یا سایر عوامل محیطی ممکن است دچار آسیب شوند. در حال حاضر بیش از صدها محصول مراقبتی برای مو وجود دارد که از کوچکترین تا بزرگترین آسیب ها را از بین می برد. ساختار مو از یک پروتیین فیبر مانند به نام کراتین تشکیل شده است. پیوندهای شیمیایی آن سلول های کراتین را کنار هم نگه داشته و هسته داخلی هر تار مو را تشکیل می دهند. رنگ مو، درمان های شیمیایی، حالت دهی فیزیکی و عوامل استرس زا محیطی همگی می توانند پیوندهای مو را ضعیف و شکننده کنند. هدف این محصولات ترمیم کننده بهبود تارهای ضعیف شده و تقویت آن ها می باشد. در محافظت و تقویت کوتیکول مو، محصولات سرشار از پروتیین به حفظ رطوبت مو و استحکام آن کمک می کنند.

انواع محصولات مراقبت از مو

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0