اگر رکاب بزنید می تونید نت فلیکس Netflix ببینید

اگر رکاب بزنید می تونید نت فلیکس Netflix ببینید

قبل از اینکه بگم داستان چیه اول باید بگم Netflix چیه ؟ نت فلیکس یه شبکه اینترنتی که سریال و فیلم هایی که توسط خودشون تهیه میشه رو بخش میکنه مثلا سریال پیکی بلایندرز برای همین شبکه نیز هست ، البته که باید اعلام کنم که برای استفاده از نت فلیکس باید یک شارژ ماهیانه و سالیانه رو پرداخت کنید . مثلا در بهترین حالت و کامل ترین پکیج باید ماهی 14 یورو حق عضویت پرداخت کنید. 

مسلما همه برای دیدن سریال مورد علاقه خودشون ترجیح میدن روی کاناپه دراز بکشن و در آرامش فیلم و سریال رو مشاهده کنند . پیدا کردن راهی که شما رو تشویق کنه که ورزش کنید و سریال مورد علاقه رو هم نگاه کنید به نظرم اختراع هوشمندانه ای بوده که حتی جلوی پر خوری رو نیز میگیره. 

رونان بیرن ، دانشجوی انستیتوی فناوری دوبلین ، Cycflix را ساخته ، یک دوچرخه ثابت که Netflix را فقط در صورت رکاب زدن می توانید ببینید. اگر برای مدت طولانی رکاب نزنید و توقف کنید پیغامی روی تصویر ظاهر میشود که سرعت شما کاهش پیدا کرده و تصویر قطع می شود تا دوباره شروع به رکاب زدن کنید .

بیرن ، در وبلاگ تخصصی Instractubale توضیح می دهد که آرزو داشته یک سرگرمی مجهز به ورزش بسازه و همچنین با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون که به تازگی آموخته مهارت خود را بسنجد.

چگونه کار می کند ؟

به گفته خود او این دوچرخه ثابت ورزشی به آردینو نانو (Arduino Nano ) متصل شده که برای کنترل جریان نت فلیکس در رایانه استفاده می شود. نکته کلیدی در این است که با فشردن دکمه ای که در دوچرخه قرار گرفته ، صفحه فایرفاکس بر روی کامپیوتر باز شده و اتوماتیک به صفحه نت فلیکس می رود و فیلم اجرا می شود و در این حین با کنترل سرعت پدال دوچرخه شما رو تشویق به رکاب زدن می کند.  

اگر چه سیفلکس Cyflix یک نمونه آزمایشی و تمرینی می باشد و نیاز به کار بیشتری دارد اما برای شروع ایده خوبی به نظر میرسه ، شاید با کمی تفکر خلاقیت جوان ها بتوانند ایده و اختراعاتی همسو با سلامت و تکنولوژی خلق کنند. 

نوشته شده در 1399-11-08 توسط اطلاعات عمومی 0 1090
برچسب: ورزش, سلامت

مقالات مرتبط

خانمی که...

باور اینکه چطوری چند زنبور می توانند داخل چشم انسان زندگی کنند بسیار سخت است در ادامه کل ماجرا رو مطالعه کنید

معرفی بهترین کرم پودرهای دراگ استوری

معرفی چهار عدد از بهترین کرم پودر‌های قیمت مناسب دراگ استوری

خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب

شاید برای خیلی ها سوال پیش بیاد که چگونه میشه همزمان از ضدآفتاب و لوازم آرایشی استفاده کرد و راهکارهای آن چیست.

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0