فیلتر بر اساس
دسته ها
بیشتر کمتر
قیمت
125000 تومان 9400000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
نوع پوست
بیشتر کمتر
نوع محصول
بیشتر کمتر
اثر بخشی
بیشتر کمتر
رنگ
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

چشم و ابرو

  • خط چشم
    خط چشم

    خرید خط چشم 

    خط چشم می تواند جلوه بیشتری به چشم های شما داده و چهره شما را جذاب تر کند. شما می توانید بر حسب نیاز خود از انواع مدل های خط چشم استفاده کنید. شما می توانید انواع خط چشم را بر حسب نیاز و بودجه خود در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن بفرمایید و به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

    خرید مداد چشم

    یکی از پرطرفدارترین خط چشم ها خط چشم های مدادی هستند زیرا استفاده از آن ها بسیار راحت است که در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند و می توان به صورت آنلاین به راحتی خریداری کرد. این خط چشم در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. مداد چشم گزینه خوبی برای خرید در دسته خط چشم ها می باشد زیرا رنگ های متنوع زیادی داشته و در قیمت های مختلف فروشگاه های اینترنتی وجود دارند و استفاده از آن ها نیز آسان می باشد.

    قیمت خط چشم 

    خط چشم ها در دسته های خط چشم مدادی، خط چشم مایع و خط چشم ماژیکی وجود دارند که بر حسب کیفیت و برند آن دارای قیمت های مختلف می باشند.

    خط چشم چیست و چگونه استفاده می شود ؟ 

    خط چشم یکی از ارکان اصلی در لوازم آرایش بوده که در همه نوع آرایشی می توان از آن استفاده کرد. خط چشم باعث زیباتر شدن چشم و جلوه بهتر چشم ها در صورت می شود و از آن جایی که چشم یکی از راه های ارتباطی ما با افراد است رسیدگی به آن از موارد قابل توجه بوده و در چهره ما تاثیر زیادی دارد. کیفیت و میزان پیگمنت رنگی آن نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید یک خط چشم خوب است. خط چشم مدادی یکی از قدیمی ترین و آسان ترین خط چشم ها می باشد. شما باید خط چشم را بر روی بن مژه و در یک خط صاف امتداد دهید. هم چنین برای کشیده تر نشان دادن چشم ها می توانید آن را به سمت بالا و در بیرون چشم امتداد دهید.

    انواع خط چشم

    خط چشم مدادی که از پرطرفدارترین و قدیمی ترین مدل های خط چشم بوده که استفاده از آن نیز نسبت به دیگر نمونه ها آسان تر و دارای تنوع رنگی بیشتری می باشد.

    خط چشم مایع که نیاز به تمرین و تسلط بیشتری برای کشیدن دارد و ماندگاری بالایی دارند. شما با استفاده از خط چشم مایع می تواند به صورت نازک و ضخیم خط چشم خود را بکشید.

    خط چشم ماژیکی حالتی بین خط چشم مدادی و مایع هستند. این خط چشم ها مانند مداد بوده اما دارای ماده ای شبیه خط چشم های مایع هستند. استفاده از این خط چشم بسیار آسان می باشد.

    خط چشم

  • سایه
    سایه

    خرید سایه چشم 

    یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی سایه چشم می باشد. با سایه چشم می توان چشم هایی جذاب و درشت را ایجاد کرد. برای خرید و انتخاب رنگ سایه بهتر است رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید سایه دل خواه خود را انتخاب کنید. هم چنین انواع سایه و برندهای آن را می توان در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی ببینید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. استفاده از سایه و طریقه زدن آن در فرم چشم تاثیر به سزایی دارد.

    قیمت سایه چشم 

    سایه چشم با کیفیت ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارند. این محصولات دارای قیمت های متفاوتی می باشند که شما می توانید با توجه به نوع نیاز و بودجه خود خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. هنگام خرید سایه چشم به رنگ چشم خود نیز توجه کنید.

    انواع سایه چشم 

    سایه چشم در فرم های گوناگون، با توجه به کاربرد و نیاز فرد وجود دارند.

    سایه چشم مات 

    سایه چشم مات نور را منعکس نمی کند و درخششی ندارد و می توان از آن به عنوان سایه پایه استفاده کرد.

    سایه چشم براق

    این سایه ها بسیار درخشان بوده و در پشت پلک و چین و چروک ها جمع نمی شود و چشم ها را جذاب و زیبا می کنند. استفاده از رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب می باشند.

    سایه چشم اکلیلی

    این سایه بسیار پرطرفدار بوده و برای افرادی که حرفه ای نیستند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. سایه های اکلیلی را می توان برای مهمانی ها نیز استفاده کرد.

    سایه چشم پودری

    سایه چشم پودری از قدیمی ترین انواع سایه بوده که استفاده از آن بسیار آسان و رایج بوده و کاربردهای فراوانی دارد. این سایه در دونوع مات و براق در بازار وجود دارد.

  • ریمل
    ریمل

    خرید ریمل 

    ریمل یکی از حساس ترین لوازم آرایش می باشد زیرا چشم نقطه حساسی بوده و باید از ریملی استفاده کنید که فاقد مواد شیمیایی باشد تا به چشم شما آسیب نزند. هنگام خرید ریمل توجه به برند و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد. انواع ریمل از برندهای با کیفیت و مرغوب را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کیند. ریمل ها دارای برس های مختلف بوده که هنگام خرید با توجه به نیاز خود باید برس و نوع ریمل را حتما در نظر بگیرید.

    ریمیل چیست و چگونه استفاده می شود ؟

    ریمل یکی دیگر از لوازم آرایشی می باشد که به چشمان شما جلوه بخشیده و باعث بیشتر و بهتر دیده شدن آن می گردد. ریمل می تواند رنگ مژه های شما را تغییر داده یا آن را پررنگ تر کند. ریمل به مژه های شما حالت داده و آن را پرتر می کند. هنگام استفاده از ریمل بهتر است آن را از بن مژه استفاده کنید و به سمت بالا بکشید. اگر این کار را چند بار تکرار کنید مژه های شما پرتر و بلندتر می شود. هنگام استفاده از ریمل مواد اضافی را از روی برس بردارید تا جلوه بهتری داشته باشد.

    قیمت ریمل 

    ریمل ها دارای برندها و کیفیت های متفاوت بوده که هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشند. اصل بودن محصول نیز بر میزان قیمت آن نیز بسیار تاثیر دارد. ریمل ها در انواع مختلف پر کننده، بلند کننده، حالت دهنده و ضد آب وجود دارند که قیمت های متفاوتی دارند.

    انواع مدل های ریمیل 

    ریمل حجم دهنده 

    این ریمل ها به مژه های شما حجم داده و مژه های شما را پر تر نشان می دهد و برای افرادی که مژه های نازک و کم پشت دارند بسیار کاربرد دارد.

    ریمل بلند کننده 

    این ریمل مژه های شما را بلند کرده و باعث جلوه بیشتر به مژه های شما می شود و برای افرادی که مژه های کوتاه و بی حالت دارند بسیار مناسب می باشد.

    ریمل فر کننده

    این ریمل مژه های شما را به سمت بالا هدایت می کند و مژه های صاف و به سمت پایین را حالت می دهد که باعث زیباتر شدن چشمان شما نیز می شود.

    ریمل ضد آب

    ریمل های ضد آب برای مهمانی ها و مجالس، هنگام شنا و یا زمانیکه نیاز دارید آرایش به مدت طولانی روی صورت بماند بسیار مناسب می بلشند ولی برای مصرف روزانه مناسب نیستند.

    ریمل تقویتی

    ریمل تقویتی فاقد رنگ بوده و برای جلوگیری از ریزش مژه، رشد و رویش مجدد مژه ها مناسب می باشند.

    ریمل رنگی 

    ریمل رنگی بسیار فانتزی بوده و برای مهمانی های خاص و آرایش های تابستانی مناسب می باشند.

    ریمل اکلیلی

    ریمل اکلیلی به دو صورت پودری و مایع وجود دارند که برای مهمانی ها مناسب می باشند.

    ریمل جدا کننده مژه

    ریمل جدا کننده یک ریمل همه کاره بوده که مژهای شما را حجم داده و معمولا ضد آب می باشند. این ریمل ها دارای برسی با دندانه های ریز بوده و معمولا برس آن ها انعطاف پذیر و ژله ای می باشد که بتواند مژه های شما را تار به تار جدا کند.

    ریمل

  • مژه مصنوعی
    مژه مصنوعی

    خرید مژه مصنوعی 

    اگر مژه های شما کم پشت و بی حالت است و با ریمل تغییر زیادی نمی کند می توانید برای مجالس و مهمانی ها از مژه مصنوعی استفاده کنید تا به چشم شما جلوه بهتری ببخشید. مژه مصنوعی در کیفیت های مختلف و مدل های گوناگون وجود دارد. هر چه بافت تارهای مژه طبیعی تر باشد قیمت محصول نیز بالاتر می باشد. برای خرید آنلاین مژه مصنوعی می توانید با توجه به فرم چشم خود انواع مدل های آن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن فرمایید.

    قیمت مژه مصنوعی 

    قیمت مژه مصنوعی ارتباط مستقیمی با بافت تارهای مژه مصنوعی دارد. اگر مژه مصنوعی انتخابی شما از الیاف طبیعی باشد قیمت و کیفیت آن نیز بالاتر می باشد. مژه های مصنوعی به شکل های مختلف و با قیمت های مختلف وارد باز شده اند. مژه های مصنوعی که از الیاف مصنوعی تشکیل شده اند قیمت پایین تری دارند.

    مژه مصنوعی چیست و چگونه استفاده می شود ؟

    چشم ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. بسته به آرایش و نوع چشم خود می توانید از انواع مژه مصنوعی استفاده کنید. از مژه مصنوعی برای حجیم و پر پشت نشان دادن مژه استفاده می شود. برای استفاده از مژه مصنوعی آن را در نزدیکترین حالت به بن مژه و با استفاده از یک چسب مرغوب و تر جیحا مشکی رنگ بچسبانید.

    انواع مژه مصنوعی

    مژه مصنوعی دانه ای

    مژه مصنوعی دانه ای بیشتر برای افراد حرفه ای می باشد. این مژه مصنوعی جز طبیعی ترین انواع مژه مصنوعی می باشد که گذاشتن آن به زمان و دقت بیشتری نیز نیاز دارد.

    مژه مصنوعی نواری

    مژه مصنوعی نواری از قدیمی ترین و رایج ترین نوع مژه مصنوعی می باشد. مژه مصنوعی نواری برای افرادی که مژه های خیلی کم پشت دارند و طرفدار آرایش های غلیظ می باشند مناسب می باشد.

    مژه مصنوعی مغناطیسی 

    نحوه گذاشتن مژه مصنوعی مغناطیسی از دیگر مدل ها راحت تر و آسان تر می باشد. این مژه نسبت به مژه های چسبی طبیعی تر نیز می باشند.

    مژه مصنوعی اکستنشن

    کاشت موقت مژه را اکستنشن مژه گویند که به صورت ماهانه و در اثر رشد مژه نیاز به تمدید دارد. در اکستنشن مژه تارهای مصنوعی را در لا به لای مژه ها قرار می دهند.

    مژه مصنوعی فانتزی

    مژه مصنوعی فانتزی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. این مژه ها در مهمانی های خاص قابل استفاده می باشند.

    مژه مصنوعی

  • مداد و سایه ابرو
    مداد و سایه ابرو

    خرید مداد و سایه ابرو

    برخی افراد استفاده از مداد و سایه ابرو را به تاتو و هاشور ابرو ترجیح می دهند زیرا می توانند ظاهری متفاوت و طبیعی تر داشته باشند. اگر می خواهید ابر.هایتان ظاهری طبیعی تر داشته باشند می توانید از سایه ابرو استفاده کنید. مداد ابرو ظاهر مصنوعی تری به ابرو می دهد و دوام کمتری نسبت به سایه ابرو دارد. با توجه به حجم خالی بودن ابرو و طریقه فرم دهی به ابرو می توانید از مداد و سایه ابرو استفاده کنید. برای خرید آنلاین مداد و سایه ابرو، انواع آن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

    قیمت سایه ابرو

    برند و کیفیت سایه ابرو و هم چنین تنوع رنگی آن نقش بسزایی در قیمت محصول مورد نظر خواهد داشت. کیفیت سایه ابرو انتخابی هنگام خرید بسیار مهم است زیرا کیفیت پایین محصول باعث ریزش ابرو می شود.

    انوع مداد ابرو 

    مداد ابروماژیکی نیز ماندگاری بالایی داشته و می توان داخل ابرو را به صورت ظریف و طبیعی پر کرد. مداد ابرو ماژیکی برای افراد حرفه ای تر مناسب می باشد. استفاده از مداد ابرو ماژیکی نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد.

    مداد ابرو ساده، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین محصول ابرو می باشد که برای فرم دهی و پر کردن ابرو به کار می رود. مداد ابرو روغنی نرم بوده و به راحتی می توان با آن داخل ابرو را پر کرد و به ابرو فرم داد.

    قلم هاشور ابرو نیز کاربردی شبیه مداد ابرو دارد اما می توان به صورت طبیعی تر و ظریف تر بافت ابرو را با آن پر کرد. قلم هاشور ابرو ماندگاری بالایی دارد.

    انواع سایه ابرو

    سایه ابرو پودری یکی از طبیعی ترین لوازم آرایشی ابرو می باشد. سایه ابرو پودری دارای تنوع رنگی بالا می باشد. سایه ابرو پودری ماندگاری بالایی دارد. این محصول برای افراد کم تجربه نیز مناسب می باشد زیرا کار با آن آسان می باشد.

    سایه ابرو ژلی دارای ماندگاری بالایی می باشد. این محصول همانند ریمل چشم، ابرو شما را لیفت نیز می کند. سایه ابرو ژلی برای آرایش های غلیظ تر و مهمانی ها مناسب می باشد. این محصول برای افراد حرفه ای مناسب بوده و کار با آن نسبت به سایه ابرو پودری سخت تر می باشد.

    مداد ابرو

  • لنز زیبایی
    لنز زیبایی

    خرید لنز زیبایی

    هنگام خرید لنز زیبایی نیاز خود و انواع مختلف لنز را به دقت مشاهده کنید. دامنه انتخاب لنز امروزه برای مشتریان زیاد بوده و انتخاب را برای افراد سخت تر می کند. لنزهای رنگی که برای تغییر رنگ قرنیه استفاده می شوند و برای مهمانی ها و مجالس مناسب می باشند. هنگام خرید لنز زیبایی حتما به برند و کیفیت لنز توجه کنید زیرا این محصول به طور مستقیم با چشم در ارتباط بوده و بسیار حساس می باشد. برای خرید آنلاین لنز زیبایی می توانید انواع آن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

    قیمت لنز رنگی

    لنز های رنگی دارای برند ها و کیفیت های متفاوت بوده و قیمت های گوناگون نیز در بازار وجود دارد. هرچه کیفیت لنز مرغوب تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

    لنز چیست و چگونه استفاده می شود؟

    لنزها بر اساس کاربردشان کارایی های متفاوتی دارند. لنزهای طبی برای افرادی که مشکل بینایی دارند استفاده می شوند و دسته دیگری از لنزها برای زیبایی و تغییر رنگ قرنیه چشم استفاده می شوند. هنگام استفاده از لنز حتما باید به رعایت نکات بهداشتی توجه کنید زیرا ممکن است فرد دچار عفونت شده و بسیار خطرناک می باشد. ممکن است بعد از گذاشتن لنز چشم شما دچار سوزش شود که ممکن است به دلیل حساس بودن چشم، استفاده از لنز نامرغوب و یا رعایت نکردن بهداشت باشد. استفاده از یک لنز با کیفیت بسیار مهم می باشد.

    انواع لنز

    لنز طبی

    لنزهای طبی برای افرادی که مشکل بینایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این لنز ها برای برطرف کردن مشکلات نزدیک بینی، آستیگماتیسم و پیر چشمی کاربرد دارند.

    لنز رنگی

    لنزهای رنگی برای تغییر رنگ قرنیه چشم بوده و بیشتر کاربرد آرایشی دارند. این لنز ها برای مجالس و مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

    لنز رنگی

  • پالت سایه
    پالت سایه

    خرید پالت سایه

    پالت سایه یکی از کارآمدترین وسایل آرایشی بوده و مورد نیاز افراد نیز می باشد. پالت سایه دارای رنگ ها و مدل های متنوع بوده و بسته به برند و کیقیت دارای قیمت های مختلف در بازار می باشند. برای خرید آنلاین پالت سایه می توانید انواع مدل ها و برندهای آن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

    قیمت پالت سایه

    سایه ها دارای برندها، کیفیت ها و تنوع رنگی متفاوت می باشند که با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند. هنگام خرید پالت سایه بودجه خرید خود، کاربرد آن و نیاز خود را در نظر بگیرید و بسته به حرفه ای بودن و یا مصرف روزانه پالت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    پالت سایه چیست و چگونه استفاده می شود؟

    پالت سایه چشم یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشد که برای جلوه بیشتر چشم و در پشت پلک استفاده می شود و دارای رنگبندی و کیفیت های گوناگون می باشند. سایه ها بسته به کیفیت، پیگمنت رنگی و جنس دارای انواع مختلفی می باشند که کاربردهای گوناگون نیز دارند.

    انواع پالت سایه 

    پالت سایه اکلیلی

    پالت سایه اکلیلی برای مصرف در مهمانی ها و مجالس مناسب می باشد. پالت سایه پودری یکی از قدیمی ترین و رایج ترین لوازم آرایشی بوده که به صورت اکلیلی، مات و براق وجود دارند. این نوع سایه در فرمت فشرده و رنگ های گوناگون وارد بازار شده اند.

    پالت سایه مات 

    پالت سایه مات برای مصرف در روز می باشد. سایه پودری مات را نباید بر روی پلک ماساژ دهید.

    پالت سایه براق 

    پالت سایه براق برای مصرف در شب می باشد. برای استفاده از سایه براق حتما از براش استفاده کنید.

    پالت سایه مایع

    پالت سایه مایع به صورت برق لب یا رژلب بوده و برای مصرف افراد مبتدی مناسب می باشد. پالت سایه مایع در رنگ های متنوع در بازار وجود دارند که بسته بندی آن ها معمولا به صورت تک رنگ می باشد. برای استفاده از این سایه حتما از براش استفاده کنید. از این سایه به عنوان خط چشم نیز می توانید استفاده کنید اما به دلیل خشک شدن سریع آن هنگام استفاده از آن باید با دقت این کار را انجام دهید.

    پالت سایه 

در صفحه
نمایش 61 - 120 از 283 آیتم
نمایش 61 - 120 از 283 آیتم
محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0