رژیم زیبایی در دوران بارداری

رژیم زیبایی در دوران بارداری

یه سری از ما خانم ها در دوران بارداری اطلاعات کافی در مورد بدن و به طور کلی زیبایی خود نداریم. در مطلب ارائه شده به چند نکته برای رژیم و رفتار مناسب و لوازم بهداشتی با کیفیت در دوران بارداری اشاره خواهیم کرد که منجر به افزایش زببایی و سلامت شما عزیزان و جنین شما خواهد شد. مطابق همیشه پیشنهاد می کنم برای مشاوره تخصصی حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

 

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

مرحله اول : مراقبت از پوست های خشک

به طور طبیعی پوست بسیاری از خانم ها در دوران بارداری خشک می شود. حتما دقت داشته باشید که این خشکی پوست ممکن است در نقاطی از بدن شما پدیدار شود. برای مثال بعضی از خانم ها در پوست دست، صورت و پاهای خود احساس خشکی می کنند. برای مبارزه با خشکی، حتما از دوش آب سرد دریغ نکنید. در هنگام حمام، از صابون و یا شامپو بدن های ملایم استفاده کنید. برای جلوگیری از خشکی بیش از حد، سعی کنید از اسکراب و آبرسان های طبیعی مثل لیف های ساخته شده از الیاف طبیعی و برس های بسیار نرم استفاده کنید. دقت داشته باشید که زمان دوش و حمام شما کوتاه باشد تا رطوبت پوست شما افزایش یابد.

همیشه آب تصفیه شده و کاملا طبیعی همراه خود داشته باشید. ترجیحا از آب معدنی و آب هایی که ترکیبات شیمیایی ندارد بنوشید.

مرحله دوم : عدم استفاده از مواد شیمیایی روی پوست

برای هرگونه درمان جوش و آکنه یا درمان هایی که با آنتی بیوتیک از کرم های دست و صورت که حاوی مشتقات ویتامین A نیستند، در دوران بارداری استفاده نشود. برای پاک کردن موثر پوست خود از یک برس نرم و یک پاک کننده طبیعی و بدون مواد شیمیایی استفاده کنید.  شما می توانید این پاک کننده طبیعی را حتی در منزل به صورت دستی تهیه کنید. برای مثال، ترکیب بلغور جو با ماست طبیعی می تواند برای اکثر پوست ها بسیار مناسب و موثر باشد. همچنین می توانید از خیار های بریده شده و اسلایس آناناس برای مرطوب نگه داشتن پوست خود استفاده کنید. به جز این موارد، پوست آووکادو هم می باشد که به خاطر خاصیت استوایی ای آن از همه موثرتر است. البته مجدد یادآوری می کنیم که در این موارد حتما با پزشک خود مشاوره شوید.

استفاده از صابون بر روی پوست صورت خود اجتناب کنید زیرا ممکن است شامل نرم کننده هایی باشد که منافذ پوست شما را مسدود کند. اگر پوست شما در دوران بارداری چرب شده است، از دستمال های مرطوب برای پاک کردن چربی روی پوست استفاده کنید.

مرحله سوم : مراقبت از مو

به دلیل کم شدن ویتامین های بدن مادر دوران بارداری، خانم ها باید از موهای خود مراقبت کامل انجام دهند و در صورت تجویز پزشک از ویتامینه مو استفاده کنند. این اندیشه غلط در بسیاری از زنان وجود دارد که برای مراقبت از مو در دوران بارداری موهای خود را کوتاه کنند. همیشه راه های بهتری برای مراقبت از مو وجود دارد که بتواند زیبایی شما را در این دوران حفظ کند. از این کلیپس سر و کش مو برای بستن مو استفاده کنید. دقت کنید موهای شما هنگام بستن کش، کشیده نشود و فشاری به سر شما وارد نشود.
نکته مهم در این دوران این است که استفاده از رنگ مو به دلیل داشتن مواد شیمیایی در دوران بارداری پیشنهاد نمی شود. در صورتی که تغییراتی روی موی خود از قبیل خشکی غیر معمول و یا شوره در هنگام بارداری مواجه شدید، حتما این موضوع را به پزشک مخصوص پوست و مو اطلاع دهید.

مرحله چهارم : هزینه برای لوازم آرایشی اورجینال

در ابتدا پیشنهاد می شود که خانم ها از لوازم آرایشی کمتر استفاده کنند. در صورتی که می توانید لوازم آرایشی از قبیل مداد چشم، ریمل و تجهیزات کاملا ارگانیک را خریداری کنید، حتما به زیبایی طبیعی خود برسید. استفاده از کانسیلر برای رفع سیاهی دور چشم و لک های روی پوست و استفاده از مرطوب کننده های طبیعی از گزینه های مناسب برای آرایش طبیعی می باشد.

 

 

 website design and development in Dubai

 

 

 

 

نوشته شده در 1397-10-18 توسط زیبایی, اطلاعات تخصصی 1 1410

مقالات مرتبط

ضرورت رعایت بهداشت در سفر

بهتری است که نکات لازم جهت رعایت بهداشت فردی در طول سفر را بدانیم تا از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کنیم و سفر...

نمایندگی محصولات لیبل ام

برند لیبل ام دامنه ای از حرفه ای ترین محصولات برتر مراقبت از مو می باشد که الهام گرفته از این دنیای مد و زیبایی است و...

فروش اینترنتی محصولات برند تری هات

تری هات از جمله برند های معتبر و با کیفیت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که بیشتر در زمینه لوازم بهداشتی فعالیت می...

خريد اينترنتی لوازم بهداشتی

اهمیت به بهداشت و لوازم بهداشتی از قدیم تا به امروز مورد مهمی بوده که همه ی مردم به آن توجه دارند

معرفی برند براون

شرکت براون در سال ۱۹۲۱ توسط مکس براون در زمینه ساخت لوازم الکتریکی شخصی زنانه و مردانه تاسیس شد

طریقه درست کردن معجون برای بالا بردن کلاژن

رویکردی جدید برای استفاده از محصولات طبیعی بجای محصولات کارخانه ای و مصنوعی

1 نظر

  • مریم 67

    مریم 67 1397-12-04 پاسخ

    ببخشید این اسکراب ها و مرطوب کننده ها که از مواد شیمیایی درست شده آسیبی به زمان بارداری نمیرسونه؟ من خیلی نگرانم واسه خرید کردن

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0