خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

خرید اینترنتی عطر و ادکلن دیور

کریستین دیور، خالق برند محبوب و لوکس دیور یک جمله معروف دارد که می گوید : عطر زنان نسبت به دست خطشان اطلاعات بیشتری از آن ها به من می دهد. این یعنی شاید تمام سلیقه، علاقه، طرز تفکر و شخصیت یک نفر به خصوص خانم ها را بتوان از نوع عطر آن ها تشخیص داد. پس استفاده از عطر و ادکلن یک امر مهم در نوع پوشش و زیبایی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

پاریس یکی از مراکز مهم صنعت مد و زیبایی می باشد که برندهای بسیار معروف و لوکسی مانند لورال، لانکوم و برند دیور کارشان را از آنجا شروع کرده اند و با پیشرفت خوبی به مراکز مهم اروپایی و آمریکایی رفته اند و در نهایت به اینجا رسیده اند. در دوران پس از جنگ جهانی دوم، این برند آغاز به کار کرد و در سال 1947 از اولین عطرهای تولیدی خود رونمایی کرد. اولین عطر برند دیور عطری به نام میس دیور miss dior بود که تا به امروز دارای محبوبیت فوق العاده ای بوده و از پرمصرف ترین محصولات این برند بوده. فلسفه نام گذاری این عطر نیز احترامی بود که کریستین دیور به خواهرش کاترین داشت و به خاطر او این عطر را میس دیور نام گذاری کرد.

دیور در پیشبرد مرزهای عطرسازی جهان سهم ویژه ای داشته و دارد و اصطلاحا انقلابی در صنعت عطرسازی دنیا به وجود آورده. یکی از ویژگی هایی که دیور را در این زمینه موفق کرده، توجه به تیپ های شخصیتی انسان ها و استفاده از رایحه ها و خصلت های خاص و مناسب با هر سلیقه ای است که دست هر آقا یا خانم خوش تیپی را در انتخاب عطر زنانه و ادکلن مردانه باز می گذارد. جالب است که بدانید دیور یک برند مخصوص عطرسازی نیست و در سایر زمینه های مد و فشن و زیبایی فعالیت دارد و در آن ها نیز موفق بوده و می باشد.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

در حال حاضر نیز، دیور حدود 160 عطر مختلف دارد که در زمان تولید و معرفی هر کدام، سر و صدای زیادی داشت.

به جز میس دیور، مدل های دیگری از عطر دیور هم هستند که محبوبیت بالایی دارند از جمله ساواج ، جادوق، پویزون و ...

 

عطر ساواج EAU SAUVAGE 

این عطر امروزه به عنوان یکی از موفق ترین عطر های مردانه در بخش فروش شناخته می شود.ساواج علاوه بر جایگاه ویژه ای که در بین عطر های دیور دارد، انقلابی در روند تولید روایح تازه و خنک به حساب می آید. ترکیبات آن از مرکبات، چوب، عنبر، گل است که حس تازگی و طراوت می بخشد.

 

عطر جادوق (ژادوغ)

جادوق یکی از موفق ترین و پر فروش ترین تولیدات عطر دیور است. ترکیبات این عطر گل و میوه است که رایحه ای اغواگر از گل های سفید، رز و میوه دارد.

 

عطر هوم HOMME

هوم عطری متفاوت است که رایحه ی آن از ترکیبات برجسته ی زنبق به همراه کاکائو است و مشک آن در فضایی پودری چوبی می باشد و حس خوبی را به طرفداران آن می دهد.

 

برای مشاهده و خرید اینترنتی عطر و ادکلن های دیور، می توانید وارد دسته عطر و ادکلن بشوید.

فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی آماده عرضه خدمات مد و زیبایی به شما عزیزان می باشد.

 

 

 

نوشته شده در 1397-10-23 توسط زیبایی, معرفی برند ها 1 1830

مقالات مرتبط

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای مردانه 2018

امروزه با وجود افزایش توجه مردم به ظاهر و زیبایی خود، این که بدانیم کدام عطرها پرفروش تر و محبوب تر هستند، می تواند...

خرید اینترنتی پرفروش ترین عطرهای زنانه 2020

عطر رایحه ای خوشبو است که برای خوشبو کردن بدن و محیط از آن استفاده می شود. در این مقاله پرفروش ترین آن ها در سال 2018...

1 نظر

  • مجتبی وطنی

    مجتبی وطنی 1397-12-04 پاسخ

    عطرای دیورتون خیلی کمه
    مدل های بیشتری هست. بازم شارژ میکنید؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0